Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France | Autanet.cz

Úspěšné sponzorství Škody na Tour de France

26. 07. 2011
Sdílet článek

Automobilka Škoda pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa, který dnes skončil na Champs Elysées v Paříži. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo dnešní předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

„Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost“, zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“


Organizátorům závodu dala Škoda k dispozici 300 vozů, které sloužili vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. Škoda se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byl automobilka zastoupení: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky Škoda Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

Tour de France je nejsledovanější sportovní událost světa v letech, kdy se nekonají letní olympijské hry nebo mistrovství světa ve fotbale. To je případ právě letošního roku. Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie Škoda. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je Škoda aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

(ms)

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Rok výroby 2023

445 000 Kč
Land Rover Discovery 3,0 TD6 HSE AWD AUT 7 míst Odp

Land Rover Discovery 3,0 TD6 HSE AWD AUT 7 míst Odp

Rok výroby 2019

649 000 Kč
Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Rok výroby 2022

415 000 Kč