Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

vloženo

Omlazenou třetí generaci modelu C3 pořídíte za 280 000 Kč, přičemž o pohon se stará dvanáctistovka o výkonu 83 koní, což je o 23 koní více, než u stejně drahé Škody Fabie poháněné litrovým motorem. Oproti Fabii Citroën vyniká možnostmi přizpůsobení, když nabízí až 97 různých kombinací vzhledu karoserie. V ceně C3 je i záruka 5 let nebo 60 000 najetých kilometrů.

Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Po modernizaci nabízí C3 nový vzhled přední masky, lehce přepracovaný design a ještě větší pohodlí.


Facelift současné 3. generace, které se prodalo již přes 750 000 vozů, nabídne zákazníkům novou identitu Citroën – tvář, která poprvé představuje nový podpis značky, inspirovaný posledními koncepčními vozy, a nové LED světlomety. Dále nový design prvků Airbump® a větší potenciál úprav na míru (až 97 různých kombinací vzhledu exteriéru, 3 nové polepy střechy, 2 nové ráfky kol, 3 styly interiéru včetně 2 nových).

Se sedadly Advanced Comfort, které jsou obvykle určené pro vyšší segmenty a v této třídě se objevují  poprvé, také poskytne zcela nový komfortní zážitek na palubě doplněný 12 moderními technologiemi asistenčních systémů řízení a službami s připojením na internet: Connect Assist pro SOS asistenci, Connect Nav se 7 “  dotykovým displejem a Connect Play pro zrcadlení obsahu smartphonu.

ceník Citroën C3 2020

V České republice se novinka nabízí v 5 stupních výbavy -  Live, Feel, Feel Pack, C Series, Shine. Ceny startují na částce 280 000 Kč a zahrnují i záruku 5 let nebo 60 000 najetých kilometrů. Metalický lak písková Sable je nyní ve speciální nabídce zdarma. Pro prvních sto objednávek je navíc zdarma i paket Bi-Color. Další zvýhodnění ve výši 10 000 Kč lze uplatnit při využití financování Privilege.

K dispozici jsou účinné a úsporné motory poslední generace, které splňují emisní normu Euro 6 - benzínový tříválec PureTech 82 (PureTech 82 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou) a 110 (PureTech 110 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou)  nebo dieselový motor BlueHDi 100 (BlueHdi 100 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou). Pro větší pružnost a klid za volantem je Nová C3 k dispozici také s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6).


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor Fotografie k článku Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Peugeot 208 1.5 BlueHDi - poslední malý mohykán s velkým srdcem

Test: Peugeot 208 1.5 BlueHDi - poslední malý mohykán s velkým srdcem

Najít na trhu malý automobil poháněný čtyřválcovým dieselem je téměř nemožné. Francouzská automobilka se lvem ve znaku jde proti aktuálním trendům a nabízí u modelu 208 vznětovou patnáctistovku BlueHDi. A nás zajímalo,..

Jakou ojetinu do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Jakou ojetinu do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Jaké auto v jednotlivých cenových kategoriích by doporučili svým známým automechanici? To zjišťoval unikátní průzkum..

Na modernizovanou Kiu Rio stačí 300 tisíc korun, je žhavým konkurentem Fabie

Na modernizovanou Kiu Rio stačí 300 tisíc korun, je žhavým konkurentem Fabie

Kia Rio je prvním vozem Kia s benzínovým mild-hybridním pohonem. Inteligentní manuální převodovka se spojkou bez..

Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Výkonná kombi nižší střední třídy nám dokazují, proč jsou větší a těžší stroje obvykle naprosto zbytečné. Vždyť do..

Neriskujte na železničních přejezdech, v létě hrozí únava či oslepení sluncem

Neriskujte na železničních přejezdech, v létě hrozí únava či oslepení sluncem

Železniční doprava se v uplynulých dnech mediálně zviditelnila kumulací vážných nehod s tragickými následky a..