Estafette, Goelette a Trafic mají jedno společné. Je to užitková budoucnost Renaultu | Autanet.cz

Estafette, Goelette a Trafic mají jedno společné. Je to užitková budoucnost Renaultu

Tři užitkové modely se budou vyrábět ve Francii, v závodě v Sandouville a budou k dispozici od roku 2026.

Estafette, Goelette a Trafic, 3 silná jména pro 3 velmi odlišné osobnosti s doplňující se DNA!


Výsledkem spolupráce s Flexis, nezávislou společností založenou skupinami Renault Group, Volvo Group a CMA CGM Group, je nová řada 100 % elektrických dodávek E-Tech, která je navržena tak, aby splňovala různé potřeby profesionálů.

Díky nové „skateboardové“ platformě v kombinaci s architekturou SDV budou řešení pro naše zákazníky dokonale přizpůsobena tak, aby je podpořila v energetickém a technologickém přechodu díky dodávkám, které jsou zároveň kompaktní, prostorné a adaptabilní.

Tato nová platforma představuje významný pokrok v konstrukci inteligentních vozidel, nabízí flexibilitu, ergonomii a konektivitu, prakticky nekonečné možnosti přizpůsobení a snížení provozních nákladů, přičemž zaručuje vysokou úroveň bezpečnosti a výkonnosti.

Každé z těchto 3 vozidel má svou vlastní identitu, která odpovídá specifickým potřebám.

Renault Trafic E-Tech elektrický: moderní a funkční design

Renault Trafic, který se stal skutečnou ságou s více než 2,5 mil. vyrobených vozů, pokračuje ve svém úspěšném příběhu čtvrtou generací.

Renault Trafic E-Tech elektrický vyniká moderními proporcemi a jednoobjemovým designem, který nabízí elegantní a dynamickou siluetu. Díky zmenšenému přednímu převisu a prodlouženému rozvoru jsou kola umístěna na koncích, aby se maximalizoval vnitřní prostor při zachování poloměru otáčení odpovídajícího vozu Renault Clio. Výška menší než 1,90 m zajišťuje snadný přístup do podzemních parkovišť.

Celkové linie vozu jsou plně v souladu s novým designovým jazykem společnosti Renault, které se vyznačují plynulými a zároveň strukturovanými liniemi.

V přední části zdůrazňuje centrální animace technologický charakter vozu a zdůrazňuje podsvícenou horní masku, doplněnou o boční světla DRL, která umocňují jeho moderní, high-tech identitu. V srdci masky upoutá pozornost také podsvícené logo, které svědčí o pozornosti věnované detailům.
Na bocích je pás navržen tak, aby působil asertivním dynamickým dojmem, a poskytuje jemnou vizuální animaci, čímž posiluje dojem pohybu a energie, i když vůz stojí.

V zadní části vozu je vysoká linie, která ladí s bočními okny, asymetrické výklopné dveře s výraznými křivkami a spoiler s deflektory pro optimalizaci aerodynamiky. Zadní světla se vyznačují jedinečným světelným podpisem, který je umocněn 3D reliéfním designem, jenž dodává vozu výrazný a sofistikovaný stylistický rozměr.

Vnímanou robustnost zdůrazňují zrnité černé ochranné prvky spodní části karoserie, jako jsou přední a zadní maska a spodní části dveří, které podtrhují dojem solidnosti ideální pro intenzivní každodenní používání.

Renault Goelette E-Tech elektrický: všestranné vozidlo

Historický užitkový vůz Renault Goelette jezdil na silnicích od roku 1956 po dobu 10 let. Díky své robustnosti a odolnosti a možnosti přestavby se stal jednou z nejoblíbenějších dodávek pro vozové parky nebo živnostníky se specifickými potřebami.

Goelette E-Tech elektrický je navržen tak, aby vyhovoval široké škále potřeb, a je k dispozici ve třech verzích: s podvozkem s kabinou, skříňový a sklápěcí, což nabízí širokou škálu přestavěných vozidel.

Goelette E-Tech elektrický plně využívá výhod nové chytré a flexibilní architektury, kterou umožňuje tato nová generace vozidel, a má jednotnou přední část až po B-sloupek, která je identická s přední částí modelu Trafic E-Tech elektrický.

Zadní část, která není z výroby dokončena, byla speciálně navržena tak, aby na ní bylo možné umístit téměř neomezené množství nástaveb a přizpůsobovat ji dle specifickým potřebám uživatelů jako např. box, sklopný valník a další.
Zadní světla v sobě spojují funkčnost a eleganci a umocňují celkový design vozidla. Díky verzím se schůdky nebo bez nich je Goelette E-Tech elektrický navržen tak, aby se přizpůsobil všem situacím a zároveň nabízel praktičnost a modernost.

Renault Estafette E-Tech elektrický: vozidlo určené pro moderní město

Estafette E-Tech je moderní reinterpretací kultovního užitkového vozu Renault z 60. let, přizpůsobenou požadavkům moderní městské logistiky.
V letech 1959-1980 neslo jméno Estafette více než půl milionu vozů a jeho ikonické jméno je symbolem užitkového vozidla již po několik generací.

Jeho design je do značné míry inspirován konceptem Renault Estafette, který byl představen loni v září.

Jeho kompaktní rozměry s délkou 5,27 m a šířkou 1,92 m umožňují snadné manévrování po městě. Jeho výška 2,60 metru umožňuje pohodlný pohyb osobě vysoké až 1,90 metru po nákladovém prostoru a zajišťuje plynulou cirkulaci mezi kabinou a nákladovým prostorem.
Stejně jako Trafic E-Tech elektrický má výjimečné jízdní vlastnosti, které zajišťují pozoruhodnou obratnost v úzkých ulicích a hustě obydlených městských oblastech.

Estafette E-Tech elektrický, inspirovaný designem modelu Trafic E-Tech elektrický, se vyznačuje velkým trojúhelníkovým čelním sklem, které nabízí panoramatický výhled a zvyšuje bezpečnost a pohodlí při jízdě. Jeho vysoce moderní přední část se vyznačuje výrazným světelným podpisem: světelným pásem zahrnujícím dokonale sladěná světla pro denní svícení, která potvrzují technologickou identitu vozidla. A konečně logo Renault dodává tomuto harmonickému celku střízlivost a eleganci.

Estafette E-Tech elektrický obsahuje prvky určené pro profesionály v městském prostředí, jako jsou posuvné boční dveře s integrovanou neviditelnou kolejnicí pro hladké otevírání.
Boční schůdky na obou stranách usnadňují nastupování a vystupování z vozidla a zlepšují ergonomii pro uživatele.

V zadní části optimalizuje zavazadlový prostor posuvná zástěna s jedním blokem, zatímco schůdky z nerezové oceli podtrhují robustní a technologický charakter vozidla.
Zrnité černé chrániče na horní a spodní části karoserie opticky snižují výšku vozidla a dodávají mu dynamický, moderní vzhled. Tyto černé prvky zároveň posilují robustnost karoserie a nabízejí ideální ochranu pro intenzivní provoz v městském prostředí.

Tato nová řada vozidel se bude vyrábět ve Francii, v závodě v Sandouville, a na trhu bude k dispozici od roku 2026. Další podrobnosti budou zveřejněny v následujících měsících.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů
Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze

Tipy z autobazarů

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

399 000 Kč

Volkswagen Golf Sportsvan

Rok výroby 2015

252 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 250 000 Kč