Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!

18. 11. 2010
Sdílet článek

Citroën Česká republika, s.r.o. plní své závazky v rámci projektu nové image značky a prodejní a servisní síť v Česku roste do krásy.

Nejširší modelová řada v historii automobilky, záplava kreativních technologií nebo sportovní image značky. Tím vším se Citroën snaží oslovovat svoje současné i budoucí zákazníky. Značka s dvojitým šípem ve znaku ovšem nezapomíná ani na pokračující modernizaci showroomů a také na nabízení nových služeb. A rok 2010 je z tohoto pohledu doslova přelomový.


Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek. Co mají tato města společného? Ano, i tady mají své prodejny koncesionáři značky Citroën. Ale ne ledajaké. Pětice zmíněných měst se může pochlubit designovými prodejnami ve stylu nové image, kterou se Citroën začal nově prezentovat v roce 2009. „Máme krásná auta, která si zaslouží i krásné a moderní prodejny,“ vysvětluje změnu nejenom České, ale i celosvětové sítě Citroën Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.

Síť dostává novou tvář
Stačí jeden krátký pohled na nový showroom Citroënu a je vám to okamžitě jasné. Vše je uhlazenější, dynamičtější a více trendy – nové prodejny zkrátka vypadají stejně moderně jako všechny nové citroëny.
„S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
 
Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel hned dvě nové prodejny - v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Lepší komfort si ale užívají také samotní zaměstnanci prodejen. K tomu slouží speciální designový nábytek.

Nicméně nejde jen o vizuální stránku věci, prodejce v nové image značky musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu, byly upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách a vše směřuje k jedinému cíli - vyššímu uspokojení zákazníka.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Citroën Česká republika, s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč