Superbrand České republiky

11. 06. 2007
Sdílet článek

Značka Volkswagen se stala českou "Superbrand". Rozhodla o tom porota složená z předních českých i mezinárodních osobností v oblasti brandingu, která hlasovala pro zařazení značky Volkswagen do exkluzivní skupiny 100 značek, jimž náleží titul Superbrand České republiky.

"Ocenění Superbrand České republiky si velmi vážíme a vnímáme jej jako potvrzení hodnot značky Volkswagen, která reprezentuje kvalitu, spolehlivost a vynikající služby zákazníkům. Velmi rád bych proto poděkoval všem členům naší prodejní sítě, bez jejichž enormního pracovního nasazení bychom tohoto prestižního ocenění dosáhli jen velice ztěžka." říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy.


Organizace Superbrands zahájila své působení v České republice v červenci 2004 a je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Jejím cílem je nadále tuto oblast rozvíjet, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje již několik let ve více než šedesáti zemích světa. V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje statut "Superbrand" pouze těm značkám, jež si toto ocenění podle jejich názoru a kontextu daného trhu skutečně zaslouží.


Obrázek: Passaty na Summitu prezidentů v Brně


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč