Nissan se chystá elektrizovat města po celé Evropě
Automobilka Nissan si vytyčila za úkol přivést milión lidí k elektrické mobilitě. Vyzve proto města po celé Evropě k tomu, aby přijala elektrickou mobilitu, a zároveň pobídne jednotlivé komunity k podpoře své kampaně Nissan s názvem „The Big Turn On". Na oplátku nabízí výhru v podobě 30 rychlodobíjecích stanic.
Rychlodobíjecí stanice jsou součástí širší iniciativy, v rámci níž se automobilka Nissan snaží získat milión uživatelů na stranu elektromobility, a to za pouhých 100 dní. Těžištěm kampaně „The Big Turn On" je zapojit veřejnost, která pak bude podporovat jednotlivá města ve snaze získat od společnosti Nissan novou infrastrukturu pro elektromobily. Tyto stanice urychlí dobíjení elektromobilů a zlepší infrastrukturu pro budoucnost s nulovými emisemi. Rychlodobíjecí stanice kompatibilní s mezinárodním systémem ChAdeMO umožňuje dobít prázdnou baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. U běžného typu dobíjecí jednotky to obvykle trvá přibližně osm hodin.
Paul Wilcox, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe, prohlásil: „Automobilka Nissan začala jako první výrobce se sériovou výrobou stoprocentně elektrického vozu - modelu Nissan LEAF. Jsme si vědomi toho, jak důležitá je budoucnost ve jménu nulových emisí. Doposud jsme společně s naším aliančním partnerem, společností Renault, investovali přes 4 miliardy eur do elektrické mobility. Nastal čas, abychom Evropu seznámili se všemi výhodami, a prokázali, že automobil Nissan LEAF je reálnou alternativou. Přesně to je cílem kampaně „The Big Turn On".
Tato kampaň má také vyvrátit řadu mýtů, které panují v souvislosti s elektromobily. Vůz Nissan LEAF, vítěz cen Evropský a Světový vůz roku 2011, vykazuje 95% spokojenost zákazníků a získal pětihvězdičkové hodnocení organizace Euro NCAP. Tato iniciativa má na základě řady důkazů prokázat, že elektromobily mají velmi ekonomický provoz, že Nissan LEAF je neuvěřitelně bezpečný a že dojezd mezi nabitími s přehledem stačí pro převážnou většinu každodenních jízd. Vůz Nissan LEAF je homologován na dojezd 175 km (NEDC), což odpovídá více než 90 procentům jízd, které evropští řidiči uskuteční ve všední den.
Účelem kampaně je dosáhnout jednoho miliónu potenciálních stoupenců elektromobilů ve Francii, Velké Británii, Německu a Nizozemí. Tohoto cíle chce dosáhnout kombinací osvěty a přímého oslovení spotřebitelů prostřednictvím masivní digitální a sociální kampaně. Podporu stačí poskytnout jedním kliknutím - spotřebitelé mohou vyjádřit svou podporu elektromobilů tím, že kliknou na tlačítko „Turn on" (zapnout) na webové stránce kampaně The Big Turn On (www.thebigturnon.com), prostřednictvím kanálů sociálních sítí nebo registrací ke zkušební jízdě v automobilu LEAF.
Nissan
Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan
Fotografie k článku










Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup
Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je ještě důležitější při nákupu ojetiny. Někdy jsou ale požadavky na vůz tak specifické, že v tuzemsku..
Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba
Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..
Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N
Automobilka Hyundai představila limitovanou edici i30 N Drive-N postavenou na základě modelů Hyundai i30 N a Hyundai..
I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách
Například Mototechna za první čtvrtletí letošního roku prodala dvojnásobné množství luxusních aut ve srovnání s prvním..
Modernizované BMW X7 vstupuje na český trh. Stačí 2,5 milionu korun
Nedlouho po své premiéře je možné nové BMW X7 objednávat. Jeho cena začíná na 2 424 500 Kč ve verzi xDrive40i s..