Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

vloženo

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně poklona.

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Za současné situace se vznik nové generace i10ky dá přirovnávat v podstatě jenom k zázraku. Koeficient emisních limitů totiž určuje především hmotnost vozu. Takže zatímco městská miniautíčka jsou odsouzena k záhubě, naprosto zbytečná megalomanská SUV s osmiválcem pod kapotou mohou relativně vesele jezdit dál.


Hyundai i10 si na nic nehraje. Základní cena 219.900 Kč miniauta prozrazuje, že materiály v interiéru nebudou zrovna nejkvalitnější. Ale o nějaké prémiovosti to v kategorii prcků přece není. No a jak se s i10kou žije? Jak jezdí s nejslabším atmosférickým motorem? A proč ji mám vlastně docela rád? Vychutnejte si dnešní video!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě potřeby dokáže pobavit. Z obyčejného kombi se mávnutím kouzelného proutku stal hodně zajímavý..

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Víte, jaké je nejprodávanější SUV a zároveň čtvrtý nejžádanější model v Česku? No přece Škoda Karoq, která dokazuje..

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1..