Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

30. 06. 2015
Sdílet článek

Volkswagen předal Statutárnímu městu Děčín do užívání dětské hřiště Run Blue, které bylo nově vybudováno na základě výsledků loňské soutěže „Auta poháněná srdcem“, jež byla vyhlášena před jubilejním dvacátým ročníkem největší běžecké události v České republice – Volkswagen Maraton Praha.

Běžecká soutěž „Auta poháněná srdcem“ probíhala symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha 2014 u pěti vybraných prodejců Volkswagen v Brně, Českých Budějovicích, Děčíně, Praze a Zlíně, v jejichž showroomech byl umístěn běžecký trenažér. Na nejlepší běžce čekaly atraktivní ceny, ale všichni zároveň běželi pro dobrou věc. Pro město, jehož dealerství dosáhne nejlepšího celkového výsledku, přislíbil Volkswagen výstavbu dětského hřiště Volkswagen Run Blue z recyklovaných pneumatik – plně v souladu s filozofií „Think Blue.“.


Z pěti autorizovaných prodejců Volkswagen nakonec svedla napínavý souboj o vítězství s velmi těsným výsledkem dealerství v Brně a Děčíně. V Porsche Brno bylo uběhnuto 3 335 309 metrů, zatímco v dealerství Gerhard Horejsek Děčín 3 293 916 metrů. Volkswagen se rozhodl, že ocení oba vynikající výkony a postaví hřiště v obou městech – v Brně i Děčíně. Celkem bylo v pěti showroomech uběhnuto neuvěřitelných 10 156 588 metrů!

„Soutěž ‚Auta poháněná srdcem‘ překonala všechna naše očekávání. Bylo fantastické sledovat, s jakým nasazením se zejména v Děčíně u Gerharda Horejska bojovalo až do úplného konce. Děčínským běžcům nakonec první místo uniklo o vlásek, ale svými vynikajícími výkony nás přesvědčili o tom, že i jejich město si nové dětské hřiště více než zaslouží. Mám velkou radost, že jsme nyní mohli nové dětské hřiště Run Blue z recyklovaných pneumatik předat Statutárnímu městu Děčín do užívání,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Filozofie „Think Blue.“ vyjadřuje celkový přístup značky Volkswagen k životnímu prostředí a společenské odpovědnosti, založený na principech trvalé udržitelnosti. Volkswagen nejenže vyrábí úsporná vozidla, která minimálně zatěžují životní prostředí, ale snaží se komunikační platformou „Think Blue.“ přispívat také ke vzdělávání a změně životního stylu širokých vrstev společnosti.

Volkswagen je totiž přesvědčen o tom, že skutečného řešení současných problémů, před nimiž stojí celé lidstvo, lze dosáhnout pouze v širších souvislostech za součinnosti všech jednotlivců a subjektů. Jinými slovy: s řešením je třeba začít u sebe. Každý může pomoci dobré věci a stačí maličkosti. Někdy uběhnout pár metrů jako v případě soutěže „Auta poháněná srdcem“, jindy třeba po sobě zhasínat nebo správně recyklovat odpadky. Zkrátka chovat se tak, abychom co nejméně zatěžovali přírodu a životní prostředí.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Porsche ČR

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Sorento je krásná a dostala neobvyklé funkce
Test: Seat Ateca FR 1.5 TSI Black Edition - SUV ze staré školy umí překvapit Nové BMW X2 a BMW iX2 mají české ceny, elektrická verze je cenově zajímavá Test: Kia EV6 Earth - vesmírná loď okouzlí vzhledem a použitelností

Tipy z autobazarů

Audi A6 Allroad

Rok výroby 2020

1 069 000 Kč

Ford S-MAX

Rok výroby 2014

249 000 Kč

Jaguar XF

Rok výroby 2012

288 990 Kč

Mitsubishi ASX

Rok výroby 2015

255 000 Kč