Peugeot E-Traveller pobere 9 osob a ujede až 350 km na jedno nabití

Nechybí ani VIP verze ve stylu obývajícího pokoje s nadstandardní výbavou.

Nový E-Traveller je k dispozici ve dvou délkách: standardní (498 cm) a dlouhé (533 cm). Vůz je vysoký pouze 190 cm, což zaručuje vjezd na většinu parkovišť. Peugeot E-Traveller: Přizpůsobený všem potřebám


Vůz E-Traveller je určen pro profesionální přepravu osob (hotely, kyvadlová doprava, taxislužba atd.) a v závislosti na verzi nabízí 5 až 9 vysoce komfortních sedadel. Provedení VIP má uspořádání ve stylu obývacího pokoje, se čtyřmi nezávislými sedadly proti sobě a s nadstandardní výbavou (třízónová klimatizace, střešní okno s protisluneční clonou atd.).

Peugeot E-Traveller klade důraz na modularitu a praktičnost. Má posuvná a vyjímatelná sedadla, výklopné stolky ve druhé řadě, zabudované roletky atd. Je také skvělým spojencem pro outdoorové aktivity, a to díky systému Advanced Grip Control s funkcí Hill Assist Descent Control.

K dispozici je rovněž E-Expert Combi s až 9 místy a optimalizovanou praktičností. Je určený především pro každodenní přepravu – spolky, kluby apod.

Společným znakem všech nových verzí vozu E-Traveller je mimořádně velkorysý vnitřní prostor, který se díky baterii umístěné pod podlahou nijak nezmenšil. V závislosti na konfiguraci tak může nový E-Traveller převážet až 9 osob, přičemž zavazadlový prostor představuje 1.500 litrů. V případě pětimístné verze se pak jedná o 3.000 litrů. Při 2 nebo 3 osobách na palubě dosahuje objem zavazadlového prostoru až 4.900 litrů. Díky těmto vlastnostem je nový E-Traveller opět o krok dál z hlediska úrovně uživatelské přívětivosti, bezpečnosti a efektivity.

E-Traveller přebírá nový vzhled modelové řady Peugeot, zejména design masky chladiče s aktuálním logem značky uprostřed, dále nové full LED světlomety vytvářející ikonický světelný podpis Peugeot ve tvaru 3 drápů a nárazník optimalizovaný z hlediska ochrany a aerodynamiky pro vyšší účinnost.

Digitální přístrojová deska a velký centrální dotykový displej zaručují bezpečnost a praktičnost při každodenním řízení. Nový volant může být vyhřívaný. Přibylo úložných prostorů, zejména v horní části palubní desky a na středové konzole, a zvětšila se jejich kapacita. Do palubní desky je rovněž zabudován nový praktický a kompaktní ovladač automatické převodovky e-Toggle. 

Sedadla jsou opatřena novou látkou nebo perforovanou kůží a boční panely mají nové obložení v odstínu Liquid Palladium.

Nový 100% digitální přístrojový panel s desetipalcovým barevným displejem je součástí standardní výbavy všech verzí E-Traveller. Poskytuje optimalizované a přizpůsobitelné zobrazení základních informací, včetně dat z navigačního systému a údajů týkajících se toku energie a dobíjení.

Nový velký centrální dotykový displej. Nový E-Traveller je standardně vybaven centrálním 10palcovým HD dotykovým displejem pro ovládání audiosystému a online navigace. Pro dokonalý komfort lze pro aktivaci funkcí využít hlasového asistenta „OK Peugeot“.

Kompletní nabídka asistenčních systémů řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti. E-Traveller využívá celou řadu asistenčních systémů řízení, které byly u tohoto nového modelu rozšířeny o adaptivní tempomat.

Kompletní, vysoce výkonná modelová řada vozů s elektrickým motorem poskytuje dojezd až 350 km. Tři jízdní režimy přizpůsobené každodenním potřebám. Nový E-Traveller je opatřen novým, účinnějším elektrickým motorem s maximálním výkonem 100 kW (136 k) a maximálním točivým momentem 260 Nm, který zaručuje optimální výkon od rozjezdu až do nejvyšší rychlosti 130 km/h.

K dispozici jsou tři jízdní režimy: Eco pro největší dojezd, Power pro nevyšší výkon při plném zatížení a Normal. Dvě kapacity baterie nabízejí dojezd až 350 km. Baterie s kapacitou 50 kWh, která je dokonale přizpůsobená každodennímu městskému a příměstskému provozu, zajišťuje dojezd až 224 km. Náročnější požadavky pak řeší baterie s kapacitou 75 kWh a dojezdem až 350 km. 

Nový systém rekuperačního brzdění. Pro optimalizaci dojezdu je E-Traveller vybaven novým systémem rekuperačního brzdění, který lze aktivovat ve třech různých úrovních rekuperace pomocí ovladačů umístěných za volantem. Účinné nabíjení. Díky palubní jednofázové nabíječce o výkonu 7,4 kW a třífázové nabíječce o výkonu 11 kW je vůz E-Traveller možno efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu.

Přibližná doba nabíjení: Pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 100 kW: 38 minut v případě baterie 50 kWh, 45 minut v případě baterie 75 kWh (nabití z 5 na 80 %). Přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 4 hodiny 50 minut v případě baterie 50 kWh, 7 hodin 30 minut v případě baterie 75 kWh. Přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 7,4 kW za 6 hodiny 43 minut v případě baterie 50 kWh, 11 hodin 20 minut v případě baterie 75 kWh.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč