Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km

vloženo

Nový užitkový Parnet budete moci již brzy mít v plně elektrické verzi. Ta nabídne dvě délky karoserie a dvě verze karoserie (3 místnou furgon a pětimístnou polokombi), přičemž užitečné zatížení bude osm metráků. S elektromotorem udělá novinka stovku za 11,2 sekundy a pojede maximálně 130 km/h.

Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km

Tepelná regulace baterie umožňuje používat 100 kW rychlonabíječky a dosáhnout 80% nabití během 30 minut.


Peugeot Partner, jehož jednotlivé generace se setkaly s obchodním úspěchem a získaly řadu ocenění včetně titulu International Van of the Year 2019, byl od svého uvedení na trh v roce 1996 vyroben ve 2 000 000 kusech a prodává se ve více než 100 zemích.

Nová generace modelu Peugeot Partner přišla na trh v roce 2018 a okamžitě zaujala místo v čele svého segmentu na evropském trhu. Nyní je k dispozici se 100% elektrickým pohonem.

Nový Peugeot e-Partner je dokonalým příkladem strategie „Power of choice“. Nabízí:

  • dojezd až 275 km v cyklu WLTP
  • 2 délky (standardní L1 a prodloužená L2),
  • 2 verze karoserie: furgon (až 3 místa) a polocombi (až 5 míst),
  • tažná kapacita až 750 kg,
  • užitečné zatížení až 800 kg,
  • objem nákladového prostoru až 4,4 m³, identický s verzí se spalovacím motorem.

Vzhledem k tomu, že téměř 80 % řidičů užitkových vozidel najede v průměru méně než 200 km denně, je elektrická verze Peugeot Partner jasnou volbou. Dalším faktorem je i stále omezenější přístup do center měst, z nichž některá umožňují vjezd pouze 100% elektrickým vozům. Všechny přednosti vozu Peugeot Partner byly u elektrické verze zachovány, bez jakýchkoliv kompromisů.

Peugeot e-Partner je schopen uspokojit potřeby všech uživatelů a všech typů zákazníků:

  • řemeslníci a obchodníci, pro které je skutečným partnerem pro každodenní život;
  • společnosti, které dbají na svou ekologicky odpovědnou image (např. kurýrní a doručovací služby…);
  • subjekty státní správy (nemocnice, obce a města atd.), které požadují vozy s nulovými emisemi.

V případě ještě specifičtějších potřeb mohou karosářské firmy provést přestavby vozů pro různé účely (sanitky, hasičské či policejní vozy, chladicí nástavby aj.)

100% elektrická technologie

Peugeot e-Partner je postaven na modulární platformě EMP2 (Efficient Modular Platform), která je schopná pojmout motor s jakýmkoliv zdrojem energie. Peugeot e-Partner nabízí 100% elektrický motor s výkonem 100 kW. Maximální točivý moment dosahuje 260 Nm a je k dispozici ihned po nastartování pro okamžitou reaktivitu. Motor má nulové vibrace, je tichý, odpadá řazení rychlostí, nevydává žádný zápach a samozřejmě neprodukuje žádné emise CO2.

Elektrické hnací ústrojí je podobné jako u nového Peugeotu e-Expert (elektrický motor, invertor, proudový měnič stejnosměrného a střídavého proudu). Stejně jako u vozu Peugeot e-Expert došlo k úpravě reduktoru, aby lépe vyhovoval potřebám zátěže užitkových vozů.

eletric Peugeot e-Partner

Výkony (v režimu POWER) jsou následující:

  • maximální rychlost 130 km/h,
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s,
  • zrychlení z 80 na 120 km/h za 8,9 s.

Obě verze (délky L1 i L2) jsou k dispozici s lithium-iontovou baterií (18 modulů) o kapacitě 50 kWh, která zajišťuje dojezd až 275 km dle WLTP. Tepelná regulace baterie spojená s chladicím okruhem kabiny umožňuje rychlé dobíjení, optimalizovaný dojezd a vyšší životnost. K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které pokrývají veškeré způsoby použití a všechna řešení nabíjení. Standardně jde o zařízení pro nabíjení jednofázovým proudem 7,4 kW, za příplatek je k dispozici zařízení pro nabíjení třífázovým proudem 11 kW. Nabíjecí zásuvka na levém zadním blatníku umožňuje několik způsobů nabíjení: přes standardní nebo zesílenou zásuvku, zařízení Wall Box či přes rychlodobíjecí stanici. Režimy nabíjení 50 kWh baterie jsou flexibilní a přizpůsobené všem situacím.

Typy nabíjení:

  • Přes standardní zásuvku (8 A): plné nabití za 31 hodin;
  • Přes zesílenou zásuvku (16 A): plné nabití za 15 hodin;
  • Přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití za 7,5 hodiny pomocí jednofázové palubní nabíječky (7,4 kW);
  • Přes Wall Box 11 kW: plné nabití za 5 hodin pomocí třífázové palubní nabíječky (11 kW);
  • Přes rychlodobíjecí stanici: tepelná regulace baterie umožňuje používat nabíječky 100 kW a dosáhnout 80% nabití během 30 minut.

Nový Peugeot e-Partner poskytuje cestujícím nejvyšší úroveň tepelného komfortu s pomocí:

  • vysoce výkonného elektrického ohřívače (5 kW);
  • vyhřívaných sedadel
  • přednastavení teploty programovatelné prostřednictvím dotykového displeje4 nebo na dálku pomocí aplikace v telefonu MyPeugeot®. Tato funkce využívaná při zapojení vozu k nabíječce umožňuje kromě komfortu i optimalizovat dojezd díky rychlejšímu dosažení optimální teploty pro baterii.

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km Fotografie k článku Peugeot e-Partner je ideální dodávkou do města, nabídne dojezd až 275 km

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..