Renault Captur prošel omlazovací kůrou a má nové uvítací znělky na kterých dělal Jean-Michel Jarre

Nový Renault Captur se stále vyrábí v závodě ve Valladolidu. V Evropě se začne prodávat v dubnu 2024.

Otevření objednávek v České republice je plánováno v květnu. První vozy se v české dealerské síti objeví před prázdninami.


Na trhu městských SUV, který nyní představuje 50 % prodejů segmentu B (a sám o sobě představuje 30 % celkového trhu), chce nový Renault Captur zůstat etalonem díky zachování svého všestranného charakteru, nabídky dvoubarevného provedení karoserie, vynikajícího vnitřního prostoru a vyspělé technologické výbavy. Kromě těchto vlastností, jež jsou součástí DNA modelu Captur, má nová generace řadu dalších předností.

Výraznější styling exteriéru a interiéru se díky novému provedení Esprit Alpine proměnil v jedinečnou kombinaci elegance a sportovního stylu. Interiér je obohacen o nové čalounění a nové displeje. Multimediální systém OpenR Link s integrovanými službami Google, který je k dispozici v závislosti na stupni výbavy, nabízí nejlepší palubní technologie s operačním systémem Android Automotive 12, což je v segmentu B světová premiéra. Díky zcela nové elektronické architektuře je bezpečnost na nejvyšší úrovni, s nejnovější generací jízdních asistentů, včetně prediktivního hybridního řízení a Active Driver Assist, umožňujícího autonomní jízdu druhého stupně.

V závislosti na zemi prodeje bude nový Renault Captur k dispozici s pěti variantami motorů, včetně plně hybridního pohonu E-Tech Full Hybrid o výkonu 145 k. Pro zlepšení potěšení z řízení a zajištění dynamičtějších jízdních vlastností byl přepracován podvozek a kalibrace posilovače řízení. Systém Extended Grip, který je k dispozici podle stupni výbavy, optimalizuje trakci za všech podmínek.

Od roku 1953 vyrobila společnost Renault ve Valladolidu (Španělsko) již více než 8 milionů vozidel. Od uvedení první generace na trh v roce 2013 zde bylo vyrobeno celkem 2,2 milionu vozů Captur. Dnes se závod připravuje na uvedení nového modelu Captur a zároveň pokračuje ve své transformaci. Digitalizace procesů a nástup umělé inteligence umožňují výrazně snížit spotřebu energie a vody, přičemž klíčovou roli hraje kvalita. Instalace kamer v kombinaci s umělou inteligencí zlepšila sledovatelnost a rychlost reakce.  Nový Captur byl podroben "testovacím jízdám". To znamená, že 70 vozidel ujede před komerčním uvedením na trh 1 milion kilometrů. Cílem je identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, aby nový Captur představoval špičku v oblasti potěšení z řízení, kvality a spolehlivosti.

Nový Captur má nový lak šedá Rafale a výbavový stupeň Esprit Alpine, takže jeho křivky jsou atletičtější a atraktivnější. Přední část vozu je ústředním prvkem nového designu, upoutá pozornost svými odlesky, hrou světla a materiálů. Díky novému světelnému podpisu a dvoubarevné karoserii umožňující 14 konfigurací je nový Captur svůdnější než kdykoli předtím.

Proměněná přední část

Hranatá maska chladiče, logo Nouvel'R integrované v jednom kuse do masky chladiče, vyšší, horizontálnější kapota... Nový design přední části je elegantnější, technolpogičtější a dodává modelu výraznou identitu.

V horní části masky chladiče si různě tvarované prolisy v kombinaci s kontrastem mezi leskle černým pozadím a průhledností spodních částí hrají se světlem. Mnohočetné odlesky oživují mřížku chladiče jako vlna šířící se od kosočtverce uprostřed směrem ke světlometům a nárazníku, v němž jsou vyraženy malé rovnoběžníky. Toto pečlivé využití světla, materiálů a povrchů vytváří okouzlující vizuální efekt.
Pro chlazení motoru je přední část vybavena horizontálním přívodem vzduchu nad aerodynamickou lištou a dalším v nárazníku. Dva průduchy na obou krajích přední části vedle světel pro denní svícení plní aerodynamickou roli a chladí přední brzdy.

Tento nový sofistikovaný design posiluje pocit, že se nový Captur posouvá na vyšší úroveň.

Nový světelný podpis

Nová přední světla jsou standardně vybavena technologií LED pro všechny úrovně výbavy. Stejně jako u modelu Clio je vertikální tvar polovičního kosočtverce LED světel pro denní svícení volně inspirován logem značky. V příjemném moderním stylu ožívají světlomety v nové světelné uvítací sekvenci při odemknutí dveří.

Modernizovaná zadní část

Kryt zadních světel je nyní průhledný a odhaluje vnitřní prostor světlometů. Toto stylové řešení v kombinaci s novým logem a přepracovaným difuzorem dodává zadní části vozu modernější vzhled a zlepšuje vnímanou kvalitu.

Tři vzhledy v závislosti na stupni výbavy

Stupeň výbavy Evolution je vybaven 17palcovými disky kol Flexwheel (na přání jsou k dispozici 17palcová kola z lehkých slitin), matně černě lakovanými prahy, spodní kryty dveří a černými kryty předního a zadního nárazníku. Vyšší úroveň výbavy Techno je vybavena zcela novými 18palcovými koly z lehkých slitin, kryty blatníků a spodních krytů dveří lakovaných v černé lesklé barvě. Na první pohled rozpoznatelná nová výbava Esprit Alpine se vyznačuje specifickými tmavými logy, 19palcovými koly se specifickým designem a rozměrem, aerodynamickou lištou a kryty předního a zadního nárazníku lakovanými v matné barvě šedá Schist.

Dvoubarevná karoserie: 14 možných konfigurací

K dispozici je šest barev karoserie : Bílá Nacré, Šedá Cassiopée, Černá Étoilé, Šedá Rafale, Modrá Iron a Červená Flamme. Na přání je k dispozici oblíbená dvoubarevná kombinace, která umožňuje lakovat střechu a zpětná zrcátka v barvě šedá Highland, černá Étoilé nebo béžová Grège Perle. Posledně jmenovaná barva je nová barva s odstínem šampaňského. Není k dispozici u výbavy Esprit Alpine. Nový Renault Captur je pestrobarevný vůz, u kterého si můžete vybrat ze 14 různých konfigurací.

Pro ještě větší personalizaci obsahuje volitelný paket, který nabídne vnější zpětná zrcátka v barvě šedé Highland nebo béžové Grège Perle (standardem jelesklá černá, spodní kryty předního a zadního nárazníku a boční lišty v barvě šedé Highland, béžové Grège Perle nebo lesklé černé.

Široká nabídka nových exteriérových doplňků

Při objednání nebo dodatečném prodeji je k dispozici široká škála doplňků, kterými lze nový Captur personalizovat, včetně bočního osvětlení, tažného zařízení, nosiče jízdních kol a podsvícených prahů dveří.

Luxusní atmosféra exteriéru se odráží i uvnitř. Integrace multimediálního systému OpenR Link a nové obrazovky přístrojového štítu (až 10,25 palce) modernizují interiér. Díky novému čalounění ve všech úrovních výbavy je provedení reprezentativnější. Bohatá standardní výbava nového stupně Esprit Alpine vytváří sportovní atmosféru, která vybízí k vyjížďce.

Špičková konektivita a multimédia s OpenR Link

Interiér nového modleu Captur je nyní vybaven multimediálním systémem OpenR Link s integrovanými službami Google (v závislosti na stupni výbavy). To nejlepší z technologií je na palubě díky systému Android Automotive 12. Pro vozidlo segmentu B je to světová premiéra. Uprostřed středové konzoly se nachází nový vertikální dotykový displej s úhlopříčkou 10,4 palce (960 x 1280 pixelů), který umožňuje plně využívat exkluzivní interaktivní obsah a řadu služeb (viz strana 13). Snadno ovladatelný a připojený systém OpenR Link zjednodušuje každodenní život na palubě. Zaručuje stejně intuitivní zážitek jako při používání chytrého telefonu. Kromě toho, že je rozhraní plně přizpůsobitelné, je kompatibilní s Android Auto a Apple Carplay pro připojení chytrých telefonů. Služby Google, jako jsou Mapy Google, Asistent Google a více než 50 aplikací (v závislosti na zemi) na Google Play, máte na dosah ruky - stejně jako v chytrém telefonu. Nové čalounění a nový stupeň výbavy Esprit Alpine.

