Vozy Škoda opět dominantou Tour de France

02. 07. 2005
Sdílet článek

Letos podruhé se mladoboleslavská automobilka Škoda představí v roli oficiálního partnera nejprestižnějšího etapového závodu světa, legendární Tour de France. Na 200 vozů Škoda bude opět tvořit oficiální flotilu a budou k dispozici organizátorům letošní Tour, která čítá 21 etap o celkové délce 3607 km.


Nadále je Škoda sponsorem bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let a členem prestižného Klubu Tour de France. Nově se letos Škoda stala sponsorem 8 profesionálních týmů, jež se závodu zúčastní a kterým dodá jednotlivě po 8 vozech; jako například francouzskému týmu Credit Agricole, italskému Lampre-Caffita, holandskému Rabobank, či švýcarskému týmu Phonak. Škoda rovněž podepsala kontrakt se společností MAVIC, která slouží jako technická asistence bez ohledu na tým všem, kteří se dostanou do problémů kupříkladu po kolizích. Podle Jaroslava Černého, mluvčího automobilky, tak budou vozy Škoda na letošním ročníku vidět skutečně všude. „Lońský rok byl startovací a výsledky můžeme počítat reálně až později, ale potěšující je fakt, že nejen ve Francii je v současné době asociace spojení Škoda - Tour de France značná. Lidé vědí, že Škoda k Tour patří a věříme, že pozitivní vnímání a image značky a vozů Škoda budou nadále stoupat“, dodal Černý. Nápisy Škoda bude možné rovněž spatřit v cíli každé etapy a součástí prezentačních kolon jedoucích před pelotonem, bude letos i nejnovější model automobilky, Škoda Octavia Combi. Ku příležitosti letošního ročníku Tour je v limitované sérii nabízen akční model Fabia Combi Tour de France v typické žluté barvě.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu.
Česká pošta si pořizuje za více než půl miliardy tisíc nových aut Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

439 900 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2018

509 900 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2016

440 000 Kč

Audi A6 Allroad

Rok výroby 2012

349 000 Kč