Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

vloženo

Renault Twizy se už od prvního pohledu hodí do přeplněných ulic měst, nebo na francouzskou riviéru. U nás se zatím moc neohřál a to je na trhu už 8. rokem… Nebo jste ho snad už viděli naživo?

Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Autíčko se za dobu své existence moc nezměnilo. No vlastně skoro vůbec. Stále si zachovává ráz praktického vozítka udělaného tak, že i když do něj naprší, nic se neděje. Interiéru dominuje velký volant, který je mimochodem naprosto stejný, jaký jste mohli potkat třeba v minulé generaci modelu Traffic.


Sedí se tu za sebou a největší legrací je bezpochyby fakt, že když někam přijedete, druhý pasažér není vůbec vidět. A protože „Twizík“ má na šířku jen necelý „metr-čtyřicet“ a na délku pouze „dva-třicet“, opravdu se netváří, že by mohl uvézt více než jednoho člověka. To je pak povyku…

Jaký je ale život s tímto srandovním elektromobilem? Jaký má výkon a jak daleko se s ním vlastně reálně můžete vypravit? Já jsem zkusil dojet z Prahy až do Teplice. A jak to dopadlo? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si s AutaNetem naše dnešní dobrodružství. Nudit se rozhodně nebudete!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Daewoo Lanos – jednoduchá technika, snadná údržba

Test ojetiny: Daewoo Lanos – jednoduchá technika, snadná údržba

Lanos, který se vyráběl do roku 2003, dnes patří mezi nejlevnější ojetiny na trhu. Pro nenáročné motoristy tak představuje lacinou cestu k vozu, který sice nemá nijak bohatou výbavu, ale klimatizací být vybaven..

Modernizace D1 míří do finále, všechna omezení zmizí v říjnu

Modernizace D1 míří do finále, všechna omezení zmizí v říjnu

Dálnice D1 mezi Hvězdonicemi a Mirošovicemi bude nejpozději v pondělí ráno před dopravní špičkou opět průjezdná bez..

Originální Land Cruiser Toma Hankse jde do dražby. Za kolik se vydraží?

Originální Land Cruiser Toma Hankse jde do dražby. Za kolik se vydraží?

Aukční dům Bonhams milovníkům terénních vozů i světa filmu nabízí výjimečnou hračku. V dražbě se prodává Toyota Land..

Omlazená Dacia Duster má české ceny a základ pořídíte do 300 tisíc korun

Omlazená Dacia Duster má české ceny a základ pořídíte do 300 tisíc korun

Dacia Duster po čtyřech letech prodejů přijíždí v modernizovaném provedení se základní cenou 284 900 Kč. To je více než..

Test ojetiny: Seat Ibiza – líbivá baculka ještě dobře poslouží

Test ojetiny: Seat Ibiza – líbivá baculka ještě dobře poslouží

Třetí generace modelu Ibiza vsadila na oblé tvary, které však dodnes zcela nezevšedněly. Díky tomu je o ni na trhu s..