Shakira představila unikátní SEAT León Cupra "Pies Descalzos"

Speciálně navržený SEAT León Cupra bude hlavní výhrou v charitativní sbírce s názvem Pies Descalzos (Bosé nohy), společném projektu zpěvačky Shakiry a značky SEAT

Španělská značka je hlavním sponzorem jejího současného evropského turné “Oral Fixation”. V Praze se koncert Shakiry bude konat v Sazka aréně v sobotu 3. března. Všichni, kdo si domluví v období od 5. 2. do 20. 2. u prodejců vozů SEAT testovací jízdu s libovolným vozem, mohou vyhrát lístek na tento koncert.

„Jsem velice vděčná za podporu, kterou mé nadaci Pies Descalzos automobilka SEAT poskytla,“ řekla na společné tiskové konferenci Shakiry a představitelů značky SEAT v Berlíně populární zpěvačka. „Moje nadace se zaměřuje na pomoc při vzdělání a správné výživě strádajících dětí v mé rodné Kolumbii. Jsem si jistá, že příspěvek značky SEAT bude pro nás skutečně významný.“

“Podporou nadace Pies Descalzos bychom chtěli vyjádřit naši společenskou odpovědnost,“ uvedl Erich Schmitt, president společnosti SEAT. „Využijeme naší masivní celoevropské reklamní kampaně abychom pomohli získat pro nadaci co nejvíce peněz.“

SEAT León Pies Descalzos navrhli designéři značky SEAT ve spolupráci se Shakirou, která se podílela na výběru barev a materiálů. Běžný SEAT León Cupra byl díky tomu přestylizován v naprosto unikátní model, který existuje v jediném exempláři na světě. Jeho majitel se bude moci kromě skvělých dynamických vlastností tohoto nejrychlejšího SEATu všech dob těšit ze zcela originální metalízy barvy lila, která je použita i na některé dekorativní prvky interiéru. SEAT León Cupra Pies Descalzos zaujme kromě impozantních 18“ černě lakovaných kol také speciálním logem Pies Descalzos (bosé nohy), které je integrováno do čalounění sedadel, stejně jako dalších částí interiéru.

Štastným výhercem Leonu „designed by Shakira“ se může stát každý, kdo přispěje nadaci Shakiry částkou ve výši alespoň jedno euro. Cena bude výherci předána na barcelonském autosalonu začátkem června.

V souvislosti s partnerstvím populární zpěvačky a SEATu spouští španělská automobilka rozsáhlou celoevropskou reklamní kampaň. Spojovacím můstkem mezi oběma „značkami“ SEAT a Shakira bude slogan „Catch the Fever“ graficky vyjádřený speciálně navrženým logem ve tvaru písmena „S“. To vše společně s velmi pestrým a specificky navrženým scénářem kampaně vytvoří dokonalou scénu pro prezentaci Shakiry jako „vyslance značky SEAT“, která bude jádrem reklamní kampaně.

Kromě několika videospotů bude významným prvkem kampaně televizní reklama se Shakirou, jejíž součástí bude dosud neuvedená píseň, kterou populární hvězda vytvořila exkluzivně pro SEAT. Reklama, zdůrazňující temperamentní charakter značky SEAT, bude obsahovat zmíněnou píseň a bude natočena ve stylu hudebních videospotů.

Kampaň bude využívat všechna klasická média jako televizi, rozhlas, film, tisk, postery a billboardy. Navíc byla spuštěna webová stránka www.catch the fever.cz, shrnující vše podstatné - počínaje detaily turné Shakiry, až po speciální nabídky značky SEAT.

Všechny tvůrčí principy kampaně vytvořili specialisté SEATu a Shakira ve spolupráci s reklamními agenturami pracujícími pro SEAT - Atletico International a Grey. Kampaň bude probíhat téměř ve všech zemích Evropy až do ukončení turné v březnu.

Zpěvačka Shakira patří mezi nejúspěšnější a nejuznávanější mladé umělce a byla oceněna řadou světových cen. Tato nadaná umělkyně si jako hlavního sponzora pro své evropské turné v roce 2007 nazvané „Oral Fixation” vybrala španělskou společnost SEAT. Tříměsíční tour bude zahájena 25. ledna a bude pokračovat v mnoha velkých evropských městech a významných místech. V Praze se Shakira představí 3. března.


Více informací o Shakiře najdete na http://www.catch-the-fever.cz/.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: seat.cz

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

139 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč