Nový Renault Trafic představen

vloženo

Renault Trafic se začal vyrábět v roce 1980, kdy nahradil neméně známý Estafette. Od té době se ho v celém světě prodalo více než 1,6 miliónů kusů. V roce 2014 sága Trafic pokračuje s kompletním faceliftem vozidla a jeho uvedením na trh v padesátce zemí.

Nový Renault Trafic představen Nový Renault Trafic představen

Nový Renault Trafic má zcela nový design exteriéru. Čelní část se pyšní zvětšeným logem umístěným na výšku, což je charakteristický znak značky Renault. Vyznačuje se dynamickým vzhledem, protaženou a expresivní siluetou. Více skloněné čelní okno svírá s kapotou jemný úhel. Výrazné a široké sání vzduchu a pás v barvě karoserie mezi oběma mřížkami zprostředkovávají patřičnou lehkost. Profil působí díky protaženým liniím dynamicky. Robustnost a praktičnost, které zákazníci očekávají, byla zachována prostřednictvím výrazného ochranného předního nárazníku.


S novým vozidlem Trafic využila společnost Renault svých dlouholetých zkušeností s užitkovými vozy a nabízí skutečnou dodávku pro život, která je moderní a komfortní a stále účinněji odpovídá na potřeby profesionálů a podílí se na jejich úspěchu. Nový Trafic je díky velké rozmanitosti řady nástroj šitý na míru: 270 verzí, 2 výšky, 2 délky, verze dodávka, hlubší kabina, rovná podlaha nebo přeprava osob, a to ještě nesmíme zapomenout na nástavby našich autorizovaných partnerů a Renault Tech.

Nový Trafic je díky nové řadě downsizingových a přeplňovaných motorů pružný a hospodárný. Motory vycházejí z bloku 1,6 dCi poslední generace vyvinuté firmou Renault (R9M) a jsou vybaveny tou nejlepší technologií pro co nejnižší spotřebu a zároveň maximální radost z řízení. Tato řada se dělí do 2 variant: jednoduché turbodmychadlo s variabilní geometrií umožňující úsporu paliva více než 1litr / 100 km a Twin-Turbo, u které spotřeba klesá pod 6 l/100 km*. Tyto motory nabízejí přímé zrychlení a větší točivý moment při nízkých otáčkách pro účinný rozjezd i při zatížení.

Nový Trafic, vyvinutý inženýry společnosti Renault specializovanými na užitková vozidla, je spolehlivý a robustní. Těží z know-how a zkušeností cca 1 800 mužů a žen závodu v Sandouville, který se dosud zaměřoval na osobní vozidla vyšší třídy. Za účelem změny místa výroby této dodávky byl závod transformován, přičemž investice činily více než 230 miliónů eur.

Značka Renault, evropský lídr v oblasti lehkých užitkových vozidel od roku 1998, se opírá o výkonný průmyslový potenciál tvořený 3 francouzskými závody, které kompletují celou řadu: Kangoo v MCA (Maubeuge), Master v SOVAB (Batilly) a nyní Trafic v Sandouville.

Renault Ceska Republika, a.s.

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen Fotografie k článku Nový Renault Trafic představen

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Chcete nový vůz bez čekání? Lexus má skladem zajímavou limitku

Chcete nový vůz bez čekání? Lexus má skladem zajímavou limitku

Čekací doby na nové vozy se pohybují klidně v řádu měsíců. A u vozů kategorie SUV je to nejhorší. Pokud se chcete čekání vyhnout, můžete sáhnout po akčním modelu japonské automobilky Lexus, která je velmi zajímavá...

Omlazené BMW řady 3 je tady, ceny začínají lehce nad milionem korun

Omlazené BMW řady 3 je tady, ceny začínají lehce nad milionem korun

Právě představené aktualizované provedení BMW řady 3 Sedan a BMW řady 3 Touring již má stanovené ceny. Nabídka BMW řady..

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Limitovaná edice modelu i30 N Drive-N má české ceny. Cena varianty s manuální převodovkou startuje na částce 899.990..

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je..

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..