Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem
29. 04. 2004
Sdílet článek
Fotbalista Borussie Dortmund a opora národního týmu Jan Koller se stal novou mediální tváří společnosti AAA AUTO. Rozsáhlá reklamní kampaň s novou celebritou začne dnem vstupu České republiky do EU. V první části kampaně se Jan Koller objeví na titulní stránce "Magazínu AAA AUTO", zaměřenému na motoristickou problematiku spojenou se vstupem naší země do EU. Magazín v půlmilionovém nákladu vyjde 2.5. jako příloha Nedělního Blesku. Druhá část imageové kampaně začne před šampionátem EURO 2004 a podpořena bude v TV, tisku, rozhlase i na billboardech. Jan Koller bude mediální osobností AAA AUTO nejméně do února 2005.
Zdroj: AAA AUTO a.s.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelMazda 2 HOMURA G90
Rok výroby
2024
517 150 Kč
Mazda 2 1.4 d 50 kW Klima
Rok výroby
2009
77 000 Kč
Mazda 2 1,2 i Comfort,KLIMA
Rok výroby
2003
26 000 Kč