Spider-Man si v novém filmu stopne elektromobil, uhádnete jaký?

vloženo

Na nový film „Spider-Man: Bez domova“ už se pár dní promítá v kině. Víte, jaké vozy jsou součástí tohoto snímku? Trochu napovíme, jede je elektromobil a druhý populární SUV, které jsme nedávno otestovali a v Česku se těší vysoké popularitě. Už víte?

Spider-Man si v novém filmu stopne elektromobil, uhádnete jaký? Spider-Man si v novém filmu stopne elektromobil, uhádnete jaký?

Nové modely Hyundai IONIQ 5 a Hyundai TUCSON prožijí svůj hollywoodský debut v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“ (Spider-Man: No Way Home) společnosti Sony Pictures


Automobilka Hyundai spustila už před uvedením filmu do kin kampaň zahrnující globální televizní reklamu a další digitální propagační aktivity. Kampaň je součástí globálního reklamního partnerství, které společnosti Hyundai Motor a Sony Pictures uzavřely pro větší počet snímků již v květnu 2020. Cílem uvedené spolupráce je prezentovat vizi mobility zaměřené na člověka a realizované prostřednictvím produktových a technologických inovací.

„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

„Spider-Man: Bez domova“ je třetím filmem o Spider-Manovi z produkce společností Sony Pictures a Marvel Studios s hvězdným Tomem Hollandem, který hraje hlavní roli středoškoláka Petera Parkera neboli Spider-Mana. Předchozí film „Spider-Man: Daleko od domova“ (Spider-Man: Far From Home) vydělal na celém světě 1,131 miliardy USD jako čtvrtý nejvýnosnější film roku 2019 a 25. nejvýnosnější film v celé historii. 

„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model IONIQ 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident, odpovědný za globální partnerství a řízení značky, a vedoucí oddělení zábavních akcí ve společnosti Sony Pictures Entertainment.

Výsledkem aktuální spolupráce je i delší reklamní video „Only Way Home“, jehož režisérem je Jon Watts, který měl na starosti režii všech tří posledních filmů o Spider-Manovi. V reklamě vystupuje Tom Holland jako Spider-Man a jeho nejlepší přítel Ned Leeds, kterého hraje Jacob Batalon. Spider-Man je v reklamě rozhodnutý očistit své jméno, vyjde ze svého úkrytu a stopne si Neda v elektromobilu IONIQ 5, aby ho dovezl do 300 mil (483 km) vzdáleného New Yorku. Třicetisekundová televizní verze se bude vysílat do ledna 2022 v rámci televizních programů s vysokou sledovaností v USA, Evropě, Číně, Rusku a na dalších globálních trzích – včetně České republiky.

Společnost Hyundai Motor navíc vytvořila třicetisekundový reklamní spot se zcela novým modelem TUCSON, který reprezentuje moderní kompaktní SUV. Diváci v této reklamě uvidí klíčové scény z filmu, a to včetně těch, v nichž vystupují TUCSON a Tom Holland.

spider-man hyundai ioniq 5

Integrovaná marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

Po filmu „Spider-Man: Bez domova“ bude spolupráce pokračovat ve spojení s připravovaným filmem „Uncharted“, jehož premiéra je plánována na únor 2022, a s pokračováním kritikou oceňovaného a Oscarem ověnčeného animovaného filmu „Spider-Man: Paralelní světy“ (Spider-Man: Into the Spider-Verse), které by se mělo začít promítat na plátnech kin v říjnu 2022.


redakce, Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Spider-Man si v novém filmu stopne elektromobil, uhádnete jaký?

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun

Limitovaná edice modelu i30 N Drive-N má české ceny. Cena varianty s manuální převodovkou startuje na částce 899.990 Kč, za verzi s osmistupňovým automatem DCT dáte 949.990 Kč. Limitovaná edice i30 N Drive-N přináší..

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup

Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je..

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba

Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..

Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N

Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N

Automobilka Hyundai představila limitovanou edici i30 N Drive-N postavenou na základě modelů Hyundai i30 N a Hyundai..

I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách

I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách

Například Mototechna za první čtvrtletí letošního roku prodala dvojnásobné množství luxusních aut ve srovnání s prvním..