Škoda Auto partnerem mistrovství světa v cyklistice
19. 09. 2005
Sdílet článek
Škoda Auto se počínaje letošním rokem stala oficiálním partnerem a zároveň oficiálním automobilem silničního mistrovství světa v cyklistice. To se letos koná v období 21.-25. září ve španělském Madridu. Současně se stala sponzorem a oficiálním automobilem mezinárodní cyklistické unie (UCI).
Smlouva byla podepsána do roku 2007 a Škoda tak pokračuje v úspěšné podpoře cyklistického sportu, do něhož vkročila partnerstvím s legendární Tour de France.
V rámci mistrovství světa poskytne Škoda flotilu téměř 80 automobilů, které budou sloužit organizátorům, národním týmům a cyklistické unii. Současně byla podepsána smlouva se společností Shimano, která zajišťuje neutrální technickou asistenci v průběhu mistrovství a která bude rovněž používat vozy značky Škoda.
Co se reklamních označení na trati a kolem ní týká, bude Škoda pokračovat ve stejné designové linii jako při Tour de France. „Mistrovství světa je špičková událost, na které se sejdou mistři svého řemesla z celého světa. Partnerství s tímto každoročně ostře sledovaným závodem se nám zdálo jako dalším logickým krokem v rámci firemní sponzoringové strategie, umocněné skvělými ohlasy ze dvou ročníků Tour de France“, sdělil Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto. „Věříme, že i díky podpoře tohoto sportovního představení budeme sbírat další plusové body v oblasti image značky a produktů na náročných evropských trzích jako je Španělsko, Francie, Itálie, Švýcarsko, či Holandsko a Belgie“, dodal Černý.
V rámci mistrovství světa poskytne Škoda flotilu téměř 80 automobilů, které budou sloužit organizátorům, národním týmům a cyklistické unii. Současně byla podepsána smlouva se společností Shimano, která zajišťuje neutrální technickou asistenci v průběhu mistrovství a která bude rovněž používat vozy značky Škoda.
Co se reklamních označení na trati a kolem ní týká, bude Škoda pokračovat ve stejné designové linii jako při Tour de France. „Mistrovství světa je špičková událost, na které se sejdou mistři svého řemesla z celého světa. Partnerství s tímto každoročně ostře sledovaným závodem se nám zdálo jako dalším logickým krokem v rámci firemní sponzoringové strategie, umocněné skvělými ohlasy ze dvou ročníků Tour de France“, sdělil Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto. „Věříme, že i díky podpoře tohoto sportovního představení budeme sbírat další plusové body v oblasti image značky a produktů na náročných evropských trzích jako je Španělsko, Francie, Itálie, Švýcarsko, či Holandsko a Belgie“, dodal Černý.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Škoda Octavia 2,0 TDI 135kW RS DSG
Rok výroby
2017
309 999 Kč

Škoda Fabia 1.0 MPi ACTIVE
Rok výroby
2015
149 000 Kč

Škoda Fabia Combi II 1.6 TDi AMBITION+
Rok výroby
2013
78 000 Kč
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články

Ford představil nové modely určené nejen soukromníkům ale i podnikatelům
Kompaktní crossover Puma Gen-E, multifunkční E-Tourneo Courier a dodávka E-Transit Courier jsou nyní na cestě k zákazník ...

Test: Honda HR-V e:HEV Advance Style je balzámem na duši
Je menší než model ZR-V, ale nabízí ojedinělou vychytávku ...

Škoda Auto slaví nejlepší rok v historii. Octavia zválcovala ostatní modely
roce 2024 uvedla Škoda Auto na trh rekordní počet nových a modernizovaných vozů. To se projevilo na výrobě i prodeji. ...
Nejčtenější články měsíce

Top
Tipy z autobazarů

Audi Q8
Rok výroby 2021
1 249 000 Kč

Ford Mondeo
Rok výroby 2020
399 000 Kč

BMW Řada 2
Rok výroby 2020
498 000 Kč

Volkswagen Golf Sportsvan
Rok výroby 2015
252 000 Kč