Uvedení nového modelu se automobilce Hyundai povedlo. Novou i30 si za necelé dva měsíce prodejů koupilo na tři stovky zákazníků, přičemž další oživení lze čekat po příchodu dlouhé verze kombi. Novinka si navíc podle analýz Eurotaxu udrží vysokou zůstatkovou hodnotu.
Nový Hyundai i30 jsme si již představili v samostatném článku. Během necelých dvou měsíců na trhu se tato novinka stala nejrpodávanějším vozem segmentu C. Od 1. února, kdy byl zahájen prodej tohoto modelu, odjelo novou i30 téměř 300 zákazníků a každý den přijímají oficiální partneři Hyundai další objednávky na tento vůz. Nová i30 je pro Hyundai hlavním představitelem konceptu „moderní prémiovosti“, jehož cílem je nabídnout zákazníkům i v segmentu C prvky, které dosud byly typické pro mnohem vyšší segmenty. Prodeje modelu i30 ještě více posílí ve druhé polovině letošního roku model i30 kombi, který měl slavnostní premiéru na Ženevském autosalonu.
Vysoká zůstatková hodnota
Nový model i30 potvrzuje podle nezávislých studií na hlavních evropských trzích si drží vyšší procento své původní ceny, než jeho přímí konkurenti. Analýzy provedené vydavatelem příručky zůstatkových hodnot Eurotax, přední francouzskou publikací L’Argus a renomovaným italským časopisem Quattroruote předpovídají pozoruhodné zůstatkové hodnoty pro nový model ve Francii, Německu, Itálii, Polsku a Španělsku.
Zákazníci v Německu mohou očekávat, že nová generace i30 bude rozumnější investicí, než je tomu u klíčových rivalů. Eurotax předpovídá, že si vznětová verze 1,4 litru zachová 46 % své původní ceny po třech letech a 60 000 km. S tímto výsledkem za sebou zanechá zavedené konkurenty v segmentu C, jako je Ford Focus (42 %), Peugeot 308 (40 %) a Toyota Auris (42 %). Podobně i zážehový model i30 1,4 litru (45 %) dosáhl výrazně lepšího výsledku než Focus (42 %), 308 (37 %) a Auris (41 %).
Také výsledky ve Španělsku a Polsku favorizují Hyundai. Eurotax i v těchto zemích očekává, že nová generace i30 dosáhne nejlepších zůstatkových hodnot ve svém segmentu.
Nová generace i30 je považována časopisem L’Argus za lídra v oblasti zůstatkových hodnot také ve Francii, kde by si zážehové modely i30 měly po třech letech a 75 000 km zachovat 43 % a vznětové modely 46 % své původní hodnoty – to je víc než Focus, 308 a Renault Mégane. Italský časopis Quattroruote očekává po stejné době a ujeté vzdálenosti hodnoty 46 %, resp. 47 %, tedy více než Opel Astra, 308 a Mégane.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu uvedl: „Pozoruhodné zůstatkové ceny pro novou generaci i30 jsou dalším důkazem bezkonkurenčního poměru cena/výkon poskytovaného firemním i soukromým zákazníkům. Konkurenceschopné zůstatkové ceny doplňují emocionální přitažlivost dynamického designu i vysokou úroveň kvality a přispívají k nízkým celkovým nákladům na vlastnění vozidla, což představuje další racionální důvody, proč zvolit Hyundai.“
Program pětileté komplexní záruky Hyundai poskytuje evropským zákazníkům naprostý pocit jistoty. Jeho součástí je 5letá záruka bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.