Test ojetiny: Opel Insignia OPC 2013 je plnotučnou sportovkyní

Opel se při vývoji Insignie potácel ve vysloveně rudých číslech a na lehčí konstrukci vozu už zkrátka nezbyly prostředky. Inženýři se ale přesto snažili a jejich snaha nevyšla nazmar. Insignia v roce 2009 získala titul evropského auta roku. A jak po letech jezdí její ostrá verze?

Opel Insignia OPC se od běžných verzí výrazně odlišuje. Ať už jde o šavlí zuby v přední masce, které připomínají pravěkého tygra, fenomenální přední sedadla Recaro, nebo kompletní výfuky Remus, díky kterým už po prvním nastartování víte, že máte co dočinění s něčím neobyčejným.


Ostatně jak by také ne. Pominu-li bájný Lotus Omega, který měl do sériové Omegy opravdu daleko, je Insignia OPC s výkonem 325 koní nejsilnějším modelem v historii automobilky.

A jak se s plnotučným turbomotorem v Insignii jezdí? Navzdory její hmotnosti je to možná lepší, než čekáte. Ostatně svezte se v dnešním videotestu se mnou. Garantuji vám, že nudit se rozhodně nebudete!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč