Test: Škoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4. Jak na něm ušetřit přes 100 tisíc Kč?

Škoda Kodiaq není typem mastodontního SUV, které by vám mělo vyrazit dech, vším co umí. Pro koncového zákazníka je to ale ve finále spíš dobře. Proč? A jak se dá na novém autě vlastně bez rizika ušetřit?

U testu nových Škodovek je to pro mě už takový folklór. Vždy totiž musím napsat, nebo říct něco ve smyslu ceníkové pořizovací ceny, která je minimálně o pár desítek tisíc vyšší, než by bylo zdravé. A s tím už je potřeba něco udělat! Nemyslíte?


Takže dnes sedíme v Kodiaqu, který ceníkově stál 1 020 596 korun. A dnes..? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si náš dnešní test. V něm si probereme nejen jak Kodiaq jezdí. Ale také jak je praktický, nebo jak moc nejsilnějšímu benzínovému provedení chutná. Zaznějí ale samozřejmě především také odpovědi na již vyřčené otázky!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč