Online prodej pojištění Allianz meziročně vzrostl o 135 %
Praha 14.4.2009 - Zájem o online sjednání pojištění prostřednictvím specializované společnosti Allianz Direct meziročně vzrostl o 135 %. Klienti Allianz pojišťovny si v roce 2008 přes internet nebo telefon sjednali 27 tisíc pojistek.
Výrazný meziroční nárůst zaznamenalo především havarijní pojištění, u kterého se zvýšilo zaplacené pojistné o 167 %. Také povinné ručení výrazně rostlo, meziročně o 120 %. Cestovní pojištění, které patří k nejčastěji sjednávaným pojištěním online, vzrostlo o 134 %. Více než 50 % cestovních pojistek u Allianz pojišťovny je dnes sjednáváno právě přes internet nebo telefon.
„Výrazný nárůst online prodeje všech typů pojištění, které dosud nabízíme, potvrzuje, že se vzrůstajícím finančním vzděláním české veřejnosti bude hrát stále větší roli dostupnost finančních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také komfort při komunikaci s pojišťovnou,“ komentuje výsledky Allianz Direct za rok 2008 jednatelka Jitka Basová. „Allianz pojišťovna a společnost Allianz Direct rozvíjejí online možnosti komunikace s klienty nejen ve fázi sjednání pojištění, ale také při hlášení pojistných událostí, předávání potřebných dokumentů k likvidaci a sledování průběhu likvidace online. Jsme přesvědčeni, že komplexní klientský servis Allianz pojišťovny dostupný online si i v budoucnu bude získávat stále více příznivců,“ dodává Jitka Basová.
Allianz pojišťovna nabídla svým klientům on-line sjednání pojištění již v roce 2000. Výhradním obchodním zástupcem Allianz pojišťovny pro přímý prodej je společnost Allianz Direct. V současné době nabízí Allianz Direct možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění, penzijního připojištění a od ledna 2009 také pojištění majetku a odpovědnosti. Klienti si mohou vybrat z několika balíčků služeb, které přesně vyhovují jejich potřebám.
Každý klient má možnost zaregistrovat se na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit si své osobní konto, čímž se mu velice zjednodušuje opětovné přihlašování na stránky a také přístup k dříve zadaným informacím. Může si kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.
V průběhu roku 2008 Allianz Direct dále zlepšovala technologické možnosti aplikací pro prodej pojištění on-line. Zjednodušené procesy a zkrácení doby potřebné pro sjednání pojištění přes internet se pozitivně projevily v zájmu nových klientů o tento moderní, rychlý, komfortní a kdykoliv dostupný způsob sjednání pojištění.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Mazda 2 1,4 MZ-CD PR.SERVIS,BEZ KOROZE

Mazda 2 1,4 MZ-CD PR.SERVIS,BEZ KOROZE

Mazda 2 Challenge G90 A/T
Mohlo by vás zajímat

Test: MG ZS 1.0 TGI - předsudky stranou
Sehnat SUV pod půl milionu s bohatou výbavou je téměř nemožné. Nová automobilka na českém trhu MG nabízí ovšem dobře vyb ...

Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
Už dlouho jsme v redakci nedostali vůz v běžné lidové výbavě. Téměř všechny automobilky chtějí oslnit novináře maximální ...

Mazda2 slaví dvacet let modernizací a dvojicí nových výbav
Základní cena verze Prime-Line s motorem 75 k Skyactiv G a manuální převodovkou je 406.400 Kč. Varianta s automatickou p ...
Nejnovější články

Test: Volkswagen Multivan Long Style 2.0 TSI je pro rodiny to nejvíc
Za kolik a jak jezdí prodloužená varianta Long hnaná silným benzínovým motorem? ...

Přestavba vozidel na míru pro náročné majitele
Uvítali byste, pokud by váš automobil měl pár vychytávek navíc? Právě pro vás jsme připravili níže uvedené řádky... ...

Na nový Peugeot 2008 stačí půl milionu korun i v lepší výbavě
Francouzská automobilka mile překvapila cenami nové 2008. Díky akčním slevám koupíte i nejvybavenějšší elektroverzi pod ...
Nejčtenější články měsíce

Tipy z autobazarů

Audi A4
Rok výroby 2013

Audi RS 3
Rok výroby 2016

Ford Focus
Rok výroby 2018

Hyundai Tucson
Rok výroby 2018