Peugeot 3008 GT HYBRID4 umí stovku za 5,9 sekundy

O pohon hybridní novinky se stará kombinace motoru PureTech o výkonu 200 koní a dvou elektromotorů: jeden umístěný vpředu o výkonu 110 k a druhý umístěný na zadní nápravě poskytující výkon 112 k. V čistě elektrickém módu hybrid zvládne ujet 59 km a baterie pomocí Wallboxu plně nabije za 1 hodinu 45 minut.

SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Emise činí 29 g C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu 59 km. Značka Peugeot s vozem SUV AWD o výkonu odpovídajícímu 300 k (220 kW) s emisemi C0₂ na úrovni nejlepších hybridů na trhu jednoznačně obohatila nabídku vozů využívajících nové zdroje energií a poskytujících nové jízdní zážitky. Ve Francii již byly objednávky modelu 3008 GT HYBRID4 zahájeny, od října 2019 dostanou možnost objednávat tento vůz i ostatní evropské země.


PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: pro různé cesty

Úspěch modelu SUV Peugeot 3008, kterého se od uvedení na trh v roce 2016 prodalo více než 700 000 kusů (a stal se v mnoha zemích lídrem ve svém segmentu), získává s vysoce výkonnou verzí HYBRID4 novou dimenzi. Nabízí výkon, jakého žádný sériový vůz značky Peugeot nikdy nedosáhl! Tato špičková verze je vybavena pohonem všech 4 kol a její výkon je ekvivalentem 300 k (220 kW).

Při obsazenosti pouze s řidičem se zrychlení z 0 na 100 km/hod dosáhne za 5,9 ​​s. Kapacita baterie je 13,2 kWh. V plně elektrickém režimu je dojezd podle protokolu WLTP 59 kilometrů.

Baterie se dobíjí snadno a rychle. Plného nabití vozidla je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu dosaženo za 1 hodinu 45 minut.

Režim 4WD zajišťuje vylepšenou pohyblivost na obtížné silnici nebo terénu. Výsledkem je dokonalá přilnavost: na mokrých, blátivých, zasněžených nebo klikatých silnicích je síla rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola vozu.

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech kol a současně emise C0₂ na nejlepší úrovni na trhu: 29 g CO21 / km podle protokolu WLTP.

Kombinace účinné platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) a nové víceramenné zadní nápravy poskytuje vysoký komfort a současně vynikající jízdní stabilitu. Začlenění zadní nápravy nemá žádný vliv na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.

Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s exkluzivním čalouněním Alcantara® v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem „Grey Oak“. Je také obohacena o nové asistenční systémy: adaptivní tempomat s  funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508.

Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem dvou kol HYBRID o výkonu 225 k (165 kW). Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) s  převodovkou e-EAT8.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

139 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč