Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

vloženo

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně poklona.

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Za současné situace se vznik nové generace i10ky dá přirovnávat v podstatě jenom k zázraku. Koeficient emisních limitů totiž určuje především hmotnost vozu. Takže zatímco městská miniautíčka jsou odsouzena k záhubě, naprosto zbytečná megalomanská SUV s osmiválcem pod kapotou mohou relativně vesele jezdit dál.


Hyundai i10 si na nic nehraje. Základní cena 219.900 Kč miniauta prozrazuje, že materiály v interiéru nebudou zrovna nejkvalitnější. Ale o nějaké prémiovosti to v kategorii prcků přece není. No a jak se s i10kou žije? Jak jezdí s nejslabším atmosférickým motorem? A proč ji mám vlastně docela rád? Vychutnejte si dnešní video!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci? Fotografie k článku Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

Nová generace otevřeného modelu BMW střední třídy, nyní s plátěnou střechou startuje na ceně 1 319 500 Kč. Za tuto částku dosáhnete na základní provedení 420i o výkonu 184 koní. Diesel 420d stojí o necelých 60 tisíc..

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen pokračuje v hybridní ofenzivě a ve fázi předprodeje začíná svým zákazníkům nabízet dvě nové verze modelu..

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu..

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě..