Hyundai zahájil výrobu modernizované i30 | Autanet.cz

Hyundai zahájil výrobu modernizované i30

17. 01. 2015
Sdílet článek

Nošovický závod Hyundai Motor Manufacturing Czech zahájil výrobu inovované verze modelu Hyundai i30, nejprodávanějšího auta ze své produkce v Evropě. Novinkou je přeplňovaná benzínová šestnáctistovka T-GDI produkující 186 koní.

Z výrobní linky nošovického závodu Hyundai začaly ve čtvrtek 15. ledna odpoledne sjíždět první auta nového modelu Hyundai i30. Jedná se o zdokonalené provedení modelu i30 druhé generace, který se v HMMC vyrábí od ledna 2012. Úpravy zahrnují atraktivní designové změny přední masky chladiče i zadního nárazníku, dvojitý výfuk, změny v interiéru, včetně nových materiálů, nové multifunkční hlavní světlomety a řadu dalších detailů, např. nová litá kola o průměru šestnáct a sedmnáct palců. Novinkou je rovněž sedmistupňová převodovka a inovované atmosférické benzínové a naftové motory o objemu 1,4 a 1,6 litru se zvýšenou činností, nižší spotřebou a nižšími emisemi CO2.


Naprostou novinkou je verze Hyundai i30 Turbo s přeplňovaným benzínovým motorem T-GDI o objemu 1,6 litru, který při 186 koňských silách (137 kW) výkonu umožňuje autu jet rychlostí až 219 km/hod při zrychlení z 0 na 100 km/hod za osm sekund. Tato verze má speciální sportovní sedadla, osmnáctipalcová kola a silnější tlumiče. Sportovní charakter ostré verze Hyundai i30 podtrhují i červené ozdobné prvky na sedadlech, volantu, řadící páce a rámečcích obložení v interiéru.

Nový Hyundai i30 byl, stejně jako všechny jeho předchozí verze a generace, vyvinut v Technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu, a k zákazníkům by se měl dostat v průběhu března letošního roku.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

748 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2019

432 000 Kč

Land Rover Range Rover Velar

Rok výroby 2019

849 000 Kč