Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem | Autanet.cz

Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem

29. 04. 2004
Sdílet článek


Fotbalista Borussie Dortmund a opora národního týmu Jan Koller se stal novou mediální tváří společnosti AAA AUTO. Rozsáhlá reklamní kampaň s novou celebritou začne dnem vstupu České republiky do EU. V první části kampaně se Jan Koller objeví na titulní stránce "Magazínu AAA AUTO", zaměřenému na motoristickou problematiku spojenou se vstupem naší země do EU. Magazín v půlmilionovém nákladu vyjde 2.5. jako příloha Nedělního Blesku. Druhá část imageové kampaně začne před šampionátem EURO 2004 a podpořena bude v TV, tisku, rozhlase i na billboardech. Jan Koller bude mediální osobností AAA AUTO nejméně do února 2005. Zdroj: AAA AUTO a.s.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nová Kia K4 vstupuje na český trh. Má normální motory a skvělou cenu
Test: Mazda CX-30 2.5 e-Skyactiv-G má obrovské srdce a jednu drobnost, která může odradit Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Rok výroby 2022

849 900 Kč
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Rok výroby 2019

499 000 Kč
Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Rok výroby 2023

435 000 Kč