Škoda Slavia bude nový sedan, ale jen pro Indii

vloženo

Druhý sériový model po modelu Kuashq v rámci projektu INDIA 2.0, se jmenuje SLAVIA. Nový sedan v segmentu A0 tak připomíná počátky automobilky. Od roku 1896, tedy rok po založení společnosti, začali Václav Laurin a Václav Klement pod obchodním názvem SLAVIA úspěšně prodávat svá první vlastní jízdní kola. Sedan, který bude v Indii představen ještě v tomto roce, tak na tamním trhu doplní velmi oceňované vozy OCTAVIA a SUPERB.

Škoda Slavia bude nový sedan, ale jen pro Indii Škoda Slavia bude nový sedan, ale jen pro Indii

Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India, říká: „ŠKODA má bohatý mezinárodní odkaz přesahující 125 let. Název SLAVIA reprezentuje počátky úspěšného příběhu, ve kterém se ŠKODA AUTO stala jednou z nejúspěšnějších automobilek. Tento tradiční název tak nyní opět představuje začátek nové éry značky ŠKODA, tentokrát na indickém trhu. SLAVIA bude ztělesněním perfektní kvality zpracování, spolehlivosti a zážitku z jízdy. Na indickém trhu chceme výrazně růst a SLAVIA sehraje ve splnění tohoto cíle klíčovou roli.“


ŠKODA SLAVIA je po SUV KUSHAQ, které bylo představeno na jaře, druhým modelem značky ŠKODA speciálně vyvinutým pro Indii. V rámci projektu INDIA 2.0 zodpovídá společnost ŠKODA AUTO za všechny aktivity koncernu Volkswagen na indickém trhu. Tento projekt zahrnuje modelovou ofenzívu celkem čtyř nových kompaktních vozů. Vozy KUSHAQ, SLAVIA a dva modely značky Volkswagen jsou postaveny na platformě MQB-A0-IN, kterou ŠKODA speciálně upravila pro potřeby indického trhu. Samotná výroba bude až z 95 % lokalizovaná.

Název SLAVIA odkazuje na počátky společnosti ŠKODA AUTO. V roce 1895 začínali zakladatelé společnosti, Václav Laurin a Václav Klement, v Mladé Boleslavi nejprve s opravami jízdních kol. Brzy poté navrhli vlastní jízdní kola a od roku 1896 je úspěšně prodávali pod značkou SLAVIA. Jméno nového sedanu určeného pro indický trh je poctou počátkům společnosti ŠKODA AUTO. Zatímco ŠKODA KUSHAQ vychází z indických tradic, SLAVIA symbolizuje úzké propojení indoevropské tradice a české a indické kultury.

Jízdní kola vyráběná v Mladé Boleslavi pod obchodním názvem SLAVIA byla na počátku 20. století zárukou spolehlivosti, cenové dostupnosti a vynalézavosti. Tyto vlastnosti charakterizují i dnes Simply Clever filozofii značky ŠKODA. Jméno SLAVIA se také brzy stalo synonymem kvality a inovace. Stejné označení se ujalo rovněž pro motocykly, představené Laurinem a Klementem v roce 1899. Po více než 120 letech ztělesňuje tyto ideály nová ŠKODA SLAVIA a v Indii skvěle doplňuje modely OCTAVIA a SUPERB, které si zde za posledních dvacet let získaly uznání. Nový sedan SLAVIA bude elegantní, výkonný a bezpečný, jak indičtí zákazníci od značky ŠKODA očekávají.

Rok 2021 je pro ŠKODA AUTO v Indii rokem expanze. V rámci projektu INDIA 2.0 investoval koncern Volkswagen jednu miliardu eur do vývoje čtyř nových modelů (2 modely ŠKODA a dva modely Volkswagen). Navzdory pandemii Covid-19 má nová ŠKODA KUSHAQ za sebou úspěšný start. Od uvedení na trh v červenci 2021 registruje automobilka již více než 10.000 objednávek. Díky novému vozu SLAVIA se v Indii očekává výrazný nárůst prodeje. Indický trh hraje v růstové strategii značky ŠKODA významnou roli.

ŠKODA AUTO orientovala vývoj modelů KUSHAQ a SLAVIA v Indii na rychle se měnící očekávání indických zákazníků, pro které jsou důležité zejména náklady, dojezd a komfort. Zároveň ŠKODA AUTO investuje v Indii do rozšiřování dealerské sítě: v současné době je česká značka zastoupena ve více než 100 městech se 165 prodejními a servisními místy. Do konce roku 2022 se počet poboček zvýší na 225.


redakce


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Budou elektromobily vozidly budoucnosti? Zelená stopa a dostupnost dobíjejících stanic mluví v jejích prospěch

Budou elektromobily vozidly budoucnosti? Zelená stopa a dostupnost dobíjejících stanic mluví v jejích prospěch

Milujete zvuk spalovacího motoru nebo se vám naopak líbí zcela tichý chod elektromobilů? Právě tyto tiché vozy jsou pravděpodobně naší budoucností. Jaké jsou jejich výhody, které aspekty mluví v jejich prospěch a jak je..

Mazda CX-90 odhalena. Velké SUV pohání silný benzínový šestiválec

Mazda CX-90 odhalena. Velké SUV pohání silný benzínový šestiválec

Ke konci roku 2023 hodlá Mazda uvést čtyři modely z kategorie Large Product Group na globální trh, kde je o SUV velký..

Ohřívat auto v zimě na volnoběh nebo raději hned jet?

Ohřívat auto v zimě na volnoběh nebo raději hned jet?

Autu v zimě déle trvá, než se zahřeje na provozní teplotu. Teprve u dostatečně teplého motoru má motorový i převodový..

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěné garáže: výhody a nevýhody

Dřevěná garáž v současnosti zaznamenává prudký nárůst popularity. Stále více lidí se rozhoduje právě pro tento druh..

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

Na nové BMW M3 CS stačí čtyři miliony. Stovku umí za 3,4 sekundy a jede až 302 km/h

BMW M3 CS je vysokovýkonný sportovní sedan navržený pro jízdy na závodních okruzích. Jeho cena byla stanovena na 3 965..