Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

vloženo

Renault Twizy se už od prvního pohledu hodí do přeplněných ulic měst, nebo na francouzskou riviéru. U nás se zatím moc neohřál a to je na trhu už 8. rokem… Nebo jste ho snad už viděli naživo?

Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Autíčko se za dobu své existence moc nezměnilo. No vlastně skoro vůbec. Stále si zachovává ráz praktického vozítka udělaného tak, že i když do něj naprší, nic se neděje. Interiéru dominuje velký volant, který je mimochodem naprosto stejný, jaký jste mohli potkat třeba v minulé generaci modelu Traffic.


Sedí se tu za sebou a největší legrací je bezpochyby fakt, že když někam přijedete, druhý pasažér není vůbec vidět. A protože „Twizík“ má na šířku jen necelý „metr-čtyřicet“ a na délku pouze „dva-třicet“, opravdu se netváří, že by mohl uvézt více než jednoho člověka. To je pak povyku…

Jaký je ale život s tímto srandovním elektromobilem? Jaký má výkon a jak daleko se s ním vlastně reálně můžete vypravit? Já jsem zkusil dojet z Prahy až do Teplice. A jak to dopadlo? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si s AutaNetem naše dnešní dobrodružství. Nudit se rozhodně nebudete!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Hyundai i30 – třetí generace stále táhne

Test ojetiny: Hyundai i30 – třetí generace stále táhne

Hyundai i30 třetí generace dostal na rozdíl od svých předchůdců tři různé karoserie, čímž zaujal mnoho motoristů už jako nový a nejinak je tomu na trhu ojetin. Konkurent mladoboleslavské Octavie si rozhodně na nezájem..

Na hybridní Hondu Civic stačí 769.900 Kč

Na hybridní Hondu Civic stačí 769.900 Kč

Společnost Honda oznamuje ceny zcela nového modelu Civic. Model Civic 11. generace, jehož cena začíná na 769 900 Kč je..

Dodávka pro rychlé kurýry s výkonem 2 000 koní? Nemožné? U Fordu realita

Dodávka pro rychlé kurýry s výkonem 2 000 koní? Nemožné? U Fordu realita

Čtyři elektromotory ve spojení s 50kWh baterií, opatřenou kapalinovým chlazením, a speciálním řídicím systémem udělují..

Dacie mají novou vizuální identitu a pojedou maximálně 180 km/h

Dacie mají novou vizuální identitu a pojedou maximálně 180 km/h

Uvedení nové identity značky je pro společnost Dacia také příležitostí uvést do praxe závazek, který skupina Renault..

Splašené kombi, to je nové BMW M3 v provedení Touring

Splašené kombi, to je nové BMW M3 v provedení Touring

BMW M3 Touring bude nabízené ve verzi Competition s pohonem všech kol M xDrive ve spojení s osmistupňovým automatem a..