Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou! | Autanet.cz

Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!

18. 11. 2010
Sdílet článek

Citroën Česká republika, s.r.o. plní své závazky v rámci projektu nové image značky a prodejní a servisní síť v Česku roste do krásy.

Nejširší modelová řada v historii automobilky, záplava kreativních technologií nebo sportovní image značky. Tím vším se Citroën snaží oslovovat svoje současné i budoucí zákazníky. Značka s dvojitým šípem ve znaku ovšem nezapomíná ani na pokračující modernizaci showroomů a také na nabízení nových služeb. A rok 2010 je z tohoto pohledu doslova přelomový.


Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek. Co mají tato města společného? Ano, i tady mají své prodejny koncesionáři značky Citroën. Ale ne ledajaké. Pětice zmíněných měst se může pochlubit designovými prodejnami ve stylu nové image, kterou se Citroën začal nově prezentovat v roce 2009. „Máme krásná auta, která si zaslouží i krásné a moderní prodejny,“ vysvětluje změnu nejenom České, ale i celosvětové sítě Citroën Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.

Síť dostává novou tvář
Stačí jeden krátký pohled na nový showroom Citroënu a je vám to okamžitě jasné. Vše je uhlazenější, dynamičtější a více trendy – nové prodejny zkrátka vypadají stejně moderně jako všechny nové citroëny.
„S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
 
Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel hned dvě nové prodejny - v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Lepší komfort si ale užívají také samotní zaměstnanci prodejen. K tomu slouží speciální designový nábytek.

Nicméně nejde jen o vizuální stránku věci, prodejce v nové image značky musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu, byly upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách a vše směřuje k jedinému cíli - vyššímu uspokojení zákazníka.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Citroën Česká republika, s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Rok výroby 2019

499 000 Kč
Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Rok výroby 2023

445 000 Kč
Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Rok výroby 2017

439 000 Kč