Test ojetiny: Opel Insignia OPC 2013 je plnotučnou sportovkyní

Opel se při vývoji Insignie potácel ve vysloveně rudých číslech a na lehčí konstrukci vozu už zkrátka nezbyly prostředky. Inženýři se ale přesto snažili a jejich snaha nevyšla nazmar. Insignia v roce 2009 získala titul evropského auta roku. A jak po letech jezdí její ostrá verze?

Opel Insignia OPC se od běžných verzí výrazně odlišuje. Ať už jde o šavlí zuby v přední masce, které připomínají pravěkého tygra, fenomenální přední sedadla Recaro, nebo kompletní výfuky Remus, díky kterým už po prvním nastartování víte, že máte co dočinění s něčím neobyčejným.


Ostatně jak by také ne. Pominu-li bájný Lotus Omega, který měl do sériové Omegy opravdu daleko, je Insignia OPC s výkonem 325 koní nejsilnějším modelem v historii automobilky.

A jak se s plnotučným turbomotorem v Insignii jezdí? Navzdory její hmotnosti je to možná lepší, než čekáte. Ostatně svezte se v dnešním videotestu se mnou. Garantuji vám, že nudit se rozhodně nebudete!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Peugeot e-2008 GT je hezčí, dojede dál a milion stačí
Test: Seat Ateca FR 1.5 TSI Black Edition - SUV ze staré školy umí překvapit Nové BMW X2 a BMW iX2 mají české ceny, elektrická verze je cenově zajímavá Test: Kia EV6 Earth - vesmírná loď okouzlí vzhledem a použitelností

Tipy z autobazarů

Mitsubishi ASX

Rok výroby 2015

255 000 Kč

Volkswagen T-Roc

Rok výroby 2019

469 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

393 000 Kč

Audi A6 Allroad

Rok výroby 2020

1 069 000 Kč