Škoda hlavním sponzorem Tour de France

29. 06. 2012
Sdílet článek

Škoda Auto je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozů Tour de France. Automobilka podporuje 99. ročník tradičního závodu a je tak hlavním sponzorem už podeváté.

Tour de France v příštích třech týdnech opět nadchne fanoušky cyklistiky z celého světa,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast Prodeje a marketingu. „Jakožto hlavní sponzor sdílíme toto nadšení pro cyklistiku, neboť Škoda, třetí nejstarší dosud aktivní automobilka na světě, zahájila svou úspěšnou historii v roce 1895 právě výrobou jízdních kol. Díky Tour uvidí i v roce 2012 miliardové publikum naši značku a naše modely,“ doplňuje Stackmann.


V rámci svých sponzorských aktivit vysílá česká automobilka do Francie flotilu 110 vozů. Značka je kromě toho také partnerem "bílého trikotu" pro nejlepšího závodníka do 25 let a podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční. Organizátorům Tour de France poskytuje Škoda k dispozici zhruba 110 vozů. Automobilka přitom ve Francii nastoupí s kompletní modelovou paletou, od modelu Citigo až po Superb. Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton bude pozornost přitahovat zřejmě červená Škoda Superb, kterou bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme. Aktivně se Škoda prezentuje také v reklamní karavaně. Takzvaná "caravane publicitaire" jede hodinu až dvě před pelotonem a je mezi diváky díky svému pestrému rámcovému program mimořádně oblíbenou atrakcí.

Letošní Tour de France slibuje opět cyklistiku světové úrovně. Slavná "Tour utrpení" k trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Více diváků přiláká pouze fotbalové mistrovství světa a Olympijské hry. V roce 2012 odstartuje Tour de France 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem. 22. června dorazí cyklisté po 3 479 kilometrech do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

Se svou dynamikou a širokým dopadem na publikum se tento sport dokonale hodí ke značce Škoda,“ říká Jürgen Stackmann. Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu značky Škoda. Patří sem i podpora masové cyklistiky. Automobilka například podporuje český seriál závodů Kolo pro život nebo berlínský Velothon.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Škoda Auto

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Sorento je krásná a dostala neobvyklé funkce
Test: Seat Ateca FR 1.5 TSI Black Edition - SUV ze staré školy umí překvapit Nové BMW X2 a BMW iX2 mají české ceny, elektrická verze je cenově zajímavá Test: Kia EV6 Earth - vesmírná loď okouzlí vzhledem a použitelností

Tipy z autobazarů

Mitsubishi ASX

Rok výroby 2015

249 999 Kč

Ford S-MAX

Rok výroby 2014

249 000 Kč

Volkswagen T-Roc

Rok výroby 2019

469 000 Kč

Audi A6 Allroad

Rok výroby 2020

1 069 000 Kč