AAA AUTO spouští novou kampaň "LIDI PRO LIDI"
U největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě došlo v posledních třech letech k výraznému posunu. Z bazaru na autocentrum, z původně malé firmy na mezinárodní koncern, z lokálního prodejce na významného vůdce trhu s pobočkami v Evropě, z prodejce ojetin i na autorizovaného dealera nových vozů a poskytovatele finančních služeb.
V souvislosti s těmito změnami firma mění i svou komunikaci s klienty. AAA AUTO spouští 5. září novou celostátní komunikační kampaň. Jejím nosným prvkem je 30 vteřinový TV spot, zaměřený na poskytované služby, zdůrazňující individuální přístup a péči. „Rozšiřování a diferenciace cílových skupin, vedoucí k našemu dynamickému růstu, logicky nutí ke změnám v komunikaci s klienty. V povědomí o značce „AAA AUTO“ jsme dosáhli téměř vrcholu. Nyní v komunikaci klademe důraz na nadstandardní služby a záruky, které klientům poskytujeme, což jsou výrazné prvky pozitivního odlišení od konkurence,“ vysvětlil Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a dodal, že v TV kampani vystupují výhradně zaměstnanci společnosti. Komunikační strategii vytvořil nový tým v čele s marketingovou manažerkou Lucií Novákovou, která přišla do AAA AUTO v červenci 2005. Zkušenosti získala například v agenturách MARK/BBDO a Ark/Thompson. V minulosti pracovala na imageových i produktových projektech pro ČSOB, Gambrinus, Český Telecom, Léčiva, Benzina, Mazda, Sazka, Vodka Absolut atd.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Mazda 2 1,4 16V GT EDITION

Mazda 2 1,4 i PO SERVISU,SUPER STAV

Mazda 2 1,4 MZ-CD PR.SERVIS,BEZ KOROZE
Mohlo by vás zajímat

Mazda2 do konce září s letním bonusem 50.000 Kč
Samodobíjecí Mazda2 Hybrid je vynikající auto do města: Má výrazné tvarové linky, atraktivní proporce a kompaktní rozměr ...

Mazda2 slaví dvacet let modernizací a dvojicí nových výbav
Základní cena verze Prime-Line s motorem 75 k Skyactiv G a manuální převodovkou je 406.400 Kč. Varianta s automatickou p ...

Výroba hybridní Mazdy2 spuštěna. Pohon zajistí tříválec o výkonu 92 koní spolu s elektromotorem
Mazda2 Hybrid 2024 se bude prodávat od února 2024 po celé Evropě ...
Nejnovější články

Test: Honda HR-V e:HEV Advance Style je balzámem na duši
Je menší než model ZR-V, ale nabízí ojedinělou vychytávku ...

Škoda Auto slaví nejlepší rok v historii. Octavia zválcovala ostatní modely
roce 2024 uvedla Škoda Auto na trh rekordní počet nových a modernizovaných vozů. To se projevilo na výrobě i prodeji. ...

Toyota představila nový elektromobil C-HR+ s dojezdem až 600 km
Nebude chybět verze 4x4 zvládající stovku za 5,2 sekundy ...
Nejčtenější články měsíce

Tipy z autobazarů

BMW Řada 2
Rok výroby 2020

Toyota Auris
Rok výroby 2019

Volkswagen Golf Sportsvan
Rok výroby 2015

Ford Mondeo
Rok výroby 2020