Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy

vloženo

Španělská automobilka zvyšuje výkonovou laťku u svého velkého SUV zahájením výroby modelu Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive. Novinka bude dostupná s nebo 7 sedadly, převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive.

Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy

SEAT nabízí po spuštění výroby verze Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive ještě vyšší výkony pro své velké SUV. V modelové řadě Tarraco, která již zahrnuje motory na benzin (TSI) a naftu (TDI) s výkony od 150 k (110 kW) a také hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení (e-HYBRID) o výkonu 245 k (180 kW), mají zákazníci díky nové variantě pohonu ještě širší výběr. Tarraco s nezaměnitelným charakterem tak dokáže optimálně uspokojit požadavky i těch zákazníků, kteří mají jasné a nekompromisní představy o tom, co očekávají od svého vozidla.


Nová verze s výkonem 245 k je nejvýkonnějším modelem Tarraco. Zážitky z jízdy s výjimečnou dynamikou umocňuje hladké řazení automatické převodovky DSG. SUV navíc disponuje inteligentním pohonem všech kol 4Drive, který zaručuje pocit naprosté jistoty za volantem, a to jak na udržované silnici, tak i v mnohem náročnějších podmínkách.

SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive kombinuje přeplňovaný čtyřválec TSI 2,0 litru, poskytující nejvyšší výkon 245 k (180 kW) a maximální točivý moment 370 N.m, se sedmistupňovou převodovkou DSG.

Suverénní výkonová charakteristika ve spojení s dokonalým přenosem hnací síly na vozovku prostřednictvím převodovky DSG a systému 4Drive umožňuje nejnovějšímu členovi rodiny Tarraco zrychlit z nuly na 100 km/h za pouhých 6,2 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 228 km/h.

Nová verze pohonu bude nabízena v nejvyšším stupni výbavy FR, a to ve variantách s 5 nebo 7 sedadly. Zákazníci tak mají na výběr další možnost, jak si vozidlo ještě lépe přizpůsobit svým potřebám.

SEAT Tarraco byl navržen a vyvíjen v Barceloně, v sídle společnosti SEAT v Martorellu. Sériová výroba modelu SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive byla spuštěna tento týden ve Wolfsburgu.

Technické údaje SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive

  • Motor: 2.0 TSI
  • Počet válců/ventilů: 4 válce/16 ventilů
  • Zdvihový objem: 1984 cm3
  • Vrtání x zdvih: 82,5 x 92,8 mm
  • Kompresní poměr: 9,6:1
  • Max. výkon (k (kW)/min-1): 245 k (180 kW)/5250 – 6500
  • Max. točivý moment (N.m/min-1): 370/1600 – 4300
  • Nejvyšší rychlost: 228 km/h
  • Kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) podle metodiky WLTP: 8,4 – 9,2
  • Kombinované emise CO2 (g/km) podle metodiky WLTP: 191 – 208

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..