Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší?

vloženo

Oslní vás tichou kabinou, kde si i při dálničních rychlostech můžete nerušeně povídat a pak vším, co si přečtete na papíře. Od absurdního výkonu až po extrémně nízkou normovanou spotřebu paliva. Jaká je ale realita?

Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší?

Nejsilnější a nejrychlejší Peugeot současnosti. Má tři motory, 300 koní a zázračnou spotřebu paliva. Pojďme na něj.


  • Značka: Peugeot Typ: 3008 GT Hybrid4
  • Motory: řadový čtyřválec + 2x elektromotor
  • Objem válců: 1598 ccm
  • Plnění motoru: turbodmychadlo
  • Palivo: benzin
  • Pohon: všech čtyř kol
  • Výkon spal. motoru: 147 kW/200 koní při 6000 ot./min
  • Točivý moment spal. motoru: 300 Nm při 3000 ot./min
  • Výkon předního elektromotoru: 81 kW
  • Výkon zadního elektromotoru: 83 kW
  • Točivý moment předního elektromotoru: 320 Nm
  • Točivý moment zadního elektromotoru: 166 Nm
  • Výkon soustavy: 220 kW/300 koní
  • Točivý moment soustavy: 520 Nm
  • Zrychlení 0–100 km/h: 5.9 s
  • Maximální rychlost: 240 km/h
  • Převodovka: osmistupňová automatická
  • Spotřeba: 1.3 l/100 km
  • Provozní hmotnost: 1915 kg
  • Emise CO2: 34 g/km
  • Délka: 4447 mm
  • Šířka: 1841 mm
  • Výška: 1624 mm
  • Rozvor: 2675 mm
  • Objem zavazadlového prostoru: 395/1357 litrů

Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší? Fotografie k článku Peugeot 3008 GT Pack Hybrid4 300 - je nejsilnější automaticky nejlepší?

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Pospěšte si. Audi TT RS Coupé v limitované edici bude mít pro Evropu jen 100 kusů

Pospěšte si. Audi TT RS Coupé v limitované edici bude mít pro Evropu jen 100 kusů

Audi TT RS Coupé iconic edition, limitované na 100 vozů pro Evropu, oslavuje svou exkluzivitou a vysokými výkony čtvrt století úspěchů modelu Audi TT Coupé. Tento sportovní vůz s čistými liniemi je od své premiéry v..

Sen se stal realitou. Mazda CX-60 má šestiválcový diesel a českou cenovku

Sen se stal realitou. Mazda CX-60 má šestiválcový diesel a českou cenovku

Pro všechny, kdo nevěřili, že Mazda skutečně pro svou zbrusu novou vlajkovou loď mezi SUV vozy v Evropě představí nový..

Kia EV6 GT to napráská díky drtivému výkonu supersportům. Česká cena překvapí

Kia EV6 GT to napráská díky drtivému výkonu supersportům. Česká cena překvapí

Dosud nejvýkonnější sériově vyráběný vůz značky Kia, model EV6 GT, je od dnešního dne k objednání u českých..

Test: Peugeot 308 1.5 BlueHDi - krásný lev s poctivým dieselem

Test: Peugeot 308 1.5 BlueHDi - krásný lev s poctivým dieselem

V pořadí třetí generace Peugeotu 308 má být ukázkou toho, jak se francouzský výrobce posunul vpřed. Zda se to povedlo,..

Jak správně zipovat a co děláme špatně

Jak správně zipovat a co děláme špatně

Zipování se používá na místech, kde při souběžné jízdě jeden z pruhů končí. Jeho základem je plynulá jízda bez..