Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

vloženo

Renault Twizy se už od prvního pohledu hodí do přeplněných ulic měst, nebo na francouzskou riviéru. U nás se zatím moc neohřál a to je na trhu už 8. rokem… Nebo jste ho snad už viděli naživo?

Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Autíčko se za dobu své existence moc nezměnilo. No vlastně skoro vůbec. Stále si zachovává ráz praktického vozítka udělaného tak, že i když do něj naprší, nic se neděje. Interiéru dominuje velký volant, který je mimochodem naprosto stejný, jaký jste mohli potkat třeba v minulé generaci modelu Traffic.


Sedí se tu za sebou a největší legrací je bezpochyby fakt, že když někam přijedete, druhý pasažér není vůbec vidět. A protože „Twizík“ má na šířku jen necelý „metr-čtyřicet“ a na délku pouze „dva-třicet“, opravdu se netváří, že by mohl uvézt více než jednoho člověka. To je pak povyku…

Jaký je ale život s tímto srandovním elektromobilem? Jaký má výkon a jak daleko se s ním vlastně reálně můžete vypravit? Já jsem zkusil dojet z Prahy až do Teplice. A jak to dopadlo? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si s AutaNetem naše dnešní dobrodružství. Nudit se rozhodně nebudete!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěná garáž v současnosti zaznamenává prudký nárůst popularity. Stále více lidí se rozhoduje právě pro tento druh konstrukce, ať už vedle svých domů, na pozemku nebo v zahradě, aby si zajistily místo pro parkování a..

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

BMW M3 CS je vysokovýkonný sportovní sedan navržený pro jízdy na závodních okruzích. Jeho cena byla stanovena na 3 965..

Škoda Enyaq RS iV míří do prodeje na českém trhu

Škoda Enyaq RS iV míří do prodeje na českém trhu

Škoda Enyaq RS iV disponuje výkonem 220 kW a maximálním točivým momentem 460 Nm. Díky druhému elektromotoru, který je..

Nový Volkswagen ID.7 bude mít chytrou klimatizaci. Co to znamená?

Nový Volkswagen ID.7 bude mít chytrou klimatizaci. Co to znamená?

První model značky Volkswagen s inteligentním řízením výdechů ventilační soustavy na přístrojové desce nabízí volitelná..

Značka MG uvádí na trh model HS, velikostí zapadne mezi Karoq a Kodiaq

Značka MG uvádí na trh model HS, velikostí zapadne mezi Karoq a Kodiaq

Již přes půl roku jsou v prodeji dva modely automobilky MG. Teď přichází do prodeje třetí, benzínové SUV HS, které..