Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

vloženo

Renault Twizy se už od prvního pohledu hodí do přeplněných ulic měst, nebo na francouzskou riviéru. U nás se zatím moc neohřál a to je na trhu už 8. rokem… Nebo jste ho snad už viděli naživo?

Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Autíčko se za dobu své existence moc nezměnilo. No vlastně skoro vůbec. Stále si zachovává ráz praktického vozítka udělaného tak, že i když do něj naprší, nic se neděje. Interiéru dominuje velký volant, který je mimochodem naprosto stejný, jaký jste mohli potkat třeba v minulé generaci modelu Traffic.


Sedí se tu za sebou a největší legrací je bezpochyby fakt, že když někam přijedete, druhý pasažér není vůbec vidět. A protože „Twizík“ má na šířku jen necelý „metr-čtyřicet“ a na délku pouze „dva-třicet“, opravdu se netváří, že by mohl uvézt více než jednoho člověka. To je pak povyku…

Jaký je ale život s tímto srandovním elektromobilem? Jaký má výkon a jak daleko se s ním vlastně reálně můžete vypravit? Já jsem zkusil dojet z Prahy až do Teplice. A jak to dopadlo? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si s AutaNetem naše dnešní dobrodružství. Nudit se rozhodně nebudete!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám! Fotografie k článku Test: Renault Twizy Urban 80. Nic zábavnějšího neznám!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Automobilka Peugeot se pochlubila novým přírůstkem v podobě plug-in hybridu. Srdcem modelu 508 PSE je benzinový motor 1,6 l a dva elektromotory, každý pro jednu nápravu. Dohromady produkují 360 koní. Novinka umí..

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..