Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

vloženo

Volkswagen představil ve světové premiéře na autosalonu v Los Angeles model e-Golf s nulovými emisemi, který ve srovnání s předchůdcem nabízí vyšší výkon, lepší výbavu a hlavně delší dojezd. Novinka dokáže na jedno nabití akumulátorů dojet v reálném provozu v závislosti na jízdním stylu, použití klimatizace a dalších periférií přes 200 kilometrů a dle normy NEDC dosahuje jeho dojezd hodnoty až 300 kilometrů – jeho akční rádius se tím zvětšil o 50 procent.

Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

Pětidvéřový e-Golf se tak poprvé stává první volbou pro motoristy, kteří chtějí dát najevo svůj postoj velmi kvalitním vozidlem s nulovými emisemi. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 používá nové lithium-iontové akumulátory, jejichž kapacita byla zvýšena z 24,2 kWh na 35,8 kWh.


Na rychlonabíjecí stanici (stejnosměrný proud/40 kW) lze akumulátory nabít na 80 procent jejich kapacity během jedné hodiny. Při nabíjení přes noc nebo během práce, po připojení k nástěnné nabíječce (střídavý proud/7,2 kW), je 100% stavu nabití akumulátoru dosaženo za méně než šest hodin.

Elektrická energie je přeměňována v akceleraci ještě suverénněji než dosud. Elektromotor dosahuje nyní nejvyššího výkonu 100 kW, což je o 15 kW více než u první verze modelu e-Golf. Zároveň vzrostl maximální točivý moment elektromotoru z 270 N.m na 290 N.m. Průměrná spotřeba elektrické energie v kombinovaném cyklu EU je u modelu e-Golf 12,7 kWh/100 km. Lokální emise jsou nulové. Volkswagen e-Golf modelového roku 2017 se může pochlubit také vylepšenými provozními vlastnostmi. Elektrický Golf s nulovými emisemi zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 9,6 sekundy a jeho nejvyšší rychlost vzrostla na 150 km/h.

Volkswagen představil před pouhým týdnem velkou modernizaci modelové řady Golf. Všechny důležité novinky přebírá také nejnovější verze modelu e-Golf – včetně upravené přední a zadní partie s nově koncipovanými předními a zadními LED světlomety.

Další novinkou ve výbavě modelu e-Golf je digitální panel sdružených přístrojů Active Info Display. Tento elektromobil značky Volkswagen je navíc prvním elektricky poháněným vozem na světě, který je vybaven informačním a zábavním systémem „Discover Pro“, jehož funkce může řidič ovládat gesty. Volkswagen e-Golf bude opět dodáván s internetovými službami „e-Remote“ (mj. zahájení/ukončení nabíjení akumulátoru a zapnutí/vypnutí nezávislé klimatizace), „Guide & Inform“ a nově také se službou „Security & Service“ (zavolá pomoc při nehodě, diagnostika vozu, atd.), jakož i s rozhraním pro chytré telefony „App-Connect“.

S modelovým rokem 2017 rozšiřuje Volkswagen také nabídku asistenčních systémů pro model e-Golf. Zákazníci si tak mohou nyní objednat také asistenta pro jízdu v dopravní koloně (částečně autonomní jízda rychlostí až 60 km/h), rozpoznávání chodců pro systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City a asistenta pro stav nouze (funkce automatického zastavení vozidla, např. při bezvědomí řidiče).


Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..