Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích | Autanet.cz

Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích

20. 02. 2012
Sdílet článek

Peugeot 4008 i Citroën C4 Aircross vycházejí technicky z modelu ASX od japonské automobilky Mitsubishi. U novinky 4008 se tak můžeme těšit na pohon všech kol nebo novou dieselovou osmnáctistovku z dílem japonské automobilky. Model 4008 se ukáže autosalonu v Ženevě a do prodeje podle všeho přijde během května.

Po již dříve představeném Mitsubishi ASX a Citroënu Aircross přichází třetí kompaktní SUV do party - Peugeot 4008. Novinka je dlouhá 4340 mm, široká 1768 mm a vysoká 1625 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje hodnoty 2670 mm. Oproti modelu 4007 je novinka kratší o plných 295 mm. Zavazadlový prostor nabídce až 416 litrů využitelného objemu, přičemž pod podlahou nalezneme plnohodnotné rezervní kolo (v případě, že se spokojíte jen s lepící sadou, lze dosáhnout využitelného objemu 442 litrů).


Pod přední kapotou se objeví stejná nabídka motorů jako u C4 Aircross. Na výběr budou dva zážehové a dva vznětové motory. Základ bude tvořit atmosférická zážehová šestnáctistovka o výkonu 86 kW (116 koní) s maximem točivého momentu 152 Nm spojená výhradně s pohonem předních kol a pětistupňovou manuální převodovkou. Další pohonnou jednotkou bude dvoulitr s výkonem 113 kW (154 koní) disponující maximem točivého momentu 198 Nm. Ten bude možné kombinovat s pohonem předních nebo všech kol a bude možné volit mezi pětistupňovou manuální převodovkou nebo automatem CVT. Pro zájemce o diesel bude přichystána šestnáctistovka HDi s výkonem 86 kW (116 koní) a točivým momentem 270 Nm nebo osmnáctistovka HDI s výkonem 110 kW (150 koní) a maximem točivého momentu 300 Nm převzatá od Mitsubishi. S oběma diesely se bude vždy pojit manuální šestirychlostní převodovka.

Elektronicky řízený pohon 4x4 pochází od Mitsubishi a využívá tří režimů, které volíte pomocí otočného ovladače na středovém tunelu: (2WD, 4WD a LOCK - pohon všech 4 kol s uzávěrkou diferenciálu). V případě obou režimů s pohonem všech 4 kol – 4WD a LOCK, je rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní kola řízeno elektronicky.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Peugeot, Petr Šikl

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

BMW X5

Rok výroby 2018

1 229 900 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Volkswagen Golf Sportsvan

Rok výroby 2015

255 500 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 249 000 Kč