Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

vloženo

Volkswagen předal Statutárnímu městu Děčín do užívání dětské hřiště Run Blue, které bylo nově vybudováno na základě výsledků loňské soutěže „Auta poháněná srdcem“, jež byla vyhlášena před jubilejním dvacátým ročníkem největší běžecké události v České republice – Volkswagen Maraton Praha.

Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

Běžecká soutěž „Auta poháněná srdcem“ probíhala symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha 2014 u pěti vybraných prodejců Volkswagen v Brně, Českých Budějovicích, Děčíně, Praze a Zlíně, v jejichž showroomech byl umístěn běžecký trenažér. Na nejlepší běžce čekaly atraktivní ceny, ale všichni zároveň běželi pro dobrou věc. Pro město, jehož dealerství dosáhne nejlepšího celkového výsledku, přislíbil Volkswagen výstavbu dětského hřiště Volkswagen Run Blue z recyklovaných pneumatik – plně v souladu s filozofií „Think Blue.“.


Z pěti autorizovaných prodejců Volkswagen nakonec svedla napínavý souboj o vítězství s velmi těsným výsledkem dealerství v Brně a Děčíně. V Porsche Brno bylo uběhnuto 3 335 309 metrů, zatímco v dealerství Gerhard Horejsek Děčín 3 293 916 metrů. Volkswagen se rozhodl, že ocení oba vynikající výkony a postaví hřiště v obou městech – v Brně i Děčíně. Celkem bylo v pěti showroomech uběhnuto neuvěřitelných 10 156 588 metrů!

„Soutěž ‚Auta poháněná srdcem‘ překonala všechna naše očekávání. Bylo fantastické sledovat, s jakým nasazením se zejména v Děčíně u Gerharda Horejska bojovalo až do úplného konce. Děčínským běžcům nakonec první místo uniklo o vlásek, ale svými vynikajícími výkony nás přesvědčili o tom, že i jejich město si nové dětské hřiště více než zaslouží. Mám velkou radost, že jsme nyní mohli nové dětské hřiště Run Blue z recyklovaných pneumatik předat Statutárnímu městu Děčín do užívání,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Filozofie „Think Blue.“ vyjadřuje celkový přístup značky Volkswagen k životnímu prostředí a společenské odpovědnosti, založený na principech trvalé udržitelnosti. Volkswagen nejenže vyrábí úsporná vozidla, která minimálně zatěžují životní prostředí, ale snaží se komunikační platformou „Think Blue.“ přispívat také ke vzdělávání a změně životního stylu širokých vrstev společnosti.

Volkswagen je totiž přesvědčen o tom, že skutečného řešení současných problémů, před nimiž stojí celé lidstvo, lze dosáhnout pouze v širších souvislostech za součinnosti všech jednotlivců a subjektů. Jinými slovy: s řešením je třeba začít u sebe. Každý může pomoci dobré věci a stačí maličkosti. Někdy uběhnout pár metrů jako v případě soutěže „Auta poháněná srdcem“, jindy třeba po sobě zhasínat nebo správně recyklovat odpadky. Zkrátka chovat se tak, abychom co nejméně zatěžovali přírodu a životní prostředí.

Porsche ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Limitovaná edice modelu i30 N Drive-N má české ceny. Cena varianty s manuální převodovkou startuje na částce 899.990 Kč, za verzi s osmistupňovým automatem DCT dáte 949.990 Kč. Limitovaná edice i30 N Drive-N přináší..

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je..

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..

Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N

Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N

Automobilka Hyundai představila limitovanou edici i30 N Drive-N postavenou na základě modelů Hyundai i30 N a Hyundai..

I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách

I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách

Například Mototechna za první čtvrtletí letošního roku prodala dvojnásobné množství luxusních aut ve srovnání s prvním..