Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

vloženo

Výrobní závod ŠKODA AUTO ve Vrchlabí získal vyznamenání ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’. Tato cena byla předána dne 1. března 2016 v Ulmu (Bádensko-Württembersko/Německo). Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty o udělení titulu ‚Továrna roku’ v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’ byla rychlá a úspěšná transformace vrchlabské továrny ze závodu na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů

Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

„Toto vyznamenání nás naplňuje hrdostí a je skvělým oceněním vynikající práce celého týmu,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby Michael Oeljeklaus a dodává: „Společným úsilím podniku, zaměstnanců i odborů jsme závod ve Vrchlabí proměnili ve vysoce moderní závod na výrobu převodovek a zajistili tak jeho budoucnost.“


ŠKODA AUTO získala v soutěži ‚Továrna roku 2015/Die Fabrik des Jahres 2015’ první cenu v kategorii ‚Vynikající rozvoj závodu’. Hodnocení probíhalo podle kritérií zvyšování hodnoty, spokojenost zákazníků, kvalita, inovace a hospodárnost. Porota, složená z významných představitelů průmyslu a výzkumu ve svém zdůvodnění vyzdvihla, že značka ŠKODA provedla transformaci vrchlabského závodu z továrny na výrobu vozů v závod na výrobu komponentů za velice krátkou dobu.

„Tato cena je velkým uznáním pro celý tým společnosti ŠKODA AUTO, který svou kompetencí, angažovaností a vysokou flexibilitou úspěšně realizoval transformaci závodu,“ říká Frank Engel, vedoucí výroby komponentů, při přebírání ceny v Ulmu.

‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ je jednou z nejprestižnějších soutěží průmyslových závodů v Evropě, kterou od roku 1992 pořádá odborný časopis Produktion a poradenská společnosti A.T. Kearney. Soutěže ‚Továrna roku/Die Fabrik des Jahres’ se mohou zúčastnit podniky všech odvětví, které mají více než 100 zaměstnanců.

Na počátku roku 2011 koncern Volkswagen rozhodl o výrobě převodovek DQ 200 v závodě ve Vrchlabí. V říjnu 2012 pak z linky sjela první sériově vyrobená převodovka DQ 200. Do místní výroby převodovek DSG investovala společnost ŠKODA AUTO spolu s koncernem Volkswagen dosud dne zhruba 245 milionů eur. Většina z toho směřovala do technických zařízení a dalších opatření, jako například do tréninkového centra pro výrobu převodovek, do logistiky, měrového střediska, laboratoří a do centra pro analýzy kvality. Za zhruba 27 milionů eur byly postaveny nové budovy a modernizovány budovy stávající.

V současné době ŠKODA AUTO výrobní kapacitu ještě rozšiřuje. Od dubna 2016 vzroste denní výrobní kapacita z 1 500 na 2 000 převodovek DQ 200. Do rozšíření výroby investovala automobilka dalších 25 milionů eur. Již v roce 2014 byla výrobní kapacita zvýšena z 1 000 na 1 500 převodovek DSG denně.

Sedmistupňová přímo řazená převodovka DQ 200 ze závodu Vrchlabí, která se používá ve vozech značky ŠKODA a vozech dalších koncernových značek, patří mezi nejmodernější automatické převodovky v celém automobilovém průmyslu.

Dosud byl v závodě ve Vrchlabí vyroben celkem jeden milion převodovek DQ 200. Ve výrobě převodovek ve Vrchlabí pracuje zhruba 1 000 zaměstnanců. ŠKODA AUTO je tak jedním z největších průmyslových zaměstnavatelů Královéhradeckého kraje.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí Fotografie k článku Továrnou roku 2015 je výrobní závod Škody ve Vrchlabí

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Nová Toyota Land Cruiser je tady, 1,5 milionu stačí

Nová Toyota Land Cruiser je tady, 1,5 milionu stačí

Na český trh přichází modernizovaná Toyota Land Cruiser. Nabídne výkonnější pohonnou jednotku, nové bezpečnostní asistenční systémy i některé designové změny. Cena nového LC 150 začíná na 1 465 000..

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Automobilka Peugeot se pochlubila novým přírůstkem v podobě plug-in hybridu. Srdcem modelu 508 PSE je benzinový motor..

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..