Od síly k důvěře - Hyundai na Pařížském autosalónu
Nová Sonata bude představena se všemi novými motory - Modernizované Coupe a zcela nový dieselový motor CRDi 1,1l pro model Getz Nová Sonata je tou nejpodstatnější novinkou na stánku Hyundai.
Sonata je obohacena dynamickým evropským stylem a vytvořena tak, aby poskytovala vysokou úroveň komfortu, bezpečí a vytříbenosti ve všech ohledech. Evropský model představuje dva zcela nové motory Theta, první 3,3l V6 s výkonem 168 kW (229 k) a druhý 2,4l nabízí výkon 121 kW (165 k). Později se v nabídce objeví také nová generace dieselových motorů. Model těží z delšího rozvoru, a proto se také zlepšila kvalita jízdy. Také hluk a vibrace modelu byly výrazně sníženy a rozměry auta byly optimalizovány s cílem dosáhnout maximální velikosti interiéru.
Co se týče bezpečnosti, díky zabudování aktivních opěrek hlavy, standardních předních, bočních a okenních airbagů a na přání také elektronického stabilizačního systém kontroly podvozku ESP, v sobě Sonata spojuje plně integrovaný pasivní i aktivní program. Sonata obsahuje také další prvky, které stojí za povšimnutí, jako například standardní sedmnáctipalcová litá kola, dvojitý výfuk na motoru 3,3l, podélně i výškově nastavitelný volant, vybraná řada zvukových a navigačních systémů, ovládání audiopřehrávače na volantu, automatická klimatizace, systém kontroly kvality vzduchu, odmrazovače čelního skla pod stěrači a manuálně ovládaná zadní sluneční clona. Výsledkem je sebejistě působící sedan, snadno ovladatelný a vynikající bezpečným provozem. Jistě není třeba připomínat úspěch současného modelu Hyundai Coupe na evropských trzích.Představení modernizované verze v Paříži nabízí jak novinářům tak široké veřejnosti první pohled na nový design a vylepšené vybavení pro modelový rok 2005. Nejvýznačnější nový prvek na nejsportovnějším modelu Hyundai je na požádání dodávaný elektronický stabilizační systém podvozku ESP. Nový 1,1 litrový dieselový motor CRDi s přímým vstřikováním zaručuje další růst ekonomické přitažlivosti modelu Getz. Tento nejmodernější motor, který odpovídá normě Euro IV byl vyvinut díky velkému podílu evropského vývojového centra firmy Hyundai v Rüsselsheimu.