Renault Captur nejprodávanější ve své třídě | Autanet.cz

Renault Captur nejprodávanější ve své třídě

28. 03. 2014
Sdílet článek

Crossovery v segmentu B tvoří velmi mladý trh, který vzniknul v roce 2010 s příchodem významného aktéra: vozu Nissan Juke. Na evropském trhu nyní představují crossovery 8% segmentu malých vozů (segment B). Segmentu dominují ze 74% hatchbacky, zatímco jednoprostorové vozy představují necelých 11% a vozy kombi o něco více než 5%. Kupé a kabriolety zaujímají společně zbylá 2%.

V Evropě představovaly v roce 2012 crossovery roční objem řádově 257.000 vozů. V roce 2013 se podíl crossoverů téměř zdvojnásobit na 14%. Uvolňovat terén by jim měly po deseti letech úspěchu právě jednoprostorové vozy. Crossover má silnou osobnost - je to koncept schopný splnit potřeby mladých rodin i svobodných „singles“ a zdá se, že má slibnou budoucnost.


TIP: Přečtěte si náš redakční test:
"Renault Captur 1.2 TCe EDC"

V roce 2013 bylo ve světě zaregistrováno 93.841 vozidel Renault Captur. Podle posledních registrací za uplynulé měsíce se Captur nachází na prvním místě v Evropě před konkurenčními modely Peugeot 2008 a Nissan Juke. Již před koncem loňského roku dosáhl počet vyrobených modelů Captur 100.000 kusů.



Po květnovém uvedení na český trh se prodalo 327 kusů tohoto modelu, přičemž první klienti si vůz odvezli v červnu. Téměř 60% klientů si vybralo Captur v nejvyšší výbavě Dynamique 120 EDC s dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC. Téměř 25% klientů v České republice upřednostnilo novou motorizaci 1,2 TCe a přes 60% zákazníků odjelo ze showroomů s vozem s dvoubarevnou karoserií.

„Model Renault Captur je vedle nového Clia prvním reprezentantem nového designérského směru značky. O tom, že svůj cíl - zaujmout na první pohled - více než splnil , svědčí jeho obchodní úspěch v celé Evropě Českou republiku nevyjímaje. Získaný titul “Městské auto roku 2014” v hlasování 35 000 čtenářů motoristických časopisů dokazuje, že se jeho styl se u nás líbí. Tento model nám přenesl velký zájem u klientů, kteří zatím o značce Renault vůbec neuvažovali. Je to pro nás velký příslib do budoucnosti“, řekl Zdeněk Grunt, ředitel zastoupení Renault ČR, a.s.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Renault Ceska Republika, a.s.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi Active

Škoda Yeti 1.2 TSi Active

Rok výroby 2012

128 900 Kč
Ford Kuga 1.5TDCi,navi,360°,ST Line

Ford Kuga 1.5TDCi,navi,360°,ST Line

Rok výroby 2021

499 999 Kč
Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Rok výroby 2022

849 900 Kč