Test ojetiny: Opel Insignia OPC 2013 je plnotučnou sportovkyní

Opel se při vývoji Insignie potácel ve vysloveně rudých číslech a na lehčí konstrukci vozu už zkrátka nezbyly prostředky. Inženýři se ale přesto snažili a jejich snaha nevyšla nazmar. Insignia v roce 2009 získala titul evropského auta roku. A jak po letech jezdí její ostrá verze?

Opel Insignia OPC se od běžných verzí výrazně odlišuje. Ať už jde o šavlí zuby v přední masce, které připomínají pravěkého tygra, fenomenální přední sedadla Recaro, nebo kompletní výfuky Remus, díky kterým už po prvním nastartování víte, že máte co dočinění s něčím neobyčejným.


Ostatně jak by také ne. Pominu-li bájný Lotus Omega, který měl do sériové Omegy opravdu daleko, je Insignia OPC s výkonem 325 koní nejsilnějším modelem v historii automobilky.

A jak se s plnotučným turbomotorem v Insignii jezdí? Navzdory její hmotnosti je to možná lepší, než čekáte. Ostatně svezte se v dnešním videotestu se mnou. Garantuji vám, že nudit se rozhodně nebudete!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč