Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!
Citroën Česká republika, s.r.o. plní své závazky v rámci projektu nové image značky a prodejní a servisní síť v Česku roste do krásy.
Nejširší modelová řada v historii automobilky, záplava kreativních technologií nebo sportovní image značky. Tím vším se Citroën snaží oslovovat svoje současné i budoucí zákazníky. Značka s dvojitým šípem ve znaku ovšem nezapomíná ani na pokračující modernizaci showroomů a také na nabízení nových služeb. A rok 2010 je z tohoto pohledu doslova přelomový.
Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek. Co mají tato města společného? Ano, i tady mají své prodejny koncesionáři značky Citroën. Ale ne ledajaké. Pětice zmíněných měst se může pochlubit designovými prodejnami ve stylu nové image, kterou se Citroën začal nově prezentovat v roce 2009. „Máme krásná auta, která si zaslouží i krásné a moderní prodejny,“ vysvětluje změnu nejenom České, ale i celosvětové sítě Citroën Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.Síť dostává novou tvář
Stačí jeden krátký pohled na nový showroom Citroënu a je vám to okamžitě jasné. Vše je uhlazenější, dynamičtější a více trendy – nové prodejny zkrátka vypadají stejně moderně jako všechny nové citroëny.
„S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel hned dvě nové prodejny - v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Lepší komfort si ale užívají také samotní zaměstnanci prodejen. K tomu slouží speciální designový nábytek.
Nicméně nejde jen o vizuální stránku věci, prodejce v nové image značky musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu, byly upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách a vše směřuje k jedinému cíli - vyššímu uspokojení zákazníka.