Nový Opel Antara s pohonem předních kol

vloženo

Opel obohacuje modelovou řadu Antara o verze s pohonem pouze předních kol - Antary 4x2 mají zacíleno především na aktivní zákazníky, kteří pro sebe, rodinu a své přátelé hledají prostorný a bezpečný vůz a preferují design robustního crossoveru. Výhodou Antary 4x2 je i výhodnější cena a tradičně výborný poměr ceny a nabízených hodnot.

Nový Opel Antara s pohonem předních kol Nový Opel Antara s pohonem předních kol

Pro modely Opel Antara s pohonem předních kol je připraven turbodiesel 2.0 CDTI „common-rail" o výkonu 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec, který z objemu 2,4 l dává výkon 103 kW/140 k. Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než plnohpohonové modely Antara 4x4, v případě základního modelu Antara Essentia 2.4 je verze s pohonem předních kol levnější dokonce o 65 000 Kč!


Cena základního modelu Opel Antara Essentia 2.4 103 kW 4x2 činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem 2.0 CDTI přijde na 579 900 Kč. Ve výbavě těchto vozů přitom najdeme mj. systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio CD30 s MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Celkem 4,58 m dlouhý Opel Antara nabízí ve svém interiéru spoustu místa pro pasažéry, výhodou jsou i agilní jízdní vlastnosti plně srovnatelné s moderními osobními vozy. Funkčnost a flexibilitu umocňuje mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič až dvou jízdních kol „Flex-Fix", který je zcela integrovaný do zadního nárazníku. Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.

Antara 4x2 poháněná turbodieselem 2.0 CDTI o výkonu 93 kW/127 k dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během pouhých 11,5 s, přičemž její průměrná spotřeba činí jen 7,3 l/100 km.

Zážehový čtyřválec o výkonu 103 kW/140 k vyniká klidným chodem, což je zásluha především dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronického ovládání škrticí klapky. Antara 4x2 s tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km.



Zdroj: opel.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

První elektrický městský model z dílny škodovky váží pouhých 1139 kg a pohání jej elektromotor s výkonem 61 kW a maximálním točivým momentem 212 Nm. Vše doplňuje automatická převodovka s jedním stálým..

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Segment rodinných vozů je celkem bohatý a tak se v pořadu Autocentral rozhodli otestovat první generaci Peugeotu 3008...

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Modernizovaný Opel Insignia nabídne úspornější motory, uhlazenější design a inteligentní světlomety IntelliLux LED..

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Nový Superb iV je vybaven benzinovým čtyřválcovým motorem 1.4 TSI a elektromotorem. Maximální systémový výkon činí 218..

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Španělský výrobce rozšiřuje svou nabídku o SUV model Tarraco s pohonem předních kol a automatickou převodovkou DSG. Pod..