Interiér je díky zcela novému čalounění příjemný a moderní již od nastoupení. Šedá a strakatě šedá látka sedadel ve výbavě Evolution je u verze Techno doplněna žlutým prošíváním a potiskem znázorňujícím ¾ kosočtverce Renault na vnitřních bočních opěrkách předních sedadel. Nová výbava Esprit Alpine má sedadla a výplně dveří s umělou kůží a modrošedou lištou na přístrojové desce. V kabině se objevují také četné odkazy na značku Alpine, která je symbolem francouzského sportovního stylu, modro-bílo-červená vlajka všitá do bočního lemování, modře prošívané bezpečnostní pásy, sportovní pedály s hliníkovými kryty, prahy dveří se logem Alpine a specifický volant.

Prostornost v nejlepším světle

Prostor pro kolena cestujících na zadních sedadlech je stále nejlepší na trhu - 221 mm. Tohoto výsledku bylo dosaženo díky důmyslnému prvku, který se stal charakteristickým pro model Captur : zadní lavici, která je posuvná v rozsahu 16 cm. Díky tomu si můžete vybrat, jaký prostor chcete mít pro náklad nebo pro cestující vzadu. Kabina pro cestující nabízí celkem 24,7 litru úložného prostoru, včetně 7litrové přihrádky a v závislosti na stupni výbavy i kapsy za předními sedadly.

Variabilní zavazadlový prostor

Objem zavazadlového prostoru nového Capturu je na vrcholu segmentu, s maximálním objemem 616 litrů (536 dm3 podle normy VDA) při posunu zadní lavice co nejvíce dopředu (úspora 132 litrů / 114 dm3 podle normy VDA). Zavazadlový prostor je variabilní díky zadní lavici posuvné v rozsahu 16 cm a vyjímatelné podlaze, která umožňuje vytvořit rovnou podlahu. Po sklopení zadních sedadel (dělení 2/3-1/3) dosahuje délka zavazadlového prostoru 1,57 m.

Žádná kůže ani chrom

Kromě omezenějšího použití chromu nahrazuje kůži umělá kůže. To potvrzuje cíl značky Renault nepoužívat do roku 2025 žádné materiály živočišného původu. Veškeré čalounění vozu nový Captur využívá recyklované látky vybrané pro jejich příznivější uhlíkovou stopu, aniž by došlo ke snížení vnímané kvality, pocitu na dotek nebo pohodlí. Díky použití materiálů z biologických zdrojů, jako je umělá kůže a konopí, je více než 26 % sedadel ve výbavě Esprit Alpine vyrobeno z recyklovaných a recyklovatelných látek.

Kompletní nabídka

Nový Captur je vybaven novým přístrojovým štítem s úhlopříčkou až 10,25 palce (24x9 cm), v závislosti na výbavě. Tato největší velikost je kompatibilní s volitelnou navigací, která poskytuje barevné zobrazení navádění v přístrojovém panelu přímo před očima řidiče. Pro potěchu uší cestujících je k dispozici hi-fi systém Harman Kardon, který je k mání v závislosti na výbavě a zahrnuje 9 reproduktorů (2 výškové a 2 basové vpředu a vzadu a subwoofer v zavazadlovém prostoru). Nabízí pohlcující zvukový zážitek s pěti akustickými předvolbami, které speciálně pro Renault vytvořil Jean-Michel Jarre : Studio, Podcast, Concert, Immersion a Club. Aby byla kabina příjemně prosvětlená, je na přání k dispozici prosklené střešní okno (od výbavy Techno). Pro digitální zábavu mají cestující na předních sedadlech standardně k dispozici dvě zásuvky USB-C a 12V zásuvku (další je v zavazadlovém prostoru) a v závislosti na stupni výbavy také dvě zásuvky USB-C za středovou loketní opěrkou pro cestující na zadních sedadlech a indukční nabíječku ve středové konzoli (ta je standardem pro stupně výbavy Techno a Esprit Alpine).

Zvuková atmosféra podle Jeana-Michela Jarreho

Při nástupu do kabiny Renaultu Captur se ozvou dvě nové uvítací zvukové sekvence, z nichž jedna je specifická pro výbavový stupeň Esprit Alpine. Na designu těchto sekvencí, stejně jako na novém zvuku VSP (Vehicle Sound for Pedestrians), spolupracoval Jean-Michel Jarre, mezinárodně uznávaný francouzský umělec, skladatel a autor. Zvuk VSP, který je k dispozici pouze s plně hybridním pohonem E-Tech Full Hybrid o výkonu 145 k, je vnější výstražný zvuk pro chodce při nízkých rychlostech (do 30 km/h). Jean-Michel Jarre se podílel také na vývoji dvou dostupných audiosystémů: Arkamys Auditorim ve standardní výbavě a Harman Kardon, který je k dispozici na přání.

Přizpůsobitelné prostředí interiéru

Nastavení MULTI-SENSE je dostupné prostřednictvím centrálního dotykového displeje a tlačítka na volantu. Můžete si vybrat ze čtyř zobrazení digitálního přístrojového panelu, pěti widgetů (interaktivních aplikací nebo miniatur), osmi barev osvětlení displeje rychloměru a 48 barev pro LED ambientní osvětlení ve výplních dveří, které vytvářejí atmosféru "Living Lights". Pro chvíle pohody je osvětlení vybaveno automatickým režimem, který každých 30 minut přizpůsobuje odstín podle cirkadiánního cyklu (24hodinový biologický rytmus) a denní doby (chladné barvy přes den, teplé barvy v noci).

Exkluzivní interaktivní obsah

V novém modelu Captur nabízí Renault exkluzivní propojené služby zejména díky partnerství s vývojáři a tvůrci obsahu. Prostřednictvím multimediálního systému OpenR Link je již nyní k dispozici deset jedinečných aplikací speciálně navržených pro uživatele vozů Renault : Waze, Amazon Music, L'Equipe pour Renault (aplikace ve francouzštině s obsahem pro Francii), Vivaldi, Radio Player pour Renault, Kabriol, Karacal, Les Incollables for Renault, Easypark a Sybel. Kromě toho aplikace My Renault pro chytré telefony poskytuje přístup ke knihovně obsahu (v závislosti na zemi). Lze ji také využít k využívání exkluzivních nabídek a stahování aplikací ze systému OpenR Link. Díky této konektivitě není nutné navštěvovat servis nebo prodejce, abyste měli aktuální software. Díky technologii FOTA (firmware over the air) dostává operační systém aktualizace a údržba se stává předvídatelnou.

POHONNÉ JEDNOTKY:

Nový Captur je stejně všestranný uvnitř jako zvenku. Díky moderním a výkonným motorům je stejně dobře použitelný ve městě, na dálnici i na okresních silnicích. Plně hybridní technologie E-Tech Full Hybrid o výkonu 145 k dosahuje vynikající úrovně, pokud jde o hospodárnost a emise CO2, které činí pouze 105 g/km. Nabízí tichý elektrický pohon ve městě bez nutnosti nabíjení. Dvoupalivový systém benzin-LPG nabízí díky dvěma nádržím dojezd až 1 100 km. Trakci lze optimalizovat za všech okolností díky systému Extended Grip (dostupný na přání pouze s 18palcovými pneumatikami pro plně hybridní pohon).

Kompletní nabídka

Pod kapotou jsou k dispozici 4 typy pohonů a 5 motorů:

Benzín:

- 1.0 TCe (90 koní) - točivý moment 160 Nm, tříválcový motor v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km.

- 1.3 mild-hybrid (140 koní) - točivý moment 260 Nm, čtyřválcový motor kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km.

- 1.3 mild hybrid (160 koní) - točivý moment 270 Nm, čtyřválcový motor s automatickou převodovkou EDC. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km.

LPG:

- 1.0 TCe (100 koní) - točivý moment 160 Nm (170 Nm na LPG), tříválcový dvoupalivový benzinový motor - LPG v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva : 6,0 - 6,1 l/100 km na bezolovnatý benzín a 7,7 - 7,9 l/100 km na LPG.

E-Tech full hybrid:

- 1,6l čtyřválcový motor s výkonem 145 k - točivým momentem 205 Nm v kombinaci s inteligentní automatickou převodovkou se zubovými spojkami. Spotřeba paliva: 4,7 - 4,9 l/100 km

Podrobně o hybridním motoru E-Tech 145

Nový Captur E-Tech full hybrid 145 využívá "full hybridní" architekturu motoru známou jako "sériově-paralelní". Dva elektromotory (e-motor o výkonu 36 kW a HSG - vysokonapěťový startovací generátor o výkonu 18 kW) jsou kombinovány se zážehovým čtyřválcem 1,6 l o výkonu 69 kW (94 k) a baterií o kapacitě 1,2 kWh. Inteligentní multimódová převodovka se zubovými spojkami nemá žádnou spojku. Má 4 převodové stupně pro benzinový motor a 2 převodové stupně pro hlavní elektromotor. Optimální spotřebu paliva zajišťuje 14 provozních kombinací mezi spalovacím motorem a elektromotorem. Všechny rozjezdy se provádějí elektricky a ve městě je možné jezdit až 80 % času plně na elektřinu. V městském cyklu je spotřeba paliva až o 40 % nižší než u konvenčního benzinového motoru. Nová funkce E-SAVE, aktivovaná tlačítkem na levé straně volantu, udržuje nabití baterie na minimální úrovni 40 %. Tato úroveň zajišťuje optimální výkon, když se například připravujete na stoupání do kopce.

Díky efektivitě pohonného ústrojí se v porovnání s předchozí generací zlepšily emise CO2, které činí 105 g/km. Na danou kategorii jde vynikající úroveň. Dalšími benefity jsou tichý provoz, který nabízí elektrická jízda a absence omezení při nabíjení.

Vylepšený podvozek a nové pneumatiky

Nový Renault Captur je vybaven zavěšením přední nápravy typu MacPherson a zadní nápravou s vlečenými rameny a torznípříčkou. Pro zajištění dynamičtějšího zážitku z řízení bylo upraveno nastavení síly a rychlosti tlumičů a geometrie náprav stejně jako kalibrace posilovače řízení. U mild-hybridních motorů TCe o objemu 1,3 l a výkonu 160 k a E-Tech hybridních motorů 145 k jsou tlumiče zcela nové. Díky všem těmto úpravám podvozku jsou pohyby karoserie lépe kontrolované, čímž se zkracuje doba reakce. Výsledkem je výrazné zlepšení potěšení z řízení. Nová výbava Esprit Alpine zahrnuje speciální kola a nové 19palcové pneumatiky (Michelin 225/45R19), které dosud nebyly na voze Captur k dostání.

Několik jízdních režimů s funkcí MULTI-SENSE a Extended Grip

Nastavení MULTI-SENSE, dostupné přes centrální displej, umožňuje přístup ke čtyřem jízdním režimům : ECO, SPORT, COMFORT a PERSONAL. V závislosti na zvoleném režimu se mění pocity z řízení (tuhost řízení, odezva motoru a agilita podvozku), barva osvětlení kabiny a grafika displeje na přístrojové desce. Na multimediální obrazovce v záložce "jízdní režimy" nabízí funkce Extended Grip (volitelná výbava) dva specifické režimy : Snow a All-terrain. Tato volba umožňuje optimalizovat trakci podle jízdních podmínek, zejména úpravou parametrů ESP. Režim Extended Grip je k dispozici s hybridním motorem E-Tech o výkonu 145 k v kombinaci výhradně s 18palcovými pneumatikami.

Program "Human first", který byl zahájen v roce 2023, potvrzuje závazek značky Renault zvyšovat bezpečnost řidičů a cestujících, jakož i ostatních účastníků silničního provozu na celém světě, a to prostřednictvím řady technologických inovací. Nový Renault Captur plně těží z těchto technologií a z hlediska pasivní i aktivní bezpečnosti se řadí na vrchol svého segmentu. Je vybaven 28 asistenčními systémy nejnovější generace (ADAS), rozdělenými do tří kategorií : bezpečnost, řízení a parkování. Safety Coach poskytuje individuální doporučení pro zodpovědnější řízení.

Safety Score a Safety Coach: proaktivní pomocníci

Predictive Eco Driving Advice pomáhá řidičům snížit spotřebu paliva a jezdit bezpečně. Doporučení v reálném čase a hodnocení jízdy (na stupnici od 0 do 100) nabádají řidiče k dodržování správné rychlosti, jízdní stopy a rozestupu a k větší ostražitosti a pozornosti. Shrnutí každé jízdy a každého měsíce je k dispozici ve formě histogramu s podrobnými údaji o spotřebě a vzdálenosti ujeté ve 100% elektrickém režimu.

Active Driver Assist pro kontextuální asistenci při jízdě

Active Driver Assist je k dispozici s navigací a paketem Advance Driving od výbavových stupňů Techno a Esprit Alpine. Díky němu se původní Easy Pilot - asistent pro jízdu po dálnici a v kolonách - rozšíří o kontextuální funkce. Tím se rozšíří jeho použití i mimo rychlostní silnice. Umožňuje řidiči poradit si s vlivy, které se vyskytují na jakémkoli typu silnice. Jedná se o schopnost autonomní jízdy 2. úrovně, která kombinuje adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go, asistenta pro jízdu v jízdním pruhu, geolokační údaje a specifickou mapu umožňující vozidlu přizpůsobit se charakteru vozovky.

Inteligentní přizpůsobení rychlosti

Systém rozpoznávání dopravních značek s upozorněním na překročení rychlosti (OSP), který je integrován do systému Active Driver Assist, lze používat i samostatně. Tato funkce zobrazuje maximální povolenou rychlost na přístrojové desce a na obrazovce navigace. Pokud rychlost vozidla překročí povolenou rychlost, zobrazí se vizuální upozornění. Tlačítkem na volantu lze aktivovat omezovač rychlosti, tempomat nebo inteligentní adaptivní tempomat, který se automaticky přizpůsobí povolené rychlosti nebo rychlosti přizpůsobené vozidlu před vámi.

Prediktivní hybridní jízda

Tato funkce je k dispozici na přání, maximalizuje využití elektrické energie během jízdy. Propojené mapové podklady, jako je topografie silnice v nejbližších sedmi kilometrech (nejpravděpodobnější trasa, pokud není zaznamenán žádný cíl), poskytují systému řízení baterie předběžné informace, aby byla elektrická energie pohonu využívána co nejefektivněji.

Další jízdní asistenční systémy

Bezpečnost : aktivní systém nouzového brzdění (AEBS) / varování před slepým úhlem (BSW) / asistent pro jízdu v jízdním pruhu (LKA) / varování před opuštěním jízdního pruhu (LDW) / upozornění na pozornost řidiče (DAA).

Pro zážitek z jízdy : Tempomat a omezovač rychlosti / Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go (ACC) / Upozornění na vzdálenost (DW) / Asistent rozjezdu do kopce (HSA).

Pro parkovací manévry : 360° kamerový systém (díky 4 kamerám), přední, zadní a boční parkovací senzory, Rear Cross Traffic Alert (RCTA) / Occupant Safe Exit Alert (OSE).

Volitelný balíček "řízení a bezpečnost" zahrnuje varování před mrtvým úhlem (BSW), asistent pro couvání (RCTA), varování před bezpečným opuštěním vozidla (OSE) a Active Driver Assist (ADAS k dispozici pouze ve spojení s automatickou převodovkou).

Přizpůsobení asistenčních systémů jednoduchým krokem

Nové tlačítko My Safety Switch, umístěné vlevo od volantu, umožňuje řidiči jednoduchým gestem aktivovat nebo deaktivovat preferovaná nastavení nejméně pěti systémů ADAS najednou, přičemž si může zvolit například jejich aktivaci, úroveň zásahu, přítomnost zvukových výstrah atd. Tyto personalizační volby se provádějí prostřednictvím nastavení.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Peugeot 308

Rok výroby 2024

549 999 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč