Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

vloženo

Poslední generace Mazdy 6 má za sebou pouhé dva roky existence- a už se dočkala modernizace... Facelifting se dotknul přídě i zádě, díky modifikacím na podvozku se dále zlepšily jízdní vlastnosti a nový je i benzínový dvoulitr

Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

Aniž bychom chtěli optické změny bagatelizovat, tak i trénovanému oku dá celkem práci odhalit nový přední nárazník, výraznější masku chladiče či modifikované zadní svítilny. To už si spíše zákazník v prospektu povšimne čtyř zcela nových barev, nového designu litých kol a při testovací jízdě i lepšího odhlučnění.


Největší novinkou této modernizace je bezesporu benzínový dvoulitr 2,0 MZR-DISI. Jak z jeho označení vyplývá- využívá moderní technologie přímého vstřiku do válců, čímž se zvýšil výkon o 6 kW na hodnotu 114 kW a zároveň se nepatrně snížila spotřeba na hodnotu 6,9 l/100 km. Těžko říct, jestli se výrobcem udávaná čtyřprocentní úspora emisí CO2 vůči předešlému motoru dá přisuzovat novému účinnějšímu katalyzátoru, umístěnému pro co nejrychlejší dosažení provozní teploty těsně za výfukové svody, nebo jednoduše těžšímu (ekonomickému) zpřevodování, které se objevilo i u dosavadních motorů 1,8 a 2,5 MZR.
K novému dvoulitru lze alternativně objednat i pětirychlostní automatiku Activematic s upraveným (účinnějším) měničem točivého momentu.

Naftový 2,2 MZR-CD (dodává se ve výkonech 95, 120 a 132 kW) má nově pozměněné časování vstřiků, jiný tvar pístů a díky zmenšenému objemu recirkulovaných výfukových plynů se mu i lépe „dýchá“. Všechny motory samozřejmě plní Euro 5.

Podvozek modernizované Mazdy 6 má přepracované uložení stabilizátorů, vzadu jsou použity tlumiče s odlišnou charakteristikou útlumu a kratší pružiny, což se pozitivně projevilo na stabilitě vozu i přenosu vibrací na karosérii. Došlo i na brzdy, které sice nadále mají jednopístkové třmeny, ale větší kotouče s průměrem 299/280 mm (vpředu/vzadu).

Výbavy:
CE: např. 6x airbag, ABS+EBD+EBA+DSC+TCS, centrál na DO, el. okna vpředu i vzadu, el. zrcátka, manuální klimatizace, dělená sedadla, elektrický posilovač řízení, částicový filtr (u dieselů), ocelová 16“ kola, audio s CD/MP3 a 4 repro, tónovaná skla

TE:
proti CE navíc dešťový senzor, vyhřívaná vnější zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, audio s CD/MP3 a 6 repro, AUX konektor, automatická klimatizace-dvouzónová, kožený volant/řadící páka/ruční brzda, středová opěrka vpředu, 17“ litá kola

TE Plus:
proti TE navíc adaptivní bixenonové světlomety, kontrola tlaku v pneumatikách, audio Bose s měničem na 6 CD/ MP3 a 8 repro, Bluetooth, parkovací senzory vpředu i vzadu

GTA:
proti TE Plus navíc bezklíčový vstup a startování, sportovní přední sedadla, palubní přístroje ve stylu black-out, karbonový dekor interiéru, 18“ litá kola, zatmavená zadní skla

GTA Plus:
navíc kožené čalounění, elektricky nastavitelná přední sedadla, navigace DVD s dotykovou obrazovkou

>>>>>Ceny modernizované Mazdy 6 zde<<<<<


Nejdůležitější údaje:
1,8 MZR: 1798 ccm, 88 kW při 5500/min., 165 N.m při 4300/min., 5 st. převodovka, 196 km/h, 0-100 km/h za 11,4 s., spotřeba 6,4 l/100 km.
2,0 MZR-DISI: 1999 ccm, 114 kW při 6200/min., 193 N.m při 4500/min., 6 st. převodovka (5 st. automat), 217 (208) km/h, 0-100 km/h za 10 (10,9) s., spotřeba 6,9 (7,6) l/100 km.
2,5 MZR: 2488 ccm, 125 kW při 6000/min., 226 N.m při 4000/min., 6 st. převodovka, 220 km/h, 0-100 za 8,1 s., spotřeba 8,0 l/100 km.

2,2 MZR-CD (95 kW): 2184 ccm, 95 kW při 3500/min., 340 N.m při 1800-2600/min., 6 st. převodovka, 195 km/h, 0-100 za 10,7 s., spotřeba 5,2 l/100 km.
2,2 MZR-CD (120 kW): 2184 ccm, 120 kW při 3500/min, 360 N.m při 1800-3000/min, 6 st. převodovka, 212 km/h, 0-100 za 8,9 s., spotřeba 5,4 l/100 km.
2,2 MZR-CD (132 kW): 2184 ccm, 132 kW při 3500/min., 400 N.m při 1800-3000/min., 6 st. převodovka, 218 km/h, 0-100 za 8,5 s., spotřeba 5,4 l/100 km.

Marek Oborník, foto Mazda

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaný Renault Espace Initiale Paris je přehlídkou toho nejlepšího

Modernizovaný Renault Espace Initiale Paris je přehlídkou toho nejlepšího

Model Espace přijde ve výbavě Initiale Paris na 1 199 000 Kč, přičemž tato cena platí pro benzínovou přeplňovanou osmnáctistovku TCe 225 EDC i vznětový dvoulitr Blue dCi 200 EDC. Připlatit si lze 40 tisíc korun za..

Lexus ES 300h přišel o klasická zpětná zrcátka, nahradily je kamery

Lexus ES 300h přišel o klasická zpětná zrcátka, nahradily je kamery

A je tu další auto, které za příplatek nahrazuje klasická boční zpětná zrcátka pětipalcovými displeji s kamerou. A jak..

Elektrický Ford Mustang Mach-E je zadokolka s dojezdem 600 km

Elektrický Ford Mustang Mach-E je zadokolka s dojezdem 600 km

Mustang Mach-E ve variantě s prodlouženým dojezdem a pohonem zadních kol nabídne podle předběžných údajů dojezd až 600..

Test ojetiny: Dacia Logan – kdo kouká na cenu, nemine ji

Test ojetiny: Dacia Logan – kdo kouká na cenu, nemine ji

Dacia Logan je levným vozem, nabízejícím velice slušný prostor pro posádku. V případě kombi pod označením MCV pak jde o..

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid překonala naše očekávání

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid překonala naše očekávání

Model C-HR působí v nabídce Toyoty jako zjevení, když designově naprosto vyčnívá. Zásadní odlišnost má jediný cíl,..