Vodíkový Tucson Fuel Cell dosáhl rychlosti 152 km/h
Hyundai Tucson Fuel Cell vytvořil nový rychlostní rekord, který má hodnotu 152,2 km/h. 1.sériově vyráběné vozidlo s vodíkovým pohonem dosáhlo této rychlosti v testovací jízdě v Soggy Dry Lake Bed v kalifornské poušti. V Kalifornii je od června 2014 v provozu již 100 vozů Hyundai Tucson (ix35) Fuell Cell.
Pro vozidlo s palivovými články nebyl problém zdolat nerovný terén dna vyschlého jezera díky patřičné světlé výšce a off-roadového nastavení.
Tucson Fuel Cell má deklarovaný dojezd 265 mil (425 km) a samotné tankování nezabere déle než několik minut. Síť čerpacích stanic se v Evropě i USA postupně rozšiřuje. Právě Kalifornie má v rámci USA nejhustší síť čerpacích stanic. Jen v příštím roce jich má v tomto státě přibýt dalších 50.
Hyundai Motor Czech
Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai
Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem
Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..
Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí
Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..
Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku
Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..
Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka
Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..
Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?
Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..