Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit

vloženo

Na letošním frankfurtském autosalonu společnost Continental představila komplexní technologický systém Conti C.A.R.E. Nový systém propojuje technologii kol a pneumatik, která umožní dál pracovat s jejich funkčními vlastnostmi. V kombinaci s webovou aplikací ContiConnect Live přináší systém Conti C.A.R.E. flexibilní systémové řešení, které dokáže například zabezpečit správu pneumatik vozového parku moderních robotických taxíků, zvyšuje výkonnost a pomáhá při optimalizaci nákladů.

Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit

Pneumatiky Conti C.A.R.E. obsahují senzory zabudované do struktury pneumatiky. Tyto senzory generují a průběžně vyhodnocují údaje týkající se hloubky dezénu, možného poškození, teploty pneumatiky a tlaku v pneumatice. Takový monitorovací systém, nazvaný ContiSense, přenáší informace o stavu pneumatik do systému ContiConnect Live. Tím je zabezpečena efektivní správa mobility pro provozovatele vozových parků. Jednoduše řečeno: o každém problému, který se může v praxi vyskytnout, bude správce fleetu informován přímo v čase jeho výskytu a může ho okamžitě řešit.


Přizpůsobení tlaku pneumatiky v každé situaci

Neméně inovativní je myšlenka aktivního přizpůsobování tlaku v pneumatikách pomocí odstředivých čerpadel zabudovaných v kole. Když vozidlo zrychluje, odstředivé síly uvnitř kola působí na čerpadlo, které generuje stlačený vzduch. Tato technologie PressureProof konstantně udržuje tlak pneumatiky v ideálním rozsahu a pomáhá dosáhnout trvale udržitelného snížení emisí CO2. Případný nadbytečný stlačený vzduch se skladuje v integrované nádrži. Technologie PressureBoost poté využívá tento vzduch k rychlému přizpůsobení tlaku v pneumatikách na základě situací při jízdě.

V rámci konceptu SilentWheel bude společnost Continental prezentovat i modifikovaný ráfek kola, který snižuje vibrace vznikající při jízdě a zabezpečuje vynikající pocit z řízení.


redakce

Fotografie k článku

Fotografie k článku Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit Fotografie k článku Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit Fotografie k článku Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: BMW X1 xDrive 25d. Jeho prodeje mají důvod!

Test: BMW X1 xDrive 25d. Jeho prodeje mají důvod!

BMW X1 se dočkalo modernizace. A my? My jednoho z nejzajímavějších provedení ve výbavě M Sport s tužším podvozkem a výkonným dvoulitrovým dieselem, který si nezadá s většími motory. Jak se cele auto změnilo díky..

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Vyplatí se u čerpacích stanic tankovat prémiová paliva, nebo je to u běžných ojetých vozů zbytečné? Jaké vlastně mají..

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

V příštím roce mají všechny nové modely značky Citroën dostat svou hybridní nebo elektrickou verzi a SUV C5 Aircross je..

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Populární Audi A6 generace C7 se vyrábělo v letech 2010 až 2018. K dispozici je s karoserií sedan a v praktičtějším..

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Nový T-Roc R, všestranný crossover s výkony opravdového sportovního vozu, přijíždí k českým prodejcům značky..