Nová manuálně řízená šestistupňová převodovka ve vozidle HDi 110 FAP
Od června 2006 bude model C4 v některých zemích nabízen s novou šestistupňovou manuální převodovkou, označovanou BMP6. Tato převodovka je montována s naftovým motorem HDi 110 FAP a poskytuje v této kategorii vozidel výjimečně vysoký jízdní komfort, spojený s nízkou spotřebou paliva.
Spojení této převodovky s vozidlem Citroën C4 posiluje novátorský aspekt verzí hatchback a kupé, které se rychle dokázaly prosadit na trhu ve střední oblasti modelové řady svou nabídkou inovativních prvků bezpečnostní výbavy a výbavy pro praktické použití a pohodlí ve vozidle. Od zahájení prodeje v říjnu 2004 bylo ve světě prodáno více než 350 000 vozidel typu C4.
Šestistupňová manuální řízená převodovka poskytuje řidiči vozu C4 zcela nové potěšení z jízdy, a to díky různým způsobům řazení převodových stupňů (páčky pod volantem, sekvenční řadicí páka nebo automatizovaný režim) a díky odstranění spojkového pedálu.
Vyznačuje se principem automatizace řazení převodových stupňů a ovládání spojky a zajišťuje snížení spotřeby paliva přibližně o 3 až 5 procent vzhledem k mechanické převodovce. Přítomnost šestého převodového stupně posiluje její úsporný charakter.
Vůz C4 HDi 110 FAP BMP6, vybavený zvláště ekonomickým motorem, tak vykazuje spotřebu paliva 4,5 l/100 km v kombinovaném cyklu a emise CO2 120 g/ km.
Šestistupňová manuální řízená převodovka se velmi příjemně ovládá a dokonale vyhovuje požadavkům řidiče. Její elektrohydraulické řízení umožňuje plynulé a pružné řazení převodových stupňů a zároveň zajišťuje velmi rychlé provedení jednotlivých povelů, což optimalizuje jízdní pohodlí.
Tato nová převodovka se průběžně přizpůsobuje jízdnímu stylu řidiče a posiluje jeho pocity z jízdy v režimu Sport, který dává přednost rychlosti řazení. Rovněž mu poskytuje klid a jízdní pohodlí díky systému pomoci pro rozjezd ve svahu a snadnému ovládání akcelerátoru při manévrování s vozidlem, zejména při couvání.
Šestistupňová manuální řízená převodovka představuje skutečnou alternativu ke klasickým mechanickým a automatickým převodovkám vzhledem k potěšení z jízdy, které poskytuje, úsporám paliva a atraktivní ceně.
Tato nová převodovka obohacuje nabídku manuálních řízených převodovek, které již jsou k dispozici v modelové řadě Citroën a jsou nabízeny s benzinovými i naftovými motory u vozidel typů C1, C2, C3 a C3 Pluriel. Již 130 000 těchto kompaktních vozidel s pětistupňovou manuální řízenou převodovkou SensoDrive bylo prodáno od jejího uvedení na trh v roce 2002.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelCitroën C6 2,7 HDI 150 KW
Citroën Berlingo 1,5 HDI 5 MÍST KLIMA SERVISKA
Citroën Jumper 2,0 HDI L5H2 6MÍST KLIMA
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Nejmenší Lexus LBX nebo jízda v dakarském speciálu byly taháky festivalu mobility
Na festival mobility Toyota & Lexus jsme vyzkoušeli Lexus LBX, vyzkoušeli off-roady, prolezli kempovací přestavby a obdi ...
Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem
Facelift přinesl nejen kosmetické úpravy, ale také nový infotainment a vylepšený elektrický pohon ...
Nový Citroën C3 Aircross na délce 4,4 metru nabídne až 7 míst
Citroën představil první snímky nového modelu C3 Aircross, který sdílí s hatchbackem C3 stejný styl, jenž je příslibem p ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
BMW Řada 5
Rok výroby 2020
Mercedes-Benz Třídy S
Rok výroby 2017
Nissan Navara
Rok výroby 2018
Peugeot 308
Rok výroby 2024