Usain Bolt tváří Nissanu GT-R
Tváří nové globální kampaně Nissan je model GT-R a světový rekordman Usain Bolt. Podívejte se na fotografie a rozhovor s nejrychlejším můžem světa, proč propaguje zrovna tento model.
Automobilka Nissan spustila novou globální kampaň značky snázvem WHAT IF_ (Co kdyby). Jde o několikaletou multimediální globální kampaň zaměřenou na významná mezinárodní letiště a na online prostředí Usain Bolt je majitelem jedinečného supersportu Nissan GT-R.
Automobilka Nissan uvedla svou vůbec první globální kampaň značky zahrnující sérii letištních billboardů s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R. Pod titulem WHAT IF_ se kampaň zaměřuje na ikonické produkty a technologie, které ztělesňují fascinující inovace značky Nissan. Spojení mezi Usainem Boltem a automobilkou Nissan vzniklo zcela přirozeně. Bolt je majitelem vozu Nissan GT-R již od roku 2009. „Prohlížel jsem internet a narazil na Nissan GT-R. A (automobilová média) o něm tvrdila, že je to nejlepší silniční auto, které kdy bylo vyrobené," řekl Bolt. „Nissan GT-R je skvělý vůz a dokonale mi vyhovuje. Mám na něm rád úplně všechno.. Rád ho řídím a cítím se absolutně bezpečně, což je pro mě to nejdůležitější."
Společnost Nissan věří, že kampaň WHAT IF_ má dobrý potenciál, a oznámila, že podepsala smlouvu s Usainem Boltem, který ji bude globálně reprezentovat. Cílem této multimediální kampaně je vyvolat pomocí poutavých titulků, vizuálně zajímavých obrazů a inovativních instalací zájem zákazníků. První reklama s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R se objevila 1. června na významných letištích po celém světě. Celou kampaň, která postupně navštíví všechna velká mezinárodní letiště, připravila a řídí globální agentura společnosti Nissan - TBWA.
Jde o první aktivitu nově utvořené globální marketinkové organizace společnosti Nissan, která loni dostala za úkol posílit značku a podpořit tak střednědobý obchodní plán Nissan Power 88. Plán Nissan Power 88 zahrnuje bezprecedentní investice do nových trhů, produktů a technologií, jejichž cílem je zvýšit celosvětovou přítomnost značky Nissan. Kampaň podpoří vynikající tempo, které značka nastartovala na klíčových trzích po celém světě.
Kampaň bude probíhat i na internetu. Globální stránka značky na síti Facebook odhaluje silnou vazbu mezi vozem Nissan GT-R a Usainem Boltem a další informace. Tento obsah bude šířen prostřednictvím inovační technologie distribuce dynamického obsahu i mimo stránku na síti Facebook. Kampaň je naplánovaná na několik let a bude představovat příběhy o neomezených a překvapivých inovacích značky Nissan. Reklama s Usainem Boltem bude celosvětově uvedena 1. června na následujících 13 letištích - Tokio (Narita), Osaka (Kansai), Hongkong, Soul, Kuala Lumpur, New York (JFK), Miami, Los Angeles, Chicago, London (Heathrow), Frankfurt, Řím a Johannesburg.
Usain Bolt
Národnost: Jamajka
Datum narození: 21. srpna 1986
Výška: 195 cm
Osobní rekord: 100 m za 9,58 vteřin v roce 2009 (světový rekord), 200 m za19,19 vteřin v roce 2009 (světový rekord), štafeta 4×100 m za 37,04 vteřin v roce 2011 (světový rekord)
Olympijské hry v Londýně: Plánuje účast v závodě na 100 m, 200 m a ve štafetě na 4×100 m.
Majitelem vozu Nissan GT-R: Od roku 2009
Nissan GT-R
Národnost: narozen v Japonsku, jezdí na silnicích po celém světě
Datum narození: 6. prosince 2007 (uveden na trh v Japonsku)
0-100 km/h: 2,8 vteřin
Počet prodaných vozů: přes 21 000 ks
Nissan, ps
Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan
Fotografie k článku





Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup
Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je ještě důležitější při nákupu ojetiny. Někdy jsou ale požadavky na vůz tak specifické, že v tuzemsku..
Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba
Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..
Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N
Automobilka Hyundai představila limitovanou edici i30 N Drive-N postavenou na základě modelů Hyundai i30 N a Hyundai..
I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách
Například Mototechna za první čtvrtletí letošního roku prodala dvojnásobné množství luxusních aut ve srovnání s prvním..
Modernizované BMW X7 vstupuje na český trh. Stačí 2,5 milionu korun
Nedlouho po své premiéře je možné nové BMW X7 objednávat. Jeho cena začíná na 2 424 500 Kč ve verzi xDrive40i s..