Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy
Španělská automobilka zvyšuje výkonovou laťku u svého velkého SUV zahájením výroby modelu Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive. Novinka bude dostupná s nebo 7 sedadly, převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive.
SEAT nabízí po spuštění výroby verze Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive ještě vyšší výkony pro své velké SUV. V modelové řadě Tarraco, která již zahrnuje motory na benzin (TSI) a naftu (TDI) s výkony od 150 k (110 kW) a také hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení (e-HYBRID) o výkonu 245 k (180 kW), mají zákazníci díky nové variantě pohonu ještě širší výběr. Tarraco s nezaměnitelným charakterem tak dokáže optimálně uspokojit požadavky i těch zákazníků, kteří mají jasné a nekompromisní představy o tom, co očekávají od svého vozidla.
Nová verze s výkonem 245 k je nejvýkonnějším modelem Tarraco. Zážitky z jízdy s výjimečnou dynamikou umocňuje hladké řazení automatické převodovky DSG. SUV navíc disponuje inteligentním pohonem všech kol 4Drive, který zaručuje pocit naprosté jistoty za volantem, a to jak na udržované silnici, tak i v mnohem náročnějších podmínkách.
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive kombinuje přeplňovaný čtyřválec TSI 2,0 litru, poskytující nejvyšší výkon 245 k (180 kW) a maximální točivý moment 370 N.m, se sedmistupňovou převodovkou DSG.
Suverénní výkonová charakteristika ve spojení s dokonalým přenosem hnací síly na vozovku prostřednictvím převodovky DSG a systému 4Drive umožňuje nejnovějšímu členovi rodiny Tarraco zrychlit z nuly na 100 km/h za pouhých 6,2 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 228 km/h.
Nová verze pohonu bude nabízena v nejvyšším stupni výbavy FR, a to ve variantách s 5 nebo 7 sedadly. Zákazníci tak mají na výběr další možnost, jak si vozidlo ještě lépe přizpůsobit svým potřebám.
SEAT Tarraco byl navržen a vyvíjen v Barceloně, v sídle společnosti SEAT v Martorellu. Sériová výroba modelu SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive byla spuštěna tento týden ve Wolfsburgu.
Technické údaje SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG 4Drive
- Motor: 2.0 TSI
- Počet válců/ventilů: 4 válce/16 ventilů
- Zdvihový objem: 1984 cm3
- Vrtání x zdvih: 82,5 x 92,8 mm
- Kompresní poměr: 9,6:1
- Max. výkon (k (kW)/min-1): 245 k (180 kW)/5250 – 6500
- Max. točivý moment (N.m/min-1): 370/1600 – 4300
- Nejvyšší rychlost: 228 km/h
- Kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) podle metodiky WLTP: 8,4 – 9,2
- Kombinované emise CO2 (g/km) podle metodiky WLTP: 191 – 208
redakce
Vyhledat vozidla v inzerci: Seat
Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem
Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..
Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí
Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..
Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku
Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..
Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka
Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..
Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?
Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..