Ověřeno testem v reálném provozu. Ujet 750 kilometrů na jedno nabití je možné | Autanet.cz

Ověřeno testem v reálném provozu. Ujet 750 kilometrů na jedno nabití je možné

Dvojice vozů DS N°8 ujela 750 km na vedlejších silnicích bez nabíjení nebo dosažení kritického limitu dojezdu.

Ujet dlouhou vzdálenost v elektromobilu bez starostí o dojezd nebo dobíjení je základní součástí cíle společnosti DS Automobiles ztělesňovat umění cestovat.


DS N°8 se nespokojí s dodržením svého slibu dojezdu na dálnici více než 500 km. Jde ještě dále a prokazuje svou schopnost cestovat na velmi dlouhé vzdálenosti bez dobíjení.

Aktuální test dojezdu: dva modely DS N°8 Etoile FWD Long Range jely z Vélizy do Biscarrosse pouze po vedlejších silnicích. Tato bezprecedentní testovací jízda, uskutečněná bez dobíjení během cesty, umožnila ujet 750 km, přičemž stále zbývala kapacita baterie více než 50 km, takže teoretický dojezd je více než 800 km.

Tato jízda po hlavních státních a okresních silnicích v reálných podmínkách potvrzuje, že DS N°8 se obejde bez zastávek na dobíjení.

"Už to není baterie, která vyžaduje zastavení kvůli dobíjení: DS N°8, představuje převratnou změnu ve 100% elektrickém dojezdu na dlouhé vzdálenosti ve službách umění cestování." Xavier Peugeot, generální ředitel společnosti DS Automobiles

Zkoušky v plném rozsahu na vysokorychlostních silnicích

Aby společnost DS Automobiles ověřila příslib dojezdu 500 km na dálnici, uskutečnila řadu testovacích jízd v několika evropských zemích. V rámci rychlostních limitů, na trasách od 450 do 506 km, prokázala DS N°8 svou schopnost překonat tyto vzdálenosti bez dobíjení, a to navzdory různorodému terénu, klimatickým a dopravním podmínkám. Tyto výsledky potvrzují spolehlivost jeho dojezdu při skutečném použití na vysokorychlostních silnicích v souladu se 750 km deklarovanými v kombinovaném cyklu WLTP.

Vélizy-Biscarrosse bez dobíjení

Aby byla tato demonstrace dokončena, vyjely dva modely DS N°8 ETOILE FWD Long Range z DS DESIGN STUDIO, designového centra společnosti DS Automobiles ve Vélizy (78) na trasu do Les Landes a města Biscarrosse po síti vedlejších silnic. Vozy během cesty projely Beauce a Sologne, poté se vyhnuly Poitiers a Angoulême, a dále přes Libourne a Bordeaux až do Biscarrosse.

Tato cesta zdůraznila pozoruhodnou energetickou účinnost vozu DS N°8. Na cestě kombinující hlavní silnice, okresní silnice, městské trasy a obchvaty, s teplotami od 12 °C ráno do 19 °C odpoledne, ujely oba vozy DS N°8 750 km průměrnou rychlostí 54 km/h.

Tyto podmínky jsou náročnější než podmínky homologačního cyklu WLTP, který je stanoven na 23 °C a průměrnou rychlost 46,5 km/h. V cíli měly vozy DS N°8 ještě mezi 5 % a 8 % kapacity baterie, tj. zbývá dojezd až 59 km při pozoruhodné průměrné spotřebě 11,7 kWh/100 km, což je výrazně pod homologovanou hodnotou v cyklu WLTP 12,9 kWh/100 km. Dost na to, abychom překonali symbolických 800 km!

Francouzské inženýrství v srdci

S vozem DS N°8 společnost DS Automobiles ilustruje svou vizi bezproblémové elektrické mobility založenou na špičkové technologické dokonalosti francouzské průmyslové základny:

•    baterie s dlouhým dojezdem o kapacitě 97,2 kWh, navržená a vyrobená společností Automotive Cells Company (ACC) v Billy-Berclau (Hauts-de-France), s hustotou energie 264 Wh/kg, což ji řadí mezi nejlepší na trhu,

•    Elektromotor montovaný v Trémery (Grand Est).

Tyto dvě průmyslové volby ztělesňují touhu společnosti DS Automobiles podporovat národní odborné znalosti v rámci konzistentního a efektivního technologického ekosystému.

DS N°8: nová generace prémiové elektrické mobility

Vůz DS N°8 je navržen a vyráběn v Evropě a je napájena francouzskou baterií nejnovější generace. Kombinuje špičkovou technologii, dynamický komfort a vytříbenou eleganci. Jeho design navržený s ohledem na charisma a aerodynamickou účinnost (Cx 0,24) a jeho pečlivé povrchové úpravy poskytují jedinečný zážitek z jízdy, kde se výkon a klid spojují a určují rámec francouzského umění cestování.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Rok výroby 2022

779 000 Kč
Ford Kuga 1.5TDCi,navi,360°,ST Line

Ford Kuga 1.5TDCi,navi,360°,ST Line

Rok výroby 2021

499 999 Kč
Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Rok výroby 2022

415 000 Kč