Tři nové motory pro Citroën DS4, diesel s výkonem 180 koní

07. 02. 2015
Sdílet článek

DS 4 získává tři nové motory: THP165 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 a Blue HDi180 s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6. V případě modelu DS 4 taky bylo na trh uvedeno pět nových motorů, které všechny splňují emisní normu Euro 6. Jde o úplné přepracování nabídky motorů pro větší výkonnost a účinnost.

Výkony motorů, kterými je od nynějška vybaven vůz DS4, vystihují tato čísla: výkon 240–400 Nm, spotřeba 3,7–5,5 l/100 km. Po benzínovém tříválcovém motoru a motoru BlueHDi 120 z konce roku 2014 se vůz DS 4 obohatil o nový benzínový motor (THP 165 S&S s automatickou převodovkou EAT6) a o dva nové dieselové motory (BlueHDi 150 S&S s manuální převodovkou BVM6 a Blue HDi 180 S&S s automatickou převodovkou EAT6). Zákazník tak získává ještě větší výkon a nižší spotřebu! Vysvětlení…


Benzínový motor THP 165 S&S s novou automatickou šestistupňovou převodovkou vykazuje vynikající výsledky: spotřebu 5,5 l / 100 km (úspora o 29 % oproti motoru THP 160), emise C02 méně než 130 g/km, točivý moment 240 Nm. Díky těmto výsledkům se motor řadí mezi ty nejlepší v rámci konkurence!

Mezi dieselovými motory září motor Blue HDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, u něhož bylo dosaženo úspory točivého momentu o 50 Nm, výkonu o 25 k a emisí CO2 a spotřeby o více než 20 % (oproti motoru HDi 135).
Výsledkem jsou čísla, která mluví sama za sebe: spotřeba paliva 3,9 l / 100 km, emise CO2 100 g / km a točivý moment 370 Nm. Z hlediska těchto tří kritérií se tak vůz DS 4 s motorem Blue HDi 150 S&S BVM6 stává referenční hodnotou, zejména díky točivému momentu, který je o 20–70 Nm vyšší než u hlavních konkurenčních vozů.

Dalším dieselovým motorem, který se u vozu DS 4 objevuje na začátku letošního roku, je motor Blue HDi 180 S&S EAT6. Tento motor s novou automatickou šestistupňovou převodovkou (EAT6) nabízí zákazníkům vynikající výkony a energetickou úspornost: 4,3 l / 100 km, emise CO2 113 g / km a točivý moment 400 Nm, což je nejlepší točivý moment v této kategorii pro vynikající radost z řízení! Motor Blue HDi 180 ostatně dosahuje o 50 Nm lepšího točivého momentu než hlavní konkurenční vozy.

Klíčovou hodnotou značky DS je technologie! Ta se odráží i ve výbavě vozu DS 4, u které se začátkem roku poprvé objevují dvě novinky: systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace. Díky systému hands free nastupování a startování může zákazník otevřít, zavřít a nastartovat vůz, aniž by vytáhl elektronický klíč z kapsy – systém jej nalezne v okruhu 2 metrů kolem vozu. Nový dotykový displej 7’’ s vysokým rozlišením usnadňuje používání navigace a dalších funkcí a přispívá k lepší ergonomii kabiny vozu.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami
Test: Mazda CX-30 je posledním SUV s obyčejným srdcem, které vydrží věky Nové MG3 Hybrid+ jezdí za 4,4 litru a stačí na něj půl milionu korun Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Mercedes-Benz Třídy E

Rok výroby 2017

679 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2017

245 000 Kč

Kia Rio

Rok výroby 2018

198 900 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2017

535 000 Kč