Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

vloženo

Dlouho očekávaný třílitrový turbodiesel od Infinity u nás bude k mání již za měsíc, nejprve však v SUV modelech EX a FX.

Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

O novém dieselu jsme něco napsali již tady, takže jen doplníme stručné technické údaje obou verzí a české ceny.


Menší EX (rozměry 4630x 1803x 1572 mm), byl doposud k dispozici jen v šestiválcové benzínové verzi EX37 (235 kW), nyní jej tedy doplňuje nový EX30d (175 kW), který je v základní výbavě dražší o pouhých 2 600 korun.

Větší FX
(4859x 1928x 1679 mm) byl doposud k dispozici v benzínové dvojici FX37 (235 kW) a FX50 (5,0 V8; 287 kW). Proti základnímu modelu FX37 je nový FX30d dražší o 52 600 korun (platí pro základní výbavu GT).
S novými diesely zároveň do nabídky přišel i systém bránící vyjetí z jízdního pruhu LDP, který dosud v evropské nabídce nebyl. Nejprve vydá varování a pokud řidič nereaguje tak sám pomocí ESP vrací vůz původního jízdního pruhu (naštěstí ho lze deaktivovat...).

Verze s označením Premium mají mimořádně bohatou výbavu včetně inteligentního tempomatu ICC (pro celý rozsah rychlostí), inteligentního brzdového asistentu IBA a pomocí systému FCW varují i před čelní srážkou. Zajímavostí je i to, že modely FX30d ve sportovní výbavě „S“ jsou narozdíl od benzínových FX37 S vybaveny aktivním řízením zadních kol RAS – které bylo dosud k dispozici jen pro špičkový osmiválec FX50...

Ceny v Kč (pouze diesely):
EX30d:  1 217 500,-
EX30d GT:  1 269 900,-
EX30d GT Premium:  1 405 400,-

FX30d GT:
  1 489 600,-
FX30d GT Premium:  1 647 400,-
FX30d S:  1 559 500,-
FX30d S Premium:  1 717 300,-

Nejdůležitější údaje:
EX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 221 km/h, 0-100 km/h za 7,9 s., spotřeba 8,5 l/100 km.

FX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 212 km/h, 0-100 km/h za 8,3 s., spotřeba 9,0 l/100 km.

-MO-, foto Infinity

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Vyplatí se u čerpacích stanic tankovat prémiová paliva, nebo je to u běžných ojetých vozů zbytečné? Jaké vlastně mají dražší paliva výhody? Nejen na tyto časté otázky motoristů se pokusíme odpovědět v našem dvoudílném..

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

V příštím roce mají všechny nové modely značky Citroën dostat svou hybridní nebo elektrickou verzi a SUV C5 Aircross je..

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Populární Audi A6 generace C7 se vyrábělo v letech 2010 až 2018. K dispozici je s karoserií sedan a v praktičtějším..

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Nový T-Roc R, všestranný crossover s výkony opravdového sportovního vozu, přijíždí k českým prodejcům značky..

Nový Ford Explorer Plug-in Hybrid uspěl v nárazových testech Euro NCAP. Dostal plný počet hvězd.

Nový Ford Explorer Plug-in Hybrid uspěl v nárazových testech Euro NCAP. Dostal plný počet hvězd.

Nejnovější generace amerického sedmimístného SUV byla podrobena nárazovým testům a jejich výsledek příjemně překvapil...