Auta po operáku lákají příznivou cenou a často i nízkým nájezdem

vloženo

Časy se změnily. Pořízení ojetého vozu už nutně neznamená smířit se s plečkou, která sotva jede a nelze se na ni spolehnout. Dnes mezi ojetinami můžete najít za rozumnou cenu také auta s nízkým nájezdem, dobrou výbavou a ve špičkové kondici. Kde a jak je najít?

Auta po operáku lákají příznivou cenou a často i nízkým nájezdem Auta po operáku lákají příznivou cenou a často i nízkým nájezdem

Vsaďte na vůz po operativním leasingu

Když dojde na nákup auta, řada řidičů stojí před rozhodnutím, zda investovat do nového, nebo se obrátit na bazar či majitele, jenž se rozhodl svůj současný vůz prodat. Vzhledem k výrazně nižším pořizovacím nákladům volba často padá právě na koupi ojetiny.


U těch však zároveň vyvstává určitá nejistota vůči prodejci. Kvůli zahraničním legislativám snadno narazíte na kus z dovozu se stočenými kilometry, v horším případě vám prodávající zatají informace o pojistných událostech nebo servisních zásazích. Pozdější dopady vás pak mohou stát další peníze, s jejichž vydáním jste ani v nejmenším nepočítali. Z kruhu nejistoty můžete ale snadno vyklouznout! Podívejte se na vozy po operativním leasingu.

Výhody auta po operativním leasingu

Zvláště řidiči, kteří sami nedokáží dobře posoudit technický stav vozu, ocení na automobilech po operativním leasingu doloženou servisní a pojistnou historii. Pokud se obrátíte například na prodejce leasingových aut Business Lease, získáte kromě všech těchto údajů také garanci najetých kilometrů a všechny další informace, které budete chtít o konkrétním vozidle vědět. Jako první a jediní majitelé vědí o svých vozech opravdu vše.

U auta po operáku máte rovněž jistotu funkčnosti. Konkrétně Business Lease provozuje svá auta 3 až 4 roky, což je dostatečně dlouhá doba na to, aby se stačily projevit případné nedostatky.

Nedejte na pomluvy o firemních autech

Možná už i vás kamarádi s hrůzou v očích odrazovali od koupi vozu, který doposud sloužil k firemním účelům. Jak dokazují sami mechanici z autoservisů, firemní auta obecně nijak v poruchovosti nevyčnívají. V souvislosti se smluvními podmínkami, které firmy s leasingovou společností mají, musí být firemní auta pravidelně servisována. Stejně tak by měla auta splňovat horní limit pro nájezd a nebýt výrazně opotřebovaná, pokud nechce jejich uživatel za případné škody doplácet.

Projekt Autapooperaku.cz, jenž ojetiny po leasingu nabízí, klade důraz na stav prodávaných kusů. Pakliže se leasingové společnosti vrátí auto, které nevyhovuje standardům, do nabídky se vůbec nezařazuje. V prodejním portfoliu tedy najdete pouze kusy ve špičkovém stavu a mnohdy dokonce s velice nízkým nájezdem za příznivé ceny.

komerční článek


Fotografie k článku

Fotografie k článku Auta po operáku lákají příznivou cenou a často i nízkým nájezdem

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..