Známe nejvyhledávanější automobilové značky na internetu

vloženo

Nejvyhledávanější automobilovou značkou na internetu v roce 2021 byla opět Toyota. Japonská značka vévodila hledání na Google ve 47 ze 154 sledovaných zemí. To odpovídá podílu 31 procent v rámci všech zadaných dotazů. Proti roku 2020 nicméně jde o zhruba třetinový pokles počtu zemí, kde Toyota vedla.

Známe nejvyhledávanější automobilové značky na internetu Známe nejvyhledávanější automobilové značky na internetu

Za Toyotou celosvětově následují německé značky BMW a Mercedes, které se do první trojky zařadily druhým rokem po sobě. Mercedes se nadále drží na třetím místě, avšak v několika zemích Toyotu a BMW předběhl. Tím se odstup na stupních vítězů podstatně zmenšil.


Vysoký zájem internetových uživatelů si Toyota udržela mimo jiné díky oznámení o uvedení velkého množství nových modelů včetně elektrifikovaných vozů. Světovou premiéru si také odbyla Corolla SUV a kompletně přepracovaný Land Cruiser.

Zájem vzbudilo i listopadové oznámení společnosti Toyota Gazoo Racing, že zahájí výrobu náhradních dílů pro starší již nevyráběné modely Corolla Levin a Sprinter Trueno.

Tři značky se drží dlouho nahoře, ostatní kolísají

Zatímco popularita Toyoty, BMW a Mercedesu v mnoha zemích zůstává vysoká, data Google Trends ukázala, že zájem o další značky se celosvětově mění. Například v případě Audi se více než zdvojnásobil počet zemí, kde se objevilo na nejvyšší příčce, čímž se posunulo ze 6. na 4. místo v pořadí.

Suzuki, které se globálně od roku 2018 ve vyhledávání nikde neobjevila na top pozici, se v několika zemích opět vynořila jako jednička. První pozici v některé zemi poprvé získaly také Rolls Royce a Mazda.

Naopak se zdá, že ve vyhledávání dochází síla značkám Ford, Volvo, Nissan a Peugeot, které všechny zaznamenaly sestup minimálně o tři příčky.  Volkswagen, Mitsubishi, Alfa Romeo a Daewoo ze soutěže vypadly a první místo v žebříčku nejvyhledávanějších značek neobsadily v žádné ze sledovaných zemí.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Známe nejvyhledávanější automobilové značky na internetu

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěná garáž v současnosti zaznamenává prudký nárůst popularity. Stále více lidí se rozhoduje právě pro tento druh konstrukce, ať už vedle svých domů, na pozemku nebo v zahradě, aby si zajistily místo pro parkování a..

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

BMW M3 CS je vysokovýkonný sportovní sedan navržený pro jízdy na závodních okruzích. Jeho cena byla stanovena na 3 965..

Škoda Enyaq RS iV míří do prodeje na českém trhu

Škoda Enyaq RS iV míří do prodeje na českém trhu

Škoda Enyaq RS iV disponuje výkonem 220 kW a maximálním točivým momentem 460 Nm. Díky druhému elektromotoru, který je..

Nový Volkswagen ID.7 bude mít chytrou klimatizaci. Co to znamená?

Nový Volkswagen ID.7 bude mít chytrou klimatizaci. Co to znamená?

První model značky Volkswagen s inteligentním řízením výdechů ventilační soustavy na přístrojové desce nabízí volitelná..

Značka MG uvádí na trh model HS, velikostí zapadne mezi Karoq a Kodiaq

Značka MG uvádí na trh model HS, velikostí zapadne mezi Karoq a Kodiaq

Již přes půl roku jsou v prodeji dva modely automobilky MG. Teď přichází do prodeje třetí, benzínové SUV HS, které..