AAA AUTO spouští novou kampaň "LIDI PRO LIDI"
U největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě došlo v posledních třech letech k výraznému posunu. Z bazaru na autocentrum, z původně malé firmy na mezinárodní koncern, z lokálního prodejce na významného vůdce trhu s pobočkami v Evropě, z prodejce ojetin i na autorizovaného dealera nových vozů a poskytovatele finančních služeb.
V souvislosti s těmito změnami firma mění i svou komunikaci s klienty. AAA AUTO spouští 5. září novou celostátní komunikační kampaň. Jejím nosným prvkem je 30 vteřinový TV spot, zaměřený na poskytované služby, zdůrazňující individuální přístup a péči. „Rozšiřování a diferenciace cílových skupin, vedoucí k našemu dynamickému růstu, logicky nutí ke změnám v komunikaci s klienty. V povědomí o značce „AAA AUTO“ jsme dosáhli téměř vrcholu. Nyní v komunikaci klademe důraz na nadstandardní služby a záruky, které klientům poskytujeme, což jsou výrazné prvky pozitivního odlišení od konkurence,“ vysvětlil Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a dodal, že v TV kampani vystupují výhradně zaměstnanci společnosti. Komunikační strategii vytvořil nový tým v čele s marketingovou manažerkou Lucií Novákovou, která přišla do AAA AUTO v červenci 2005. Zkušenosti získala například v agenturách MARK/BBDO a Ark/Thompson. V minulosti pracovala na imageových i produktových projektech pro ČSOB, Gambrinus, Český Telecom, Léčiva, Benzina, Mazda, Sazka, Vodka Absolut atd.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelMazda 2 90 PS HOMURA,Mild hybrid,AKCE!
Mazda 2 1.4D 50kW
Mazda 2 90PS Cent-line,m.hybrid, AKCE!
Mohlo by vás zajímat
Test: MG ZS 1.0 TGI - předsudky stranou
Sehnat SUV pod půl milionu s bohatou výbavou je téměř nemožné. Nová automobilka na českém trhu MG nabízí ovšem dobře vyb ...
Mazda2 slaví dvacet let modernizací a dvojicí nových výbav
Základní cena verze Prime-Line s motorem 75 k Skyactiv G a manuální převodovkou je 406.400 Kč. Varianta s automatickou p ...
Výroba hybridní Mazdy2 spuštěna. Pohon zajistí tříválec o výkonu 92 koní spolu s elektromotorem
Mazda2 Hybrid 2024 se bude prodávat od února 2024 po celé Evropě ...
Nejnovější články
Citroëny C3 a ë-C3 mají české ceny. Benzín od 360.000 Kč, elektřina od 610.000 Kč
Vybírat můžete mezi dvojicí výbavových stupňů – You a Max a mezi benzínovou dvanáctistovkou a čistě elektrickou verzí s ...
Nový Renault Captur v prodeji. Základ se vleze do půl milionu korun
Novinku můžete mít hned v několika verzích. Nechybí benzín, hybrid nebo dokonce LPG. ...
Modernizovaná Dacia Spring je dostupný elektromobil, koupíte ho už od 419.900 Kč
Model Spring je jediným elektromobilem v Evropě, který váží méně než jednu tunu, má totiž baterii o hmotnosti 188 kg. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Volkswagen Golf
Rok výroby 2017
Peugeot 308
Rok výroby 2024
Audi A4
Rok výroby 2011
Nissan Navara
Rok výroby 2018