Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet

07. 05. 2004
Sdílet článek


Stylový sedmimístný velkoprostorový automobil značky Hyundai, model Trajet, absolvoval zkrášlovací kúru a je nyní k mání s novým ještě výkonnějším, pružným a úsporným zážehovým motorem o zdvihovém objemu 2,0 l. Prostorný a výborně vybavený velkoprostorový vůz, jenž představuje v kategorii MPV špičku v nabídce Hyundai, přichází začátkem května 2004 v České republice do prodeje. Nový Trajet získal ještě větší rodinný charakter. Na přídi předvádí nový návrh masky chladiče a čirou optiku hlavních světlometů. Nové jsou rovněž zadní skupinové svítilny, stejně jako ozdobný pruh na místě pro upevnění registrační značky. V základní výbavě všech verzí Elegance je například i duální automatická klimatizace s čidlem vzduchu. Uvnitř má Trajet všeobecně jasnější vzhled díky novému světle šedému čalounění protaženému až na střední střešní sloupky. Nový palubní počítač umožňuje odečíst teplotu okolního vzduchu, dobu jízdy, vzdálenost a podle aktuálního stavu paliva pravděpodobný dojezd. Sluneční clony a odkládací skříňka jsou pro větší pohodlí opatřeny osvětlením, zatímco střed volantu má nový návrh loga Hyundai. Pro větší bezpečnost cestujících je střední zadní sedadlo vybaveno novými tříbodovými pásy. Pod kapotou nahradil nový značkový zážehový motor Beta 2,0i l s ventilovým rozvodem DOHC CVVT s plynule proměnným časováním ventilů původní jednotku Sirius 2,0 l. Vrtání nového motoru je mírně menší a činí 82 mm, naopak zdvih se prodloužil na 93,5 mm. Výsledkem je zvětšení maximálního výkonu z 99 kW (134 k) na 103 kW (140 k) při 6000 ot/min s maximem točivého momentu 184 N.m při 4500 ot/min. Model MPV s ručně řazenou převodovkou hbitě zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,6 sekundy a dosahuje největší rychlosti 183 km/h. Významně se zlepšila také úspornost automobilu při jízdách po městě na nákupy nebo do školy. Hodnota spotřeby paliva v tzv. městském cyklu se u verze s ručně řazenou převodovkou snížila o 15 procent na 11,2 l benzinu na 100 km. Ačkoliv se spotřeba paliva při cestách mimo město nezměnila, kombinovaný údaj ukazuje celkové zlepšení o 7 procent na 8,7 l paliva na 100 km. Další dvě varianty vozu Trajet s výkonnějším zážehovým motorem Delta V6 o zdvihovém objemu 2,7 l s ventilovým rozvodem DOHC a úsporným přímovstřikovým vznětovým motorem CRDi 2,0 l zůstávají v nabídce. Do automobilu Trajet s oběma typy motorů o zdvihovém objemu 2,0 l se standardně montuje pětistupňová ručně řazená převodovka. Čtyřstupňové samočinné ústrojí se v případě jednotek 2,0 l dodává na přání, zatímco v modelu s 2,7 l motorem představuje standard. Podobně jako všechny modely značky Hyundai má i Trajet tříletou plně přenosnou záruku bez omezení kilometrového nájezdu. Cena vozu začíná na 699.900 Kč. vč. DPH. Trajet byl rovněž homologován pro kategorii N1, tedy verzi s možností odpočtu DPH. Cena bez DPH začíná na 606.141 Kč. Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Kia Niro EV - ideální automobil pro ženy
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu. Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2017

659 000 Kč

Volvo XC60

Rok výroby 2017

600 000 Kč

Škoda Yeti

Rok výroby 2017

329 900 Kč

Audi RS 3

Rok výroby 2016

769 990 Kč