Dacie mají novou vizuální identitu a pojedou maximálně 180 km/h | Autanet.cz

Dacie mají novou vizuální identitu a pojedou maximálně 180 km/h

Uvedení nové identity značky je pro společnost Dacia také příležitostí uvést do praxe závazek, který skupina Renault přijala na výroční valné hromadě 23. dubna 2021. Dacia se tak stane první značkou skupiny, která postupně omezí maximální rychlost všech svých vozidel na 180 km/h.

Pravděpodobně poprvé v automobilovém průmyslu se nová vizuální identita zavádí současně pro celou modelovou řadu Dacia. Již 16. června budou moci zákazníci objednávat vozy s novou vizuální identitou. Na to, aby zákazníci viděli nový vzhled na vlastní oči, si budou muset počkat do pařížského autosalonu v říjnu 2022 a první vozy se dostanou k prodejcům značky Dacia koncem roku 2022.


o kompletní obměně komunikačních materiálů (polovina roku 2021) a poté prvních showroomů našich prodejních zastoupení, která byla započata na začátku roku 2022, je nyní na vozidlech, aby přijala novou identitu značky. Kromě prosté změny designu, nová identita ztělesňuje závazky do budoucna a staví na pevně zakotvených hodnotách, které stojí za úspěchem značky Dacia.

Výrazným prvkem nové identity značky je emblém Dacia Link, který se nachází uprostřed přední masky, která je sama o sobě přepracovaná a nyní s prvky v bílé barvě.

Stejně jako články řetězu tvoří propojená písmena "D" a "C" v minimalistických liniích zcela nový emblém, který odráží robustní jednoduchost nového designu. Dacia Link je snadno rozpoznatelným obrazem značky, který je dobře viditelný zblízka i zdálky.

Další viditelnou změnou je přidání loga na volant každého vozidla. Minimalistický design nápisů byl zredukován, takže zůstalo jen to nejnutnější, co stačí k rozeznání jednotlivých písmen.

Mezi další změny, které byly provedeny v designu, patří příchod barvy šedá Megalithe na střešní lišty, prvky předního a zadního nárazníku a vnější zpětná zrcátka u modelů Sandero Stepway a Duster.

Během několika měsíců Dacia obnovila svou modelovou řadu dvěma novými přírůstky do rodiny: plně elektrickým modelem Spring a modelem Jogger, všestranným rodinným vozem segmentu C.

Zavedení nové vizuální identity představuje vyvrcholení obnovy značky. Dacia skutečně změnila vše, ale stále zůstává věrná podstatě značky.

Tato podstata znamená vyrábět vozy bez příkras, jen s podstatnými prvky, které odpovídají očekáváním našich zákazníků. Vozidla Dacia jsou především robustní a spolehlivá, jsou skutečně všestranná a lze je používat k nejrůznějším účelům, ať už jde o popojíždění po městě, nebo útěk na víkend do přírody. Zbrusu nové barvy šedá a zelená Dusty jsou zemité odstíny inspirované barvami přírody a podtrhují úzké spojení značky Dacia s přírodou.

Dacia je tu proto, aby změnila zažité poměry a opět otřásla automobilovým průmyslem, zejména prostřednictvím snahy o prosazování chytrých spotřebitelských řešení. To znamená postupné ukončení používání některých materiálů, jako jsou chromované lišty nebo umělý hliník, ale také pokračující snahu o ukončení používání jakékoliv formy kůže živočišného původu.

"Dacia se mění s dobou, stejně jako se mění image její značky. Také základy jednotlivých produktů jsou stále silnější, aby odpovídaly velmi reálným očekáváním našich klientů. Všestranná, robustní vozidla, stavěná do terénu, s důmyslnou výbavou a pragmatickým přístupem k cenově dostupným a ekologickým automobilům. Vizuální identita vozů vyjadřuje tato sdělení a činí značku ještě přitažlivější. Dnešek je pro značku Dacia novým začátkem! Naše týmy fantasticky spolupracovaly na zavedení nové identity značky v celé modelové řadě Dacia. Díky přispění všech obchodních linií má nyní značka Dacia novou kůži, ale stále stejnou DNA. Tato změna je příležitostí ukázat, že náš způsob výroby automobilů může být stále stejně zásadní jako přitažlivý." Lionel Jaillet, Product Performance Director Dacia.

"Zjednodušené logo je velmi symbolické pro zaměření značky na návrat k základům. Stejně tak emblém Dacia Link inspirovaný světem mechaniky evokuje jednoduchost a robustnost. Nese v sobě také symboliku spojení, které je silným prvkem komunity Dacia." David Durand, Design Director Dacia.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce, Dacia

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Mazda 6

Rok výroby 2017

474 000 Kč

Seat Ateca

Rok výroby 2019

535 990 Kč

Ford Focus

Rok výroby 2018

349 900 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2018

409 900 Kč