Peugeot 206 HDI 1.6 l s filtrem pevných částic FAP
Zrození dalšího modelu se sportovním srdcem. Podobně jako na celoevropském automobilovém trhu, kde podíl vozů s dieselovým pohonem vzrostl z 24,8 % v roce 1998 na 43,6 % v roce 2003, zaznamenal i v segmentu malých vozů prodej verzí s dieselovým motorem ve stejném období silný nárůst: z 11,9% na 23,1%.
Na tento fenomén reaguje skupina PSA Peugeot Citroën svou obchodní strategií a již po několik let na trh uvádí výkonné dieselové motory označované zkratkou HDI. Inovativnost HDI motorů, využívajících novou technologií Common Rail, byla v roce 2000 při obchodním uvedení luxusního modelu 607 navíc obohacena o filtr pevných částic FAP s příslibem jeho dalšího rozšíření na všechny vozy modelové řady Peugeot. Po modelu 607 tedy následoval Peugeot 406 (dnes 407) a vzápětí i zástupce nižší střední třídy, model 307, které se mohly pochlubit propojením těchto dvou revolučních technologií. Dnes přichází na řadu model 206 a ve spojení s dieselovým motorem 1.6 HDI, vyrobeným ve spolupráci společností PSA
Peugeot Citroën a Ford, je i on vybaven filtrem pevných částic FAP. Vyzbrojen atraktivní nabídkou třech dieselových agregátů HDI - od motoru o zdvihovém objemu 1.4 l a výkonu 50 kW (68 k) po motor 2.0 HDI, jenž dosahuje maximálního výkonu 66 kW (90 k), disponuje model 206 všemi předpoklady, aby i nadále pokračoval ve skvělých prodejních výsledcích představujících 800 000 prodaných kusů ročně, které zaznamenal za poslední tři roky. A tak po vzoru modelové řady 307, která je ve vyšších verzích vybavena sportovně laděným dieselovým motorem HDI 100 kW (136 k), bude moci i verze 206 nabídnout svým zákazníkům dieselový motor vyšší výkonnostní kategorie, 1.6 HDI o výkonu 110k. Není pochyb o tom, že i tato nová dieselová jednotka o výkonu 80 kW (110 k), která by měla na francouzském trhu v souhrnu všech karosářských verzí představovat 12 až 15 % celkových prodejů, umožní modelu 206 přesáhnout také v roce 2004 předpokládaných 800 000 celosvětově realizovaných prodejů.Z celkového počtu 4 160 000 modelů 206, vyrobených ke konci března, jezdí téměř 71% v zemích západní Evropy. Vedle Francie, kde bylo prodáno již 971 508 vozů, patří mezi hlavní vývozní trhy: Velká Británie s 454 400 vozů, Itálie (405 600), Španělsko (339 700), Německo (274 500).
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Peugeot 207 1,4 i 75k Active LPG bez koroz

Peugeot 207 1,4

Peugeot 2008 ALLURE PureTech 100 S&S MAN6
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články

Test: Honda HR-V e:HEV Advance Style je balzámem na duši
Je menší než model ZR-V, ale nabízí ojedinělou vychytávku ...

Škoda Auto slaví nejlepší rok v historii. Octavia zválcovala ostatní modely
roce 2024 uvedla Škoda Auto na trh rekordní počet nových a modernizovaných vozů. To se projevilo na výrobě i prodeji. ...

Toyota představila nový elektromobil C-HR+ s dojezdem až 600 km
Nebude chybět verze 4x4 zvládající stovku za 5,2 sekundy ...
Nejčtenější články měsíce

Tipy z autobazarů

Toyota Auris
Rok výroby 2019

BMW X5
Rok výroby 2018

Audi Q8
Rok výroby 2021

BMW Řada 2
Rok výroby 2020