S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu

vloženo

Volkswagen připravil pro fanoušky florbalu atraktivní soutěž „S Volkswagenem za florbalem“, jejíž vítěz získá letecký zájezd pro dvě osoby na mistrovství světa ve florbalu ve švédském Göteborgu. Zajímavé ceny čekají i na další soutěžící. Volkswagen je dlouhodobým partnerem českého florbalu a české florbalové reprezentace.

S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu

Už jen deset dní zbývá do konce soutěže, kterou pro fanoušky florbalu vyhlásil Volkswagen na webové stránce www.playblue.cz. K účasti v soutěži stačí odpovědět na deset vědomostních otázek a jednu tipovací otázku. U vědomostních otázek jsou na výběr vždy tři odpovědi, z nichž jen jedna je správná. V případě stejného počtu správných odpovědí rozhoduje o pořadí soutěžících přesnější odpověď na tipovací otázku a v případě shody datum a čas odeslání soutěžní odpovědi.


Na výherce soutěže „S Volkswagenem za florbalem“ čeká letecký zájezd do Göteborgu, dějiště jubilejního 10. Mistrovství světa ve florbalu, které začne 5. prosince 2014. Zájezd je pro dvě osoby včetně ubytování a vstupenek na semifinálová a finálová utkání ve dnech 13. a 14. prosince 2014. Vítěz soutěže se může těšit také na setkání s vybranými českými reprezentanty.

S prázdnou neodejdou ani soutěžící, kteří se umístí na druhém až desátém místě. Ekvivalentem stříbrné a bronzové medaile bude zapůjčení vozu Volkswagen s plnou nádrží na týden, resp. na víkend, zatímco soutěžící na 4. až 10. místě obdrží hodnotné dárkové předměty Volkswagen, jako jsou batohy, osušky a kšiltovky.

Volkswagen začal spolupracovat s Českou florbalovou unií v roce 2012 a v současnosti podporuje český florbal na školní, extraligové i reprezentační úrovni. Volkswagen je například hlavním partnerem celorepublikového florbalového poháru „Think Blue. Cup.“ pro žáky prvního stupně základních škol, který byl v listopadu zahájen okresními koly a v dubnu 2015 vyvrcholí Finálovým turnajem v Praze.

V rámci florbalových extraligových soutěží mužů a žen uděluje Volkswagen „Cenu Play Blue.“ týmu, který za celou sezonu nastřádá nejmenší počet trestných minut. Volkswagen oceňováním nejčistějších týmů, které maximálně naplňují principy fair play, vytváří paralelu se svou filozofií „Think Blue.“ zaměřenou na maximální ochranu životního prostředí. Kromě toho je Volkswagen partnerem mužských a ženských reprezentačních týmů České republiky.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Elektronickou dálniční známku si koupilo už pět milionů motoristů

Elektronickou dálniční známku si koupilo už pět milionů motoristů

Za téměř deset měsíců fungování elektronické dálniční známky se jich ke dnešnímu dni prodalo 5 039 232 kusů za 4 816 517 730 korun. Přitom v roce 2020 si papírovou dálniční známku koupilo celkem 5,3 mil. zákazníků. S..

Test: BMW iX3 - Mnichov skóruje

Test: BMW iX3 - Mnichov skóruje

Ač z nástupu čistých elektromobilů v redakci zrovna nejásáme radostí, už teď existují modely, které si umíme představit..

Vodíková Mirai boří předsudky o bezpečnosti: Ustála i výstřel

Vodíková Mirai boří předsudky o bezpečnosti: Ustála i výstřel

Toyota Mirai získala pět hvězdiček v bezpečnostních testech Euro NCAP. Jedná se o nejvyšší hodnocení, které potvrzuje..

Modernizovaná Fiesta přijíždí s mild-hybridy, LED-Matrix světlomety a ve verzi ST

Modernizovaná Fiesta přijíždí s mild-hybridy, LED-Matrix světlomety a ve verzi ST

Ford dnes poprvé ukázal podobu nové Fiesty, která přichází se sebevědomým modernizovaným vzhledem, rozšířenou nabídkou..

Test: Kia Sportage 1.6 CRDi MHEV 7DCT Black Edition - poslední šance ušetřit

Test: Kia Sportage 1.6 CRDi MHEV 7DCT Black Edition - poslední šance ušetřit

Kiu Sportage čeká brzy střídání generací a nás zajímalo, co dokáže nabídnout současná generace v provedení Black..