Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

vloženo

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou šestistupňovou manuální převodovku IMT kombinovanou s mild-hybridní soustavou a motorem 1.6 CDRi. Vyplatí se jít do hybridu, nebo bych raději zůstal u klasiky?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Na každý pád, Kia XCeed je skvělé auto, takže pevně věřím, že dnešní test si užijete!


Technické údaje: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT

  • Motor: řadový čtyřválec
  • Pohon: předních kol
  • Objem válců: 1598 ccm
  • Plnění motoru: turbodmychadlo
  • Palivo: nafta
  • Výkon: 100 kW při 4000 ot./min
  • Točivý moment: 280 Nm při 1500-3000 ot./min
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10.6 s
  • Maximální rychlost: 196 km/h
  • Převodovka: šestistupňová manuální
  • Spotřeba paliva (l/100 km): 4.4/4.1/4.2
  • Spotřeba paliva během testu (l/100 km): 6.1
  • Objem nádrže: 50 litrů
  • Délka: 4395 mm
  • Šířka: 1826 mm
  • Výška: 1483 mm
  • Rozvor: 2650 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 1547 kg
  • Objem zavazadlového prostoru: 426/1378 litrů
  • Základní cena testované specifikace: 634 980 Kč

Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě? Fotografie k článku Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Hybridní Volkswagen Tiguan má české ceny, milion nestačí

Hybridní Volkswagen Tiguan má české ceny, milion nestačí

Volkswagen zařadil do své nabídky na českém trhu nový plug-in hybridní model Tiguan eHybrid. Bestseller značky v..