AAA AUTO spouští novou kampaň "LIDI PRO LIDI"
U největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě došlo v posledních třech letech k výraznému posunu. Z bazaru na autocentrum, z původně malé firmy na mezinárodní koncern, z lokálního prodejce na významného vůdce trhu s pobočkami v Evropě, z prodejce ojetin i na autorizovaného dealera nových vozů a poskytovatele finančních služeb.
V souvislosti s těmito změnami firma mění i svou komunikaci s klienty. AAA AUTO spouští 5. září novou celostátní komunikační kampaň. Jejím nosným prvkem je 30 vteřinový TV spot, zaměřený na poskytované služby, zdůrazňující individuální přístup a péči. „Rozšiřování a diferenciace cílových skupin, vedoucí k našemu dynamickému růstu, logicky nutí ke změnám v komunikaci s klienty. V povědomí o značce „AAA AUTO“ jsme dosáhli téměř vrcholu. Nyní v komunikaci klademe důraz na nadstandardní služby a záruky, které klientům poskytujeme, což jsou výrazné prvky pozitivního odlišení od konkurence,“ vysvětlil Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a dodal, že v TV kampani vystupují výhradně zaměstnanci společnosti. Komunikační strategii vytvořil nový tým v čele s marketingovou manažerkou Lucií Novákovou, která přišla do AAA AUTO v červenci 2005. Zkušenosti získala například v agenturách MARK/BBDO a Ark/Thompson. V minulosti pracovala na imageových i produktových projektech pro ČSOB, Gambrinus, Český Telecom, Léčiva, Benzina, Mazda, Sazka, Vodka Absolut atd.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Mazda 2 1.4i, KLIMA
Mazda 2 HB 90PS,M.Hyb,C-Line,Plus,Z.P.
Mazda 2 AC 1.25i 55KW – ROZVODY
Mohlo by vás zajímat
Výroba hybridní Mazdy2 spuštěna. Pohon zajistí tříválec o výkonu 92 koní spolu s elektromotorem
Mazda2 Hybrid 2024 se bude prodávat od února 2024 po celé Evropě ...
Mazda2 slaví dvacet let modernizací a dvojicí nových výbav
Základní cena verze Prime-Line s motorem 75 k Skyactiv G a manuální převodovkou je 406.400 Kč. Varianta s automatickou p ...
Mazda2 do konce září s letním bonusem 50.000 Kč
Samodobíjecí Mazda2 Hybrid je vynikající auto do města: Má výrazné tvarové linky, atraktivní proporce a kompaktní rozměr ...
Nejnovější články
Nové čínské značky a elektromobil od Volkswagenu za půl milionu můžete právě vidět na e-Salonu
Lákadel pražská akce přináší víc než dost. Nechybí tradiční značky ani jména, o kterých jsme nikdy neslyšeli ...
Test: Mazda CX-30 2.5 e-Skyactiv-G má obrovské srdce a jednu drobnost, která může odradit
Krásné SUV s klasickými ovladači, velkým motorem a sametovým automatem. To musí být sen ...
Na elektromobil s dojezdem až 530 km aktuálně platí obrovská sleva
Aktuální sleva činí 190.000 Kč a ceny startují na částce 589.900 Kč ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Volkswagen Touareg 3,0TDI VZDUCH KŮŽE HUD TAŽNÉ
Rok výroby 2020
Ford Focus 1,5 Ecoboost, Tempomat
Rok výroby 2016
Škoda Superb 2.0 TDi 110KW Sportline
Rok výroby 2020
Škoda Octavia 1.5TSi MAN, Ambition REZERVACE
Rok výroby 2021