Superbrand České republiky

11. 06. 2007
Sdílet článek

Značka Volkswagen se stala českou "Superbrand". Rozhodla o tom porota složená z předních českých i mezinárodních osobností v oblasti brandingu, která hlasovala pro zařazení značky Volkswagen do exkluzivní skupiny 100 značek, jimž náleží titul Superbrand České republiky.

"Ocenění Superbrand České republiky si velmi vážíme a vnímáme jej jako potvrzení hodnot značky Volkswagen, která reprezentuje kvalitu, spolehlivost a vynikající služby zákazníkům. Velmi rád bych proto poděkoval všem členům naší prodejní sítě, bez jejichž enormního pracovního nasazení bychom tohoto prestižního ocenění dosáhli jen velice ztěžka." říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy.


Organizace Superbrands zahájila své působení v České republice v červenci 2004 a je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Jejím cílem je nadále tuto oblast rozvíjet, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje již několik let ve více než šedesáti zemích světa. V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje statut "Superbrand" pouze těm značkám, jež si toto ocenění podle jejich názoru a kontextu daného trhu skutečně zaslouží.


Obrázek: Passaty na Summitu prezidentů v Brně


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Peugeot 308

Rok výroby 2024

549 999 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